Виховний захід "Вітаміни - наші друзі"

Про матеріал
Мета: ознайомити учнів із поняттям «вітаміни», класифікацією вітамінів; розкрити значення вітамінів та їхні корисні властивості для здоров´я людини; уточнити і розширити знання про овочі і фрукти; формувати здоров’язбережувальну компетентність; розвивати мовлення, мислення, пам´ять, увагу; виховувати бажання та уміння піклуватися про своє здоров´я.
Перегляд файлу

                                          Виховний захід

Тема. «Вітаміни – наші друзі»

Мета: ознайомити учнів із поняттям «вітаміни», класифікацією вітамінів;  розкрити значення вітамінів та їхні корисні властивості для здоров´я людини; уточнити і розширити знання про овочі і фрукти; формувати здоров’язбережувальну компетентність; розвивати мовлення, мислення, пам´ять, увагу; виховувати бажання та уміння піклуватися про своє здоров´я.

Обладнання: наочний матеріал: плакати; презентація; мішечок, маски, яблука.

Форма проведення: виховна година.

Хід виховної години

І. Вступна частина

1. Привітання

- Доброго дня, діти. Рада всіх вітати на нашій виховній годині. Для того, щоб налаштуватися на гарну атмосферу в класі давайте усміхнемося нашому сонечку, мені та одне одному.

2. Повідомлення теми

- А тему нашої виховної години ви дізнаєтеся із віршика. І так, приготувалися уважно слухати.

Всі вітаміни смачненькі
І солодкі, і кисленькі.
Їжте діти їх охоче
Кожен, хто коли захоче.
Щоб були ви здоровенькі
І красиві й рум’яненькі,
Щоб росли міцними й дужими,
До хвороб були байдужими.

  • Молодці, правильно, тема виховної години – «Вітаміни – наші друзі».
  • А що ж ми дізнаємося? – Що таке «вітаміни», які вони бувають. А також їхнє значення для нас.
  • Для чого нам потрібно вивчати цю тему – вітамінів? (Для того, щоб правильно харчуватися і бути здоровими).

ІІ. Основна частина

  1. Вступна бесіда
  • Для нормального розвитку та зростання людині необхідні різноманітні вітаміни. Позначаються вони буквами латинського алфавіту – А, В, С, D, К і т.д. Людина, котра одержує з їжею достатню кількість вітамінів, рідше хворіє, має здорові зуби, волосся, шкіру.
  • Що означає слово «вітаміни»? Це слово походить від  латинського слова «віта» - життя. Назва ця невипадкова. Якщо вітамінів не вистачає, людина важко хворіє.
  • В правильній їжі містяться корисні вітаміни. Доречі, а що ж це за правильна їжа?
  • Від того , яку їжу ви вживаєте , залежить ваше здоров’я. Отже, щоб бути  здоровими,  потрібно правильно харчуватися .
  1. Робота з плакатами.
  • А ще у мене є помічники .Це – вітаміни. І зараз вони познайомляться з вами.

(Учні – вітаміни виходять до дошки з плакатами і кожен розповідає про себе)

Вітамін А - Я сприяю росту, допомагаю  нормальному зору . Мене багато в моркві, маслі, сирі, яйцях, помідорах, зеленій цибулі, гарбузі.

Вітамін В – Я дуже потрібний для розумової  і фізичної  праці. Міщусь у вівсяній та гречаній  крупах, у горосі, квасолі, м’ясі .

Вітамін С – Я запобігаю  простуді, сприяю росту. Багаті  мною капуста, картопля, помідори, цибуля, часник, лимони, чорна  смородина .

Вітамін Д – Я зміцнюю кістки. Живу в молоці, маслі, сирі, рибі.

(Кожен учень вивішує свій плакат на дошку).

  • Отже, діти, для чого нам потрібні ці вітаміни?
  1. Перегляд презентації
  • А зараз уважно перегляньте презентацію і скажіть, яке ж значення ж значення в житті людини мають вітаміни?
  1. Гра «Мішечок вітамінів»
  • У мене є мішечок, в якому заховано овочі та фрукти, давайте спробуємо на дотик відгадати, що ж це за продукти. Кожен засовує руку у мішечок і вибирає собі продукт. Коли вибрали, то описуєте, який він і називаєте його.

Фізкультхвилинка

  1. Вірші
  • А зараз давайте послухаємо вірші про деякі овочі і фрукти з нашого мішечка, які підготували для нас діти.

 

    Ми збираємо морквини —  
Будуть взимку вітаміни, 
Бо корисні до сніданку 
Сік, салат і запіканка.

 

Срібна в неї кожушина,
Всім відома  цибулина,
Бо вона у стравах  всюди
Береже нас від застуди.

 

Яблук  повні в нас корзини - 
Ми збираєм  вітаміни,
Яблучний пиріг печемо,
Всіх до себе в гості  звемо.

 

Хоч лимон такий  кислючий,
Фрукт корисний та цілющий:
Від ангіни всіх лікує,
І у стравах він смакує.

 

  1. Сценка «Ми - вітаміни»
  • З давніх-давен люди цінували і берегли всі овочі і фрукти, які приносили їм користь. Тому давайте зараз покажемо сценку «Ми – вітаміни». А ви уважно слідкуйте, і назвете, які ж продукти цінуються?

 

Ходить гарбуз по городу,
Питаєтьсясвого роду:
– Ой, чиживі, чи здорові
Всі родичі гарбузові?

Обізвалась жовта диня,
Гарбузова  господиня:
– Іще живі, ще здорові
Всі родичі гарбузові!

Обізвались  огірочки,
Гарбузові сини й дочки:
– Іще живі, ще здорові
Всі родичі гарбузові!

Обізвалася  морквиця,
Гарбузовая сестриця:
– Іще живі, ще здорові
Всі родичі гарбузові!

Обізвались буряки,
Гарбузові свояки:
– Іще живі, ще здорові
Всі родичі гарбузові!

Обізвалась бараболя,
А за нею і квасоля:
– Іще живі, ще здорові
Всі родичі гарбузові!

Обізвався старий  біб:
– Я піддержав увесь рід!
– Іще живі, ще здорові
Всі родичі гарбузові!

 

ІІІ. Заключна частина

  1. Узагальнююча бесіда
  • Про що ми говорили?
  • Які групи вітамінів ви запамятали? Які продукти до них відносять?

Учні  хором :

      - Будьте здоровими !

      - Будьте щасливими !

      - Будьте красивими !

      - Ми даруємо вам здоров’я !

(Учні дарують гостям яблуко)

docx
Додано
27 лютого 2021
Переглядів
646
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку