Виховний захід "Who knows English better?"

Про матеріал
Виховний захід “who knows English better”? для 3 класів. Урок-вікторина для дітей 3го класу першого семестру.
Перегляд файлу

               Виховний захід “who knows English better”? для 3 класів.

Мета:  формувати мовну й мовленнєву компетенції в рамках вивчених тем, удосконалювати вміння учнів з аудіювання, читання та усного мовлення; розвивати вміння переносити знання та навички  в нову ситуацію; формувати здатність працювати в парі, групі; виховувати любов до навчання.

                                             Проведення заходу.

  • Hello, dear pupils. Nice to meet you here. Today we are going to have an unusual lesson. It’ll be a lesson – соmpetition. Everybody will have possibility to be a winner.  Be very attentive and try to do everything correctly.Every team will take one score foe every right answer. Three   teams will take part in the competition. You will have 10 tasks.

 

  •  Отже, в нашому змаганні беруть участь такі команди? як: «Winners», «Sunshine», and «Mountain».

Task №1. Перше завдання отримує команда «Winners».

Read and translate into Ukrainian. Прочитай і переклади на українську мову. (Учні отримують карточки із завданням.)

 

Hello!

My name is Taras.

I live in Ukraine.

I am ten.

I have got a sister and a brother.

My sister’s name is Lin and my brother’s name ia Nazar.

I have got a bike and a radio.

I haven’t got a swing in my garden.

 

Task №2. Для команди «Sunshine». Join the sentences with their translation.

This is my kitchen                                  а) це моя спальня

                          в) це моя кухня

                       с) це мій сад

 

 

I have got a brown chair                     а) у мене коричневий стілець

                                                 в) у мене є зелена чашка

                                             с) у мене є коричневий диван

 

   Task №3.  Для команди « Mountain».

Розфарбуй відповідно до інструкції. (Учні отримують карточки із завданням.)

Yellow dog,  grey frog,  blue sun, green hen, red pig.

D:\интернет\UWGRCAQ131N8CATZ9ZJWCAPK2POOCA5V5A7GCAT20FENCAKQ6PJVCAE495S3CA4X6SDUCAK8SA2SCA1IPFBTCAO9B7KYCAZCFH0GCAIX730BCAWXJA00CAY27OUECAQQKOHSCAJ46N1FCAO1T2R0CAPLT2TZ.jpg             D:\интернет\ZLLCCAT1T90WCAJ1330UCAE9VVH1CAKE3SS1CA3KE32DCANRAWI9CAJUQMBSCA6AAAYICAFFA9E0CAD9JGKKCA3ABOQ7CAL2QRD7CAI2OVL9CA76XU0CCA2Q3PP6CAI7QVSWCAFJX5CCCABDBB1RCAZBA4GJ.jpg             D:\интернет\ZDV0CAA2RQPMCASW5U44CAYGZL9ZCAGKSA5PCAOKQAG5CALG4E6CCA7ESSRCCAB93FO6CAAFM49ZCA6TLMMZCALNL2QRCAS2O6LDCAWW4775CASTPIHKCADZ0G58CAU7IYU6CAVWNMT6CA0YSZ43CAZIPLP2.jpg             D:\интернет\H7YLCASFMQ2XCA6ECF09CA6Q1IVACA4YH07QCADU6RIRCAF4DJXECAFTSL9KCAE7TLIJCADVPTJXCAGRX0RHCAFH9JHRCAANJ164CA7VCNWNCAITCBV5CABM0Z1RCAKG4WGWCA4VH5T1CAQVC2S0CAZ4GOWH.jpg          D:\интернет\9Z62CAQHXBTOCA4IZ06XCA1MMCC3CAWE3B8NCA2LNSWDCACJEZNBCAIUB76TCA0LMPTUCA9PMC6ICA54HWX9CAYGEYCDCA3HTEPMCAC2KM5VCAKIZN8CCAOFBOVECAGUS2DJCALPCQQECA9POK3YCAGYLB7U.jpg

 

Task4. Для всіх команд.

Завдання: Розгадай кросворд, користуючись словами-підказками.

(Учні по одному з кожної команди отримують карточки із завданням.)

Two, three, five, six, ten, one, eight, four, seven, nine.

C:\Documents and Settings\Mufasa\Мои документы\Мои результаты сканирования\2012-02 (фев)\сканирование0007.jpg

Task №5.

  • And now this task will be for every team / А зараз завдання – розминка для всіх команд. Утворити 3 запитання та пригадати улюблену пісеньку або віршик. Поки команди працюють до мене підійдуть по одному гравцю з кожної команди і ми пограємо у гру – «кіт у мішку». Ваше завдання брати по одній карточці з чарівного мішечка та називати зображення на карточці на англ. мові.

Task № 6. Для команди « Winners». Make up sentences from the giving words / З поданих слів скласти речення.

Is, name, my, Katia.

Have, I, got, pen, red

Task7.  Наступне завдання для команди «Sunshine».   

Say the word for the picture / Підібрати слово до відповідного малюнка.

Task8.  Завдання Для команди « Mountain»:

Listen and underline the word you hear/ Послухай і підкресли слово, яке чуєш. (Учні отримують карточки із завданням.)

  • Nick is a girl/boy.

          This is a chair/ table.

           Ann is six/ seven.

           The dog is big/ small.

           His sofa is red/green.

           My name is John/ Nick.

Учитель читає речення: Nick is a boy. This is a table. Ann is six. The dog is big. His sofa is red. My name is Nick. (Учні підкреслюють відповідні слова.)

Task9. For each team name/ Для кожної команди назвати:

 6 fruit or vegetable;

 6 animals;

 6 colours;

 

Task № 11. Для всіх команд.

 

Make up as many words as possible.

 Команди отримують одинаковий набір карточок на яких слова розбиті на склади.  

  Ваше завдання – зєднати якнайбільше слів і записати на дошці.

 

Par                                       rot

Fri                                        end

Sev                                      en

Sis                                       case

Book                                    ter

 

Teacher:

  •  Молодці, діти, скільки завдань виконали!. Нажаль, наша гра добігла кінця, давайте порахуємо бали і визначимо переможця!
  •    Thank you)  Our competition is over.
docx
Додано
30 серпня
Переглядів
107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку