8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Виховний захід «Вітамінні посиденьки»

Про матеріал
Мета: Створити веселу, жартівливу, емоційно-позитивну атмосферу, сприяючу відпочинку дітей. Узагальнити знання дітей із проблеми збереження та зміцнення здоров`я як найбільшого багатства людини; вчити вживати в їжу овочі і фрукти як джерело вітамінів; систематизувати та поширити знання дітей про овочі та фрукти. Виховувати дружні стосунки між дітьми; розвивати акторські здібності, мовлення, впевненість у своїх силах; формувати життєву компетентність вихованців.
Перегляд файлу

Виховний захід «Вітамінні посиденьки»

 Мета: Створити веселу, жартівливу, емоційно-позитивну атмосферу, сприяючу відпочинку дітей. Узагальнити знання дітей із проблеми збереження та зміцнення здоров`я як найбільшого багатства людини; вчити вживати в їжу овочі і фрукти як джерело вітамінів; систематизувати та поширити знання дітей про овочі та фрукти. Виховувати дружні стосунки між дітьми; розвивати акторські здібності, мовлення, впевненість у своїх силах;  формувати життєву компетентність вихованців.

Обладнання.  Маски із зображенням Помідора, Моркви, Буряка, 

  Капусти, Картоплі,Огірка,  Цибулі, муляжі  фруктів і овочів, 2 каструлі, аудіо записи веселої музики, костюм Кухаря .

Ведуча 1.

 Привіт, шановні гості!

Здоров’я, щастя, сміху!

Веселе свято на порозі

І нам і вам на втіху.

 Ведуча 2.

 Ми свято  «Вітамінні посиденьки» проводимо нині

Дуже потрібне кожній дитині.

Бо здоров’я – основа всього у світі,

Знають в школі і найменші діти.

Дитина.                 Радіонов Микита

Тож   нам сьогодні з вами

Не пасує сумувати,

 

 Дитина.                   Чудакевич Денис

 Отже, треба нам негайно

Посиденьки розпочати.

Ведуча 1.

       Говорять, що здоров'я – найцінніший скарб людини і цей скарб залежить від раціонального харчування. Раціональне харчування – це не тільки режим харчування, кількість споживаної їжі, але і вміст корисних речовин у продуктах. Наш організм – це дуже складна система органів, що підживлюються стравами, які ми вживаємо під час сніданку, обіду, вечері. Ми кожного дня вживаємо багато овочів і фруктів, і вважаємо, що всі діти та й дорослі полюбляють соковиті і смачні і великі кавуни.

                                 Діти виконують пісню  «Кавун» 

 Кухар.

Добрий день діти! От зайшов на ваші посиденьки. Ви впізнали мене? (Діти відповідають) Так, я -  кухар, готую   ваші улюблені страви в нашій школі. А зараз, пропоную вам,  разом  зі мною приготувати  український борщ.   

                             (Кухар  виставляє   каструлю на стіл)

 Ведуча 1.

 А я, вже ходила на город,  та набрала овочів у чарівну торбинку,  тож   вам потрібно вгадати  які овочі там знаходяться і чи їх використовують для приготування українського борщу.

(По черзі діти підходять до торбинки  і беруть по одному овочу, та кладуть в  каструлю їм допомагає кухар піднімає кришку каструлі)

 Ведуча 1.

А давайте,  уявимо на мить, що овочі   ожили. Що цікавого вони б нам розповіли про себе?

                     (До залу входять овочі, сперечаючись між собою. )

Ведуча1.

Тут овочі спілі

На вас вже чекаютьКорисній хто з них,

Дізнатись бажають

Усі овочі  (разом )

 Хто корисніший із нас?

 Розсудіть нас, друзі, враз!

 Ведуча1.

 Першим вискочив горошок – От хвалько маленький!

(На перед виходить Горошок та Буряк )

Горошок   Креховецький Вадим

 Я такий чудовий хлопчик,

Круглий,зелененький!

Якщо тільки захочу,

 Всіх горошком пригощу!

 Ведуча 1.

 Від образи бурячок

 Ухопився за бочок

 Буряк (стає руки в боки) Пшепіровський Єгор

Дай мені промовить слово,

Вислухай спочатку!

 Для борщу  

Маю гарну грядку!

 (Наперед  виходить Капуста, Огірок та Морква.)

Капуста Бурячку.  Креховецька Яна

  Посунься трохи

 Усі мене  люблять:

Дорослі й малі.

Тож посунься,відійди!

 Огірок. Чудакевич Денис

 Я – зелений огірок.

Овоч дуже цінний

Люди кажуть – у мені

Безліч вітамінів.

Морква. Кусенкова Дар я 

Пийте мій морквяний сік

 І гризіть морквичку –

Збережете на весь вік

Ви рум’яні щічки!

 Ведуча 1.

Тут надувся помідор І сказав пихато

(На перед виходить Помідор.)

 Помідор. Радіонов Микита

Люба моркво, це не діло!

Як таке сказать ти сміла?

 Найсмачнішийсік томатний.

Вітамінами багатий.

Картопля. Балог Денис.       

Без картоплі українцю

Не прожити  ані дня.

Я на перше і на друге

Всім я овочам рідня.

 Ведуча   1.

Спір давно кінчати час!

Усі овочі (разом)

Друзі,помиріть же нас!

 Ведуча  1.

 Цю суперечку неважко припинити.

 Без винятку, друзі, овочі всі

Дуже корисні і дуже смачні.

 В кожному є вітаміни і смак,

Кожен корисний, повірте – це так!

 Ви в коло всі ставайте,  та врожай збирайте.

     Діти виконують пісню- гру «Збирайся народ» сл. і муз. З.Г. Насауленко.

  • Ой збирайся народ ми підемо в город,

 та зберемо весь врожай  ти Капуста  виростай!

  • Ой збирайся народ ми підемо в город,

 та зберемо весь врожай   ти Буряк наш виростай!

  • Ой збирайся народ ми підемо в город,

та зберемо весь врожай  ти Картопля виростай!

  • Ой збирайся народ ми підемо в город,

 та зберемо весь врожай  Огірок наш виростай!

  • Ой збирайся народ ми підемо в город,

 та зберемо весь врожай  Помідор наш виростай!

  • Ой збирайся народ ми підемо в город,

 та зберемо весь врожай   ти Горошок виростай!

 

 

 

 

 

Ведуча 2.

    А  зараз, для того щоб приготувати  нам компот,  треба завітати у фруктовий сад,  та познайомитись з фруктами  і в цьому нам допоможуть   загадки, хто відгадає загадку, несе свою фрукту в кастрюльку, для приготування компоту.

 

 

*** Мов маленький м’ячик,

Висить, а не скаче,

Рум’яне, гладеньке,

На смак солоденьке. (Яблуко)

 ***   Лампочка вгорі висіла, Стала смачна, пожовтіла. Діти лампочку зірвали, З апетитом скуштували. (Груша)

*** Поміж листя оксамиту дозрівають серед літа,

мов сережки, всі жовтенькі, дрібні ягідки смачненькі. (черешня)

***   Чи то жовта,

Чи то синя

Соковита господиня.

Чи то сонце,

Чи то злива

Пригостить нас влітку… (Слива)

 

* * *   Мовби на одній нозі.

 Він зростає на лозі.

 Подивись скоріш в віконце

Грони сповнені всі сонця!

Кожен скуштувати рад

 Соковитий… (Виноград)

  ***   Сам жовтенький, соковитий достигає серед літа.

Він у джемі, у варенні і солодкий, і приємний. (Персик)

(Діти які відгадали загадку,  кладуть фрукти у каструлю,їм допомагає кухар )

Кухар.

Молодці, діти. Ви добре справились із завданням. Я вас запрошую відвідати нашу кухню, де ви зможете побачити, як готуються страви.

Ведуча 2.

Дякуємо за запрошення, обов’язково прийдемо.

               (Кухар виходить з кімнати, забравши з собою каструлі)

                               (Гра – естафета «Перевези врожай»)

Ведуча 1.

Так, всі  фрукти і овочі містять вітаміни. Про їх  важливість свідчить сама назва. «Віта» - у перекладі з латинської мови означає «життя». Щоб рости, розвиватися і бути здоровим, організм повинен отримувати всі необхідні вітаміни. Є різні види вітамінів, але сьогодні ми познайомимося лише з деякими.

(Виходять діти в образі вітамінів А.В.С.D)

В і т а м і н  А. Чудакевич Денис.

Коли треба вам рости

Мене ви вживайте

 Їжте моркву,масло,сир                           

В і т а м і н  В. Радіонов Микита.

А щоб добре працювати                                                                                                                                

 їжте хліб, гречану кашу.

І печінку і м’ясце
  В і т а м і н  С.   Креховецький Вадим.                                                        
Я в овочах та фруктах,                                        

Смачний   на смак!  

  І до росту я мастак!                                 

    В і т а м і н  D . Балог Денис.

А без мене — всі це знають
 Кістки міцними не бувають!
                  

                 Разом.    

 Хто дружить із нами буде,

Всі незгоди позабуде.

 Ведуча 1.

Батьки всі хочуть й вчителі,

Щоб ви росли чудові.

 І щоб ішли по цій землі

 Розумні та здорові.

   Ведуча 2.

Бо хворому немилий світ,

Усе йому байдуже

 То ж бережи з маленьких літ

  Своє здоров’я друже!

                                               Підсумок заходу

Ведуча 1.

 Що є найціннішим багатством людини?

                                               (Відповіді дітей)

 Ведуча 2.

                      (лунає  пісня «Барви рідної землі»)

Найбільше багатство – здоров'я людини!

А люди здорові – багатство країни!

Ведуча 1.

А будуть здоровими діти рости,

То буде країна багатством цвісти.

                   (діти співають  пісню «Барви рідної землі»)     

 

 

 

 

 

Ми веселі маляри,

Що ранкової пори

Размалюєм рідну землю

У святкові кольори.

Наші барви чарівні

Наче іскри запальні,

Кожна барва наче пісня

Української землі.

Райдуга-веселка нам допомагай,

Кольори веселі дітям роздавай.

Буде небо синє, ниви золоті,

Буде в Україні радісно завжди.

 

Буде сонячний розмай,

І Карпати, і Дунай,

Зелен гай, і чисте поле,

І далекий небокрай.

Наші барви чарівні

Наче іскри запальні,

Кожна барва наче пісня

Української землі.

Райдуга-веселка нам допомагай,

Кольори веселі дітям роздавай.

Буде небо синє, ниви золоті,

Буде в Україні радісно завжди.

 

Програш.

 

Райдуга-веселка нам допомагай,

Кольори веселі дітям роздавай.

Буде небо синє, ниви золоті,

Буде в Україні радісно завжди.

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Иванова Алла
Пов’язані теми
Позашкільна освіта, Сценарії
Інкл
Додано
12 березня 2019
Переглядів
212
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку