Виховний захід з інформатики з теми "Подорож до країни "Цікава інформатика"

Про матеріал

Тема: Подорож до країни «Цікава інформатика»

Мета:

  • -навчальна: узагальнити знання та навички учнів;
  • -розвивальна: формувати інформаційно – комунікаційну компетентність; розвивати мислення, пам'ять, увагу;
  • -виховна: виховувати інтерес до вивчення предмета.
Перегляд файлу

КУ Сумська загальоосвітня школа І-ІІІ ступенів № 26

 

 

 

 

 

 

Подорож до країни «Цікава інформатика»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала

Вчитель інформатики

Левченко І.Ю.

 

 

 

 

 

 

 

 

Суми-2017

Тема: Подорож до країни «Цікава інформатика»

Мета:

  • навчальна: узагальнити знання та навички учнів;
  • розвивальна: формувати інформаційно – комунікаційну компетентність; розвивати мислення, пам'ять, увагу;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення предмета.

Тип уроку: урок-подорож

Обладнання: картки «Банк знань», смайлики, мультимедійна презентація.

Методи роботи: інтерактивні вправи «Смайлик», «Мозковий штурм», «Світлофор», «Біла ворона», «Кошеня бешкетник».

Клас: 3

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Вправа «Смайлик»

Учням, які мають гарний настрій, пропонується підняти картки з веселими смайликами, поганий – сумні.

  1. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Сьогодні у нас не звичайний урок. Ми знову зустрілися, щоб разом мандрувати країною Інформатика. Здолавши всі перешкоди, ми дійдемо до замку, в якому мешкає сама королева Інформатика. А щоб здолати перешкоди візьміть до уваги наступні поради!

  • П -  працюй наполегливо.
  • О -  отримуй знання.
  • Р -  розумій.
  • А -  активним будь.
  • Д -  думай.
  • А -  аналізуй.
  1. ОСНОВНИЙ ЕТАП
  1. Займи місце в літаку

Ми замовили квитки на літак. У нас є квитки віп-класу, бізнес-класу  та економ-класу. Нажаль, квитків віп-класу на всіх не вистачить, тому ми повинні вирішити хто яким класом полетить. Оскільки ми летимо до країни Інформатика, то віп-класом полетять учні, які найкраще проявлять свої знання з цього предметку. Я буду вам ставити запитання, а намагайтеся правильно відповісти та записуйте у картки, які у вас на партах.

  1. Вправа «Мозковий штурм»
  1. Завдяки цій найбільшій мережі поєднуються комп’ютери з різних куточків  Землі. (Інтернет)
  2. Зображення створені на комп’ютері (Ком’ютерна гафіка)
  3. Як називається найбільша клавіша на клавіатурі? (Пропуск)
  4. Яку літеру допомагає ввести клавіша Shift ? (Велику)
  5. Речення, яке спонукає до дії (Команда)
  6. Як називаються всі програми для створення малюнків? (Графічні редактори)
  7. Що таке алгоритм?
  8. Як називається прямокутна область екрану обмежена рамкою, в якій відображається робота програми? (Вікно).
  1. Вправа «Біла ворона»

Учні обирають зайве зображення

  1. Системний блок, клавіатура, монітор, пульт до телевізора;
  2. Клавіатура, мишка, принтер, мікрофон;
  3. Кнопки керування вікнами та кнопка Пуск;

Зупинка м. Теоретик

Перша зупинка нашої подорожі місто Теоретик. Команди повинні проявити солідарність з його жителями, відповівши на запитання Мудрого монітора.

Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал. Команда, що знає відповідь піднімає табличку «Відповідь готова». (Додаток 3)

 

Отже, запитання:

1.  А, Б, В, Г, Д і кома –

Всім мабуть уже відома

Така клавішна структура.

Звісно ж це … (клавіатура)

 

2.  Я показую об’єкти,

Фото-, відео проекти.

Я не плеєр, не мотор,

А звичайний … (монітор)

 

3.  Якщо є складна робота,

Мусить бути лиш охота,

Бо зі мною буде толк,

Адже я – системний … (блок)

4.  Я магнітний бутерброд,

Та мене не з'їсть ваш рот.

Файли й папки – це дієта

Для магнітної … (дискети)

 

5.  Я не нишпорю в коморах,

Не ховаюся по норах.

Ковзаю по столу трішки,

Бо комп’ютерна я … (мишка)

 

6.  Ця всесвітня мережа

Скільки знає – просто жах!

З нею вчись ти працювати –

Теж багато будеш знати.                        (Інтернет)

 

7.  Хто хоче щось запам'ятати –

В блокнот свій може записати.

Комп'ютер теж немов блокнот –

Не має з пам'яттю турбот.

А як називають комп'ютер-блокнот?    (Ноут-бук)

 

8.       Про нього знаємо ми нині:

З ним справу мають в медицині.

Біолог з ним теж справу має,

А комп'ютер від нього страждає.          (Вірус)

 

9.  Якщо треба знову й знову

Вести з комп'ютером розмову,

Є помічник – «тваринка» в нас,

Що допоможе нам всяк час.                   (Миша)

10.  З ним справу має архітектор,

З ним справу має будівельник.

Хто за комп'ютером працює,

До нього теж давно вже звик.

Скажіть про що іде тут мова –

Назвіть одне англійське слово.             (Windows)

 

11. Промені і сонце-коло

Намалюємо ми скоро.

