Виховний захід «Веселі розваги юних козачат»

Про матеріал

Розробка виховного заходу з фізичної культури «Веселі розваги юних козачат».

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Виховний захід

 

з фізичної культури

 

«Веселі розваги юних козачат»

 

 

 

 

Вчитель: Середа Світлана Григорівна

   Виховний захід «Веселі розваги юних козачат»

Завдання: 1. Забезпечити активний відпочинок учнів;

                  2. Удосконалювати рухові уміння та навички;

                  3. Виховувати дисциплінованість, організованість, колективізм, патріотизм.

Ведучі: Козак і Козачка( старшокласники).

Інвентар:  Повітряні кульки, рибки, вудочки, кубики; відерця, яйця, глечики.

Хід уроку:

1.Організаційний момент

- Дорогі діти, шановні гості! Всі знають, що 14 жовтня ми святкували День захисника України, День Українського Козацтва, а також День Пресвятої Богородиці,. Кожного року наші старшокласники змагаються в грі "Сокіл Джура». Для того щоб ви змогли брати учать в цьому конкурсі у майбутньому,  вам вже зараз потрібно готуватися. І сьогодні ми проведемо змагання у якому вам потрібно буде продемонструвати сильний характер, свої уміння і навички виконуючи легкоатлетичні вправи; виховувати дисциплінованість патріотизм, сміливість, витривалість; вчитися працювати в групах. Але спочатку давайте з вами згадаємо правила техніки безпеки:

1. дотримуватися дисципліни під час виконання завдань

2. не порушувати правил гри.

3. не штовхатися

4. не кричати

5. не вигукувати.

І в цьому сьогодні нам допоможуть юні козачата: Козак і Козачка

(входять козак і козачка)

Козак: Добрий день, учні.

Козачка: Скажіть будь ласка, а  що у вас відбувається?

(ми хочемо стати справжніми козачатами)

Козак: А чи знаєте ви що для цього потрібно? (бути швидкими, сильними, здоровими, мужніми, нічого не боятися)

Козак: Так вірно, але для того щоб бути швидкими,сильними, здоровими потрібно навчатися. А на яких уроках ви цьому вчитеся? (на уроках фізичної культури)

 Козачка: Що ви раніше вивчали на уроках фізичної культури?

(на уроках фізичної культур ми вивчали вправи з легкої атлетики)

Козачка: А скажіть, будь ласка, які вправи ви знаєте? (я знаю такі вправи: біг, стрибки, стрибки на одній нозі, човниковий біг, метання м’яча)

Козак: Які ви молодці. Тож давайте часу не гаяти і зараз все перевіримо.

Вчитель: А для того, щоб перевірити вашу витривалість, дружелюбність силу волі ми з вами відправляємося на один із островів який знаходиться біля річки яка протікає в нашій області.

-А яка річка протікає в нашій області? (Дніпро)

Так вірно це річка Дніпро і вона має понад 50 островів. На частинах цих островів мешкають люди. А деякі є безлюдними. І ось сьогодні ми з вами відвідаємо один із островів який називається «Козацький острів» він розташований на правому березі Дніпра,  у Дніпровському районі Дніпропетровської області, навпроти села Старі Кодаки.

  • Тож почнемо

У нас є дві команди. Будь ласка, капітани здати рапорти.

І команда:

Капітан: Рівняйсь, струнко. Команда «Стріла»
Наш девіз:

Як стріла, ми будем мчати,
Неможливо нас догнати!

ІІ команда

Капітан: Рівняйсь, струнко. Команда «Комета»
Наш девіз:
У комети свій девіз -
Не лети ніколи вниз!

Вчитель: команди вишукані і готові можемо розпочати.

Козачка: зачекайте, будь ласка, для того щоб дізнатися яка команда переможе нам потрібне журі.

Вчитель: Так дійсно, дякую що нагадали, будь ласка, виберіть із наших дорогих гостей 4 людини  які будуть оцінювати наших учасників.

- Дякую. І так розпочинаємо.

Козак: Ми з вами потрапили на острів і тут дуже холодно і нам потрібно зігрітися, а для того щоб зігрітися нам потрібно розпалити багаття. Перший Конкурс:  у нас буде « Розклади багаття»

Вчитель:

Правила для наших команд: Вам потрібно надути різнокольорові кульки - це у нас буде багаття. Яка команда швидше надує різнокольорові повітряні кульки – багаття розгориться, та є переможницею.

(музика)

(нам потрібно: повітряні кульки)

- Молодці з цим завданням ви впоралися і журі записує хто швидше і хто найкраще виконав це завдання.

 

Ось ми і зігрілися. Для того щоб ми були сильними та витривалими, нам потрібно їсти. Наступний Конкурс « На рибалку»

Козак та Козачка з відерцем і вудочкою  перебувають на одному боці спортзалу, на іншому боці – ви. У вас в руках рибки. За сигналом один учень з першої команди біжить до Козака, а з другої команди до Козачки чіпляє рибу на гачок і повертається до своєї команди. В цей час  Козак і Козачка знімають «рибу» з гачка і кладуть у відерце. Перемагає команда яка швидше «наловить риби».

(виконуємо під музик)

(нам потрібно: вудочки і рибки)

- Молодці з цим завданням ви впоралися.

Вчитель: Для того щоб вижити на острові, нам потрібно десь жити і вам необхідно спорудити хатину. І тому наш наступний конкурс називається « Побудуй  хатину»

На будівництві працюватимуть всі учасники команд. Кожний гравець тримає в руках кубик . За сигналом ви біжите по одному до позначки, ставлять кубики один н а одного. Перемагає команда, яка швидше спорудить хатину. А в цей час наша Козачка з Козаком допомагають учням, щоб їхні хатинки не впали.

(виконуємо під музик)

(нам потрібно:кубики)

- Молодці!!!!

Ви так тяжко працювали, що зараз потрібно трішки відпочити. Візьміть, будь ласка, сої подушечки і приляжте на килимці.

(лунає пісня)

(нам потрібно: подушки і простирадло)

-Ось ви трішки відпочили, а поки ви спали до нас завітала пташка яка залишила два кошики в яких яйця.

-А чи корисні яйця? (так)

- А що ми з ними робимо? (їмо)

- Вірно. Тож давайте їх приготуємо.

І наступний наш конкурс: « Яйця для омлету»

Перед вами на відстані стоїть глечики, у який вам необхідно потрапити яйцем. По черзі один за одним.  Перемагає команда, у якій буде найбільше яєць у глечик.

(виконуємо під музик)

(нам потрібно: яйця, глечики)

-Молодці. А зараз наша Козачка з Козаком віднесуть глечики до журі, щоб вони порахували і вирішили яка команда перемогла в цьому конкурсі.

І останній наш конкурс « Стонога». Перебуваючи на острові, ми з вами багато спостерігали за життям  і поведінкою тварин та птахів. Наступне завдання у вас  буде з перешкодами.

Спочатку вам потрібно перейти кільця, коли вони закінчаться, ви стрибаєте на правій нозі до фішки, потім на лівій нозі до іншої фішки. Назад повертаєтеся бігом. Чия команда швидше впорається та й перемогла.

(виконуємо під музик)

(нам потрібно: фішки 4 шт., круги 8 шт.)

-Молодці, і з цим завданням ви впоралися.

Раніше козаки не лише працювали, але любили і відпочити. Вони співали пісні, танцювали. Поки наше журі буде вирішувати, яка команда перемогла ми з вами трішки потанцюємо. Хлопці будуть повторювати рухи за Козаком, а дівчата за Козачкою. Хлопці стають за козаком, а дівчата за козачкою.  Тож розпочнемо.

(лунає пісня)

Підбиття підсумків змагань.

Молодці всі дуже гарно танцювали, але зараз давайте визначмо переможців. Я надаю слово журі.

Перемогла команда…..

Нагородження переможців.

-Ось і закінчилися змагання. Наші команди показали, що вони гідні нащадки козацького народу, справжні Козаки і Козачки.  Успіхів вам і здоров’я. До нових зустрічей.

Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку