Розробка виховного заходу з фізичної культури «Веселі розваги юних козачат».
Виховний захід
з фізичної культури
«Веселі розваги юних козачат»
Вчитель: Середа Світлана Григорівна
Виховний захід «Веселі розваги юних козачат»
Завдання: 1. Забезпечити активний відпочинок учнів;
2. Удосконалювати рухові уміння та навички;
3. Виховувати дисциплінованість, організованість, колективізм, патріотизм.
Ведучі: Козак і Козачка( старшокласники).
Інвентар: Повітряні кульки, рибки, вудочки, кубики; відерця, яйця, глечики.
Хід уроку:
1.Організаційний момент
- Дорогі діти, шановні гості! Всі знають, що 14 жовтня ми святкували День захисника України, День Українського Козацтва, а також День Пресвятої Богородиці,. Кожного року наші старшокласники змагаються в грі "Сокіл Джура». Для того щоб ви змогли брати учать в цьому конкурсі у майбутньому, вам вже зараз потрібно готуватися. І сьогодні ми проведемо змагання у якому вам потрібно буде продемонструвати сильний характер, свої уміння і навички виконуючи легкоатлетичні вправи; виховувати дисциплінованість патріотизм, сміливість, витривалість; вчитися працювати в групах. Але спочатку давайте з вами згадаємо правила техніки безпеки:
1. дотримуватися дисципліни під час виконання завдань
2. не порушувати правил гри.
3. не штовхатися
4. не кричати
5. не вигукувати.
І в цьому сьогодні нам допоможуть юні козачата: Козак і Козачка
(входять козак і козачка)
Козак: Добрий день, учні.
Козачка: Скажіть будь ласка, а що у вас відбувається?
(ми хочемо стати справжніми козачатами)
Козак: А чи знаєте ви що для цього потрібно? (бути швидкими, сильними, здоровими, мужніми, нічого не боятися)
Козак: Так вірно, але для того щоб бути швидкими,сильними, здоровими потрібно навчатися. А на яких уроках ви цьому вчитеся? (на уроках фізичної культури)
Козачка: Що ви раніше вивчали на уроках фізичної культури?
(на уроках фізичної культур ми вивчали вправи з легкої атлетики)
Козачка: А скажіть, будь ласка, які вправи ви знаєте? (я знаю такі вправи: біг, стрибки, стрибки на одній нозі, човниковий біг, метання м’яча)
Козак: Які ви молодці. Тож давайте часу не гаяти і зараз все перевіримо.
Вчитель: А для того, щоб перевірити вашу витривалість, дружелюбність силу волі ми з вами відправляємося на один із островів який знаходиться біля річки яка протікає в нашій області.
-А яка річка протікає в нашій області? (Дніпро)
Так вірно це річка Дніпро і вона має понад 50 островів. На частинах цих островів мешкають люди. А деякі є безлюдними. І ось сьогодні ми з вами відвідаємо один із островів який називається «Козацький острів» він розташований на правому березі Дніпра, у Дніпровському районі Дніпропетровської області, навпроти села Старі Кодаки.
У нас є дві команди. Будь ласка, капітани здати рапорти.
І команда:
Капітан: Рівняйсь, струнко. Команда «Стріла»
Наш девіз:
Як стріла, ми будем мчати,
Неможливо нас догнати!
ІІ команда
Капітан: Рівняйсь, струнко. Команда «Комета»
Наш девіз:
У комети свій девіз -
Не лети ніколи вниз!
Вчитель: команди вишукані і готові можемо розпочати.
Козачка: зачекайте, будь ласка, для того щоб дізнатися яка команда переможе нам потрібне журі.
Вчитель: Так дійсно, дякую що нагадали, будь ласка, виберіть із наших дорогих гостей 4 людини які будуть оцінювати наших учасників.
- Дякую. І так розпочинаємо.
Козак: Ми з вами потрапили на острів і тут дуже холодно і нам потрібно зігрітися, а для того щоб зігрітися нам потрібно розпалити багаття. Перший Конкурс: у нас буде « Розклади багаття»
Вчитель:
Правила для наших команд: Вам потрібно надути різнокольорові кульки - це у нас буде багаття. Яка команда швидше надує різнокольорові повітряні кульки – багаття розгориться, та є переможницею.
(музика)
(нам потрібно: повітряні кульки)
- Молодці з цим завданням ви впоралися і журі записує хто швидше і хто найкраще виконав це завдання.
Ось ми і зігрілися. Для того щоб ми були сильними та витривалими, нам потрібно їсти. Наступний Конкурс « На рибалку»
Козак та Козачка з відерцем і вудочкою перебувають на одному боці спортзалу, на іншому боці – ви. У вас в руках рибки. За сигналом один учень з першої команди біжить до Козака, а з другої команди до Козачки чіпляє рибу на гачок і повертається до своєї команди. В цей час Козак і Козачка знімають «рибу» з гачка і кладуть у відерце. Перемагає команда яка швидше «наловить риби».
(виконуємо під музик)
(нам потрібно: вудочки і рибки)
- Молодці з цим завданням ви впоралися.
Вчитель: Для того щоб вижити на острові, нам потрібно десь жити і вам необхідно спорудити хатину. І тому наш наступний конкурс називається « Побудуй хатину»
На будівництві працюватимуть всі учасники команд. Кожний гравець тримає в руках кубик . За сигналом ви біжите по одному до позначки, ставлять кубики один н а одного. Перемагає команда, яка швидше спорудить хатину. А в цей час наша Козачка з Козаком допомагають учням, щоб їхні хатинки не впали.
(виконуємо під музик)
(нам потрібно:кубики)
- Молодці!!!!
Ви так тяжко працювали, що зараз потрібно трішки відпочити. Візьміть, будь ласка, сої подушечки і приляжте на килимці.
(лунає пісня)
(нам потрібно: подушки і простирадло)
-Ось ви трішки відпочили, а поки ви спали до нас завітала пташка яка залишила два кошики в яких яйця.
-А чи корисні яйця? (так)
- А що ми з ними робимо? (їмо)
- Вірно. Тож давайте їх приготуємо.
І наступний наш конкурс: « Яйця для омлету»
Перед вами на відстані стоїть глечики, у який вам необхідно потрапити яйцем. По черзі один за одним. Перемагає команда, у якій буде найбільше яєць у глечик.
(виконуємо під музик)
(нам потрібно: яйця, глечики)
-Молодці. А зараз наша Козачка з Козаком віднесуть глечики до журі, щоб вони порахували і вирішили яка команда перемогла в цьому конкурсі.
І останній наш конкурс « Стонога». Перебуваючи на острові, ми з вами багато спостерігали за життям і поведінкою тварин та птахів. Наступне завдання у вас буде з перешкодами.
Спочатку вам потрібно перейти кільця, коли вони закінчаться, ви стрибаєте на правій нозі до фішки, потім на лівій нозі до іншої фішки. Назад повертаєтеся бігом. Чия команда швидше впорається та й перемогла.
(виконуємо під музик)
(нам потрібно: фішки 4 шт., круги 8 шт.)
-Молодці, і з цим завданням ви впоралися.
Раніше козаки не лише працювали, але любили і відпочити. Вони співали пісні, танцювали. Поки наше журі буде вирішувати, яка команда перемогла ми з вами трішки потанцюємо. Хлопці будуть повторювати рухи за Козаком, а дівчата за Козачкою. Хлопці стають за козаком, а дівчата за козачкою. Тож розпочнемо.
(лунає пісня)
Підбиття підсумків змагань.
Молодці всі дуже гарно танцювали, але зараз давайте визначмо переможців. Я надаю слово журі.
Перемогла команда…..
Нагородження переможців.
-Ось і закінчилися змагання. Наші команди показали, що вони гідні нащадки козацького народу, справжні Козаки і Козачки. Успіхів вам і здоров’я. До нових зустрічей.