Творчий маю я характер,

Бо графічний я … (редактор)

  1. Пересадка в «Сан-Франциско»

Наша подорож продовжується. А чи знаєте ви, що у Сан-Франциско в штаті Каліфорнія (США) знаходиться «Силіконова долина». Так називається південна частина міста, яка відрізняється великою щільністю високотехнологічних компаній, пов’язаних із розробкою і виробництвом комп’ютерів. Тому працівники аеропорту не можуть дозволити нам виліт поки ми не перевірять наші знання з інформатики.  Ось і перше завдання – розгадати загадки:

  1. Цікаві загадки:

  1.  Телевізор-родич мій,

Я не миша, не носій…

Відображаю картинки

Для Сергія та Іринки. (Монітор)

  1.  Не пишу та не малюю,

Я для Вас лише друкую,

Пристрій друку - оце я .

Як скажіть моє імя? (Принтер)

  1. В мене є багато клавіш,

А сонату не зіграєш,

З піаніно -  не дружу.

Та я всім допоможу.

Текст писати та ім’я.

Здогадались? Хто ж це я? (Клавіатура)

  1. Я на килимку лежу.

Хвостик маю, не тремчу.

Можу в іграшки пограти.

Стрілкою покерувати.

Тільки я котів боюсь,

Як, скажи тепер я звусь?  (Мишка)

  1.  І комп’ютери порою

           Розмовляють між собою,

           А для цього їм потрібна

           Річ відома не усім.

           До телефону підключай

           І повідомлення приймай,

           Адже мову ми ведем

           Про зв'язок через (модем). 


  1. Фізкультхвилинка

Працівники аеропорту піклуються про здоров'я своїх пасажирів тому щоб потрапити до терміналу спочатку ми маємо виконати деякі вправи.

  1. Створення подарунку для королеви Інформатики

Ось ми з вами уже в літаку. Розсаджуйтесь на свої міста. Ми з вами не можемо прийти в палац королеви з порожніми руками. Королеві Інформації дуже подобаються листівки, тому я пропоную вам пройти в наш комп’ютерний кабінет, який знаходиться у хвостовій частині літака, і створити для неї листівку до новорічних свят.

  1. Повторення правил поведінки в комп'ютерному класі

Гра «Світлофор»

Комп’ютерний кабінет зачинено на спеціальний кодовий замок, який реагує кольори. Щоб потрапити до кабінету ми повинні правильно скласти послідовність кольорів. Я буду говорити правила поведінки в комп’ютерному класі. Якщо ви погоджуєтесь з висловом ви піднімаєте зелену картку, якщо ні – червону.

  1. Робота за комп'ютером

Королева Інформації дуже любить гарні листівки. Давайте створимо для неї листівку.

Створення листівки для королеви Інформації.

  1. Вправи для корекції зору
  1. У країні Інформатика

Ось ми прибули на кінцеву зупинку нашої віртуальної подорожі - Палац королеви Інформації. Та її віддані охороні Біт і Байт не дозволять нам пройти до замку поки ми не не розгадаємо всі слова.

Команда отримує по 4 пазли з теми «Пристрої ПК».

Команди збирають пазли на швидкість. За кожний зібраний пристрій, пояснивши його призначення учні отримують 1 бал.

Учасники готові? Почали.

 

Ось ми і потрапили на прийом до королеви. Але королева чомусь засмучена. А що ж сталося? Виявляється домашній улюбленець королеви кошеня Віндовс переплутав всі фотокартки в альбомі. Допоможемо королеві правильно розкласти фотокартки?

  1. Вправа «Кошеня бешкетник»

На слайді зображені переплутані зображення та надписи. Учні мають правильно розставити їх.

Пристрої комп’ютера: мишка, монітор, принтер, клавіатура.

Програми: Блокнот, Scratch, Paint, Калькулятор.

Види комп’ютерів: стаціонарний комп’ютер, планшет, ноутбук, кишеньковий комп’ютер.

 ПІДСУМКОВИЙ ЕТАП

Нагородження учнів медальками

Ви допомогли королеві Інформація, пройшли всі випробування щоб потрапити в її палац. За вашу наполегливу роботу королева нагороджує вас медальками. 

Цікавою була наша подорож та час повертатися додому. Повертаємося на літак на свої місця. Подивіться в ілюмінатори. Ми уже майже вдома.

 


«Банк знань»

                Гра «Мозковий штурм»                               Гра «Біла ворона»


  1. ______
  2. ______
  3. ______
  4. ______
  5. ______
  6. ______
  7. ______
  8. ______
  1. ______
  2. ______
  3. ______
  4. ______

Кількість балів ________

 

Цікаві загадки                                                          Кросворд           

  1. ______________________
  2. _____________________
  3. ______________________
  4. ___________________________________________

 

Гра «Кошеня – бешкетник»


  1. Клавіатура_____

Принтер_____

Миша_____

Монітор_____

  1. Scratch____

Paint____

Ooo4kids____

Блокнот____

  1. Кишеньковий____

Планшет___

Ноутбук____

Стаціонарний____


 

Додаткові бали ____________________________________ _____________

Загальна бількість балів _________


«Банк знань»

                Гра «Мозковий штурм»                               Гра «Біла ворона»


  1. ______
  2. ______
  3. ______
  4. ______
  5. ______
  6. ______
  7. ______
  8. ______
  1. ______
  2. ______
  3. ______
  4. ______

Кількість балів ________

 

Цікаві загадки                                                          Кросворд           

  1. ______________________
  2. _____________________
  3. ______________________
  4. ___________________________________________

 

Гра «Кошеня – бешкетник»


  1. Клавіатура_____

Принтер_____

Миша_____

Монітор_____

  1. Scratch____

Paint____

Ooo4kids____

Блокнот____

  1. Кишеньковий____

Планшет___

Ноутбук____

Стаціонарний____


 

Додаткові бали ____________________________________ _____________

Загальна бількість балів _________

 

 


 

VIPКЛАС


 

БІЗНЕС-КЛАС

 

 

ЕКОНОМ - КЛАС


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


 

 

docx
Додано
4 вересня 2018
Переглядів
2013
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку