Виховний захід “who knows English better”? для 3 класів.
Мета: формувати мовну й мовленнєву компетенції в рамках вивчених тем, удосконалювати вміння учнів з аудіювання, читання та усного мовлення; розвивати вміння переносити знання та навички в нову ситуацію; формувати здатність працювати в парі, групі; виховувати любов до навчання.
Проведення заходу.
Task №1. Перше завдання отримує команда «Winners».
Read and translate into Ukrainian. Прочитай і переклади на українську мову. (Учні отримують карточки із завданням.)
Hello!
My name is Taras.
I live in Ukraine.
I am ten.
I have got a sister and a brother.
My sister’s name is Lin and my brother’s name ia Nazar.
I have got a bike and a radio.
I haven’t got a swing in my garden.
Task №2. Для команди «Sunshine». Join the sentences with their translation.
This is my kitchen а) це моя спальня
в) це моя кухня
с) це мій сад
I have got a brown chair а) у мене коричневий стілець
в) у мене є зелена чашка
с) у мене є коричневий диван
Task №3. Для команди « Mountain».
Розфарбуй відповідно до інструкції. (Учні отримують карточки із завданням.)
Yellow dog, grey frog, blue sun, green hen, red pig.
Task №4. Для всіх команд.
Завдання: Розгадай кросворд, користуючись словами-підказками.
(Учні по одному з кожної команди отримують карточки із завданням.)
Two, three, five, six, ten, one, eight, four, seven, nine.
Task №5.
Task № 6. Для команди « Winners». Make up sentences from the giving words / З поданих слів скласти речення.
Is, name, my, Katia.
Have, I, got, pen, red
Task № 7. Наступне завдання для команди «Sunshine».
Say the word for the picture / Підібрати слово до відповідного малюнка.
Task № 8. Завдання Для команди « Mountain»:
Listen and underline the word you hear/ Послухай і підкресли слово, яке чуєш. (Учні отримують карточки із завданням.)
This is a chair/ table.
Ann is six/ seven.
The dog is big/ small.
His sofa is red/green.
My name is John/ Nick.
Учитель читає речення: Nick is a boy. This is a table. Ann is six. The dog is big. His sofa is red. My name is Nick. (Учні підкреслюють відповідні слова.)
Task № 9. For each team name/ Для кожної команди назвати:
6 fruit or vegetable;
6 animals;
6 colours;
Task № 11. Для всіх команд.
Make up as many words as possible.
Команди отримують одинаковий набір карточок на яких слова розбиті на склади.
Ваше завдання – зєднати якнайбільше слів і записати на дошці.
Par rot
Fri end
Sev en
Sis case
Book ter
Teacher: