Комунальний заклад
«Харківська загальноосвітня санаторна школа-інтернат I-II ступенів №11»
Харківської обласної ради
Виховний захід з англійської мови:
”The Pirate Party.”
Учитель англійської мови
І кваліфікаційної категорії,
Скала Юлія Анатоліївна
Харків 2019
Квест для учнів 1-4 класів класу
Тип : узагальнення вивченого матеріалу
Тема: Пошук скарбів
Мета: повторити лексику вивчених раніше тем «Colors», «Animals», «ABC», «My family» «Toys», «School things», розвивати критичне мислення, увагу, уяву, формувати навички читання, виховувати вміння працювати в команді, інтерес до вивчення англійської мови.
Обладнання: карта скарбів для кожної команди (розрізана на 6 частин), різнокольорові паперові монети (для поділу на команди), різнокольорові конверти (для завдань), зображення пірата Джека (для штрафних завдань), зображення папуги, набір різнокольорових рибок та мушель, зображення різних фруктів (банани, апельсини, яблука, лимони), назви фруктів (розрізані на окремі літери), картки з словами і малюнками споруд у місті, фігурки або зображення тварин, набір слів для читання, призи для дітей, медалі переможцям.
Проведення
Підготовча частина
Класи уявно поділено на 6 зон, зображення яких знаходяться на карті скарбів У кожній зоні є різнокольорові конверти із завданнями, виконавши які, учні відгадають наступну зону (знайдуть наступний елемент карти).
Кожна команда розпочинає пошуки із різних зон!
І Вступна частина
1) Оголошення мети
- Діти, в нашій школі сталося диво: наша школа перетворився на таємничий острів скарбів! У вас є шанс першими отримати загадкові скарби!
Але для цього потрібно виконати завдання, щоб зібрати карту острову та відшукати скарби. В цьому нам допоможуть наші пірати!
2) Поділ на команди
Учні витягають різнокольорові монети і діляться на 2-4 команди по 5-6 учнів. Кожна команда отримує першу частину карти і кольоровий прапорець.
Не поспішайте. Будьте уважні. Пам’ятайте: треба виконати все завдання повністю. Будьте чемними шукачами скарбів і беріть лише той конверт із завданням, колір якого відповідає вашому прапорцеві!
На острові є ваш помічник – розумний Папуга! Йому ви можете сказати відповідь на завдання (якщо це потрібно) і він віддасть вам частину карти.
Будьте пильні! На нашому острові скарбів є пірати ! Тож треба вести пошуки
ІІ Основна частина
Команди виконуючи завдання переходять від станції до станції. Вчитель слідкує за дотриманням правил гри.
Зона «Colors»
Розташувати різнокольорових рибок так, щоб назви кольорів йшли від найкоротшого слова до найдовшого, або навпаки. (діти можуть користуватися довідковими матеріалами – словничками, тематичними стендами у класі).
Останній колір – підказка, у якій мушлі заховалася наступна частина карти.
Зона «My family»
Назвати членів родини,назви яких діти вже знають).
Завдання:
1) скласти із літер слова та прочитати їх.
Зона «ABC»
Розставити літери в алфавітному порядку.
Зона «School things»
Відгадати загадку (опис шкільних предметів)
Зона «Toys»
Назвати різні слова. Головна умова: кожен учасник команди має назвати хоча б одне слово!
Зона «Animals»
Назвати різні слова. Головна умова: кожен учасник команди має назвати хоча б одне слово!
ІІІ Підведення підсумків
Команда, яка перша знайшла скарби – переможці. Окрім скарбів (маленькі призи для кожної дитини) отримує солодку монету. Скарби отримують всі команди (незалежно від того перші вони були чи ні), які пройшли всі станції.
Додатки