8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

« По рідному краю з довідниками та словниками» Краєзнавчий тур

Про матеріал
Мета: познайомити учнів з краєзнавчою довідковою літературою, з її значенням в житті людини. Навчити самостійному пошуку інформації з різних джерел і підготовки коротких повідомлень. Закріпити вміння користуватися краєзнавчими довідниками, енциклопедіями , словниками та іншими видами довідкових джерел.
Перегляд файлу

« По рідному краю з довідниками та словниками»

Краєзнавчий тур

Мета: познайомити учнів з краєзнавчою довідковою літературою, з її значенням в житті людини. Навчити  самостійному пошуку інформації з різних джерел і підготовки коротких повідомлень. Закріпити вміння  користуватися краєзнавчими довідниками, енциклопедіями , словниками та іншими видами довідкових джерел.

Обладнання: завдання у формі мушлі з перлинами,  мультимедійне обладнання, комп'ютер з доступом до мережі інтернет, принтер, виставка з довідково-краєзнавчою літературою, краєзнавча картотека, відкритий доступ до літератури.

План:

  1. Організація класу та оголошення теми.
  2. Актуалізація знань (Вікторина)
  3. Музична хвилинка
  4. Основна частина (Краєзнавчий тур)
  5. Підсумок уроку. ( Захист спільного проспекту)
  6. Домашнє завдання.

 

                                                             Хід уроку:

1. Бібліотекар: Доброго дня, дорогі семикласники! Сьогодні у нас незвичайний урок, а точніше  туристичний вояж по Херсонщині. Я пропоную вам спробувати себе у ролі працівників рекламного агентства. На сьогоднішній час дуже важливо розповісти всьому світу про багату історію та красу нашого краю. Показ презентації №1.

 Слайд №1. Для цього нам потрібно  створити яскравий та інформативний проспект «Сім перлин Херсонщини».

Слайд №2.( Чорноморський біосферний заповідник)

Слайд №3.( музей  ім. Б.Лавреньова)

 Дві перлинки вже існують, як зразок для вас , п' ять інших потрібно підготувати . Кожна з команд, відкрийте, будь – ласка, мушлю і дістаньте перлинку з завданням. ( Діти зачитують вголос назву свого об'єкту дослідження. Об'єкти дослідження: Асканія Нова,  музей Лавреньова, Олешківські піски, Чорноморський біосферний заповідник, Херсон – фортеця +старий Херсон,  Джарилгач , Зелені хутори Таврії.  За бажанням бібліотекаря перелік може змінюватись).

Слайд №4. (Вимоги: інформація про об'єкт, лаконічне повідомлення, 2-3 ілюстрації, відео-сюжет, список використаних джерел, захист.)

Вимоги спільні для всіх: потрібно знайти інформацію про даний об'єкт з різних інформаційних джерел  та оформити їх у вигляді унікальних фактографічних даних і привабливого , лаконічного  повідомлення. Також потрібно підібрати

2-3 ілюстрації. Знайти відео-сюжет про даний об'єкт. При захисті  вашої сторінки спільного проспекту буде враховуватися кількість та різноманітність використаних джерел.

2. Перш ніж приступити до виконання завдання, давайте згадаємо, які є види довідкової та іншої пізнавальної літератури. Показ презентації №2 (Вікторина – гра , за допомогою слайд – презентації. Відповіді: енциклопедія, довідник, путівник, бібліографічний покажчик, календар, інтернет, онлайн енциклопедії, електронна енциклопедія, художня література).

3. Музична хвилинка

4. Основна частина (Краєзнавчий тур)

 

Слайд №5.( зазначено час виконання і час захисту та побажання успіху)

Для виконання завдання у вас є 20 хвилин. Захист кожної команди триває 2 хвилини. Бажаємо вам успіхів. (Діти виконують завдання, бібліотекар консультує.)

5. Бібліотекар: Бачу, що всі блискуче впорались зі своїм завданням. Переходимо до захисту.

Діти захищають проекти.

6.Домашнє завдання: Тепер ви вже стали майже професійними рекламістами , тому вам легко буде впоратись із домашнім завданням. Ви маєте створити список літератури, в якому вкажете  3-5 назв краєзнавчої тематики. Наприклад, про вулицю, на якій розташована школа, «Вулиця , на якій я живу: історія однієї назви» і т. д.

Бібліотекар: Дякуємо всім за плідну працю. Путівничок ,  який ми з вами зробили   буде розміщено   нашій виставці, присвяченій Херсонщині.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Иванова Алла
Додано
12 березня 2019
Переглядів
147
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку