30 вересня о 18:00Вебінар: Використання нестандартних завдань у навчанні природничих дисциплін

Виховний захід з правознавства для 6-7 класів "Правовий квест "Знай свої права, дитино!"

Про матеріал
Правовий квест «Знай свої права, дитино!» (для учнів 6-7 класів) Підготувала вчитель історії та правознавства КЗ «Давидівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Якимівської селищної ради Якимівського району Запорізької області» Бойко Таміла Анатоліївна Мета: актуалізація знань і вмінь учнів з правового виховання, з основних положень Конвенції ООН про права дитини, формування у них навичок використання отриманих знань при вирішенні реальних життєвих ситуацій, формування правової культури і громадської активності та інтересу до права, готовності слідкувати за новинами права впрдовж життя. Обладнання: путівник з розробленими маршрутами, вказівками зупинок, пам’ятка «Правила квесту», олівці, ручки, аркуші паперу, картки із завданнями. Місце проведення : гра – квест проводиться у приміщеннях будівлі школи, де розташовані відповідні до маршруту зупинки. Хід проведення Ведуча 1: Дитина – найцінніший скарб. Кожен член суспільства має права. Оскільки дитина є повноцінним членом суспільства, вона також має свої права, деякі особливості реалізації яких обумовлені виключно тим фактом, що її фізична та розумова незрілість потребує спеціальної охорони і піклування, включаючи належний правовий захист. В залежності від віку дитини, законодавством передбачено різний обсяг та механізми реалізації її прав. Повноцінний та дієвий захист прав дитини є обов’язком держави. Основним міжнародним документом, який регулює відповідне питання є Конвенція про права дитини від 20.11.89. В українському законодавства основними правовими документи з цього питання є – Конституція України, Сімейний кодекс України (далі – СК України), Закон України «Про охорону дитинства», Цивільний кодекс України (далі – ЦК України). Ведуча 2: Дитинство – найважливіший етап первинного навчання і соціалізації. В цей період людського життя дитина формується фізично, психічно, інтелектуально, здобуваючи й отримуючи необхідні знання, уміння й навички. Ведуча 1: Саме тому Організація Об’єднаних Націй працює над тим, щоб створити дітям найкращі умови для всебічного розвитку. Наслідком цієї праці став документ надзвичайної уваги – Конвенція про права дитини. ООН має комітет із прав дитини, йому кожна держава звітує про заходи, які вжиті згідно з Конвенцією. Він же досліджує, як у країнах дотримуються права. Учитель. Вітаю усіх, хто зібрався сьогодні помандрувати разом з нами країною Права. «Порушувати закони – це все одно що рубати сучок, на якому сидимо!» В.О. Сухомлинський Поясніть як ви розумієте вислів? (учні відповідають) Життя готує для нас свої уроки, свої іспити. Тому ви повинні навчитися відстоювати свої права та інтереси, бути сумлінними громадянами своєї держави. А для цього треба знати хоча б основи правової науки. Для цього ми і зібралися. В стародавньому світі права людини були дуже обмеженими. А особливо раніше люди й гадки не мали про права дітей. Дитину розглядали як другорядний матеріал. До думок її не прислухалися, бо вважали їх незрілими. Дорослі мали повну владу над дітьми, все за них вирішували навіть одружували без їхньої згоди. Особливо жорстоко поводилися із дітьми в Стародавній Спарті. Частково, таке ставлення до дітей було і у Стародавньому Римі. В часи середньовіччя діти також не мали ніяких прав. Про права людини почули під час революції у Франції у 1789 р., коли вийшла «Декларація прав людини і громадянина». 10 грудня 1948 р. Генеральна Асамблея ООН прийняла Загальну декларацію прав людини. 1 червня ми відмічаємо Міжнародний день захисту дітей. Рішення про його проведення було прийнято Міжнародною демократичною федерацією жінок на спеціальній сесії в листопаді 1949 р. перший міжнародний день захисту дітей був проведений у 1950р. У 1989 р. Організація Об’єднаних Націй ухвалила Конвенцію про права дитини. 20 листопада – Всесвітній день прав дитини. 28 червня 1996 р. була прийнята Конституція незалежної України, в якій ІІ розділ присвячений правам людини і дитини. Хоча у дитини багато прав, їй дозволено не все. Використовуючи свої права, не можна діяти на шкоду іншим людям або обмежувати їх права. Сьогодні на вас чекають цікаві зупинки, нелегкі випробування, здоровий дух суперництва і свіжість відкриттів. Але перед початком нашого маршруту, ви повинні ознайомитись із правилами квесту. Пам’ятка « Правила квесту » • Відповідально ставитись до кожного завдання. • Кожна команда має свій колір. Всі ваші підказки та завдання будуть на папері одного кольору. • У кожної команди є маршрутний лист, на якому знаходиться їх план дій. • Прийшовши на пункт ви отримуєте завдання, яке виконуєте усією командою. • На зворотній стороні підказки буде частина вашого командного афоризму. Не викидайте підказки, вони вам знадобляться у кінці змагання! Учитель: Ну що ж ми розпочинаємо. І для початку ми повинні познайомитись із нашими командами.
Перегляд файлу

Правовий квест «Знай свої права, дитино!»

(для учнів 6-7 класів)

Підготувала вчитель історії та правознавства

КЗ «Давидівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Якимівської селищної ради Якимівського

 району Запорізької області»

Бойко Таміла Анатоліївна

Мета: актуалізація знань і вмінь учнів з правового виховання, з основних положень Конвенції ООН про права дитини, формування у них навичок використання отриманих знань при вирішенні реальних життєвих ситуацій, формування правової культури і громадської активності та інтересу до права, готовності слідкувати за новинами права впрдовж життя.

Обладнання: путівник з розробленими маршрутами, вказівками зупинок, пам’ятка «Правила квесту», олівці, ручки, аркуші паперу, картки із завданнями.

Місце проведення : гра – квест проводиться у приміщеннях будівлі школи, де розташовані відповідні до маршруту зупинки.

 

Хід проведення

Ведуча 1: Дитина – найцінніший скарб.

Кожен член суспільства має права. Оскільки дитина є повноцінним членом суспільства, вона також має свої права, деякі особливості реалізації яких обумовлені виключно тим фактом, що її фізична та розумова незрілість потребує спеціальної охорони і піклування, включаючи належний правовий захист. В залежності від віку дитини, законодавством передбачено різний обсяг та механізми реалізації її прав. Повноцінний та дієвий захист прав дитини є обов’язком держави.

Основним міжнародним документом, який регулює відповідне питання є Конвенція про права дитини від 20.11.89. В українському законодавства основними правовими документи з цього питання є – Конституція України, Сімейний кодекс України (далі – СК України), Закон України «Про охорону дитинства», Цивільний кодекс України (далі – ЦК України).

 

Ведуча 2:

     Дитинство – найважливіший етап первинного навчання і соціалізації. В цей період людського життя дитина  формується фізично, психічно, інтелектуально, здобуваючи й отримуючи необхідні знання, уміння й навички.

Ведуча 1: Саме тому  Організація Об’єднаних Націй працює над тим, щоб створити дітям найкращі умови для всебічного розвитку. Наслідком цієї праці став документ надзвичайної уваги – Конвенція про права дитини.

ООН має комітет із прав дитини, йому кожна держава звітує про заходи, які вжиті згідно з Конвенцією. Він же досліджує, як у країнах дотримуються  права.

Учитель.   Вітаю усіх, хто зібрався сьогодні помандрувати разом з нами країною Права.

 

 

 

                                                               «Порушувати закони – це все одно що  

                                                                рубати сучок, на якому сидимо!»

                                                                                                В.О. Сухомлинський

Поясніть як ви розумієте вислів?

(учні відповідають)

         Життя готує для нас свої уроки, свої іспити. Тому ви повинні навчитися відстоювати свої права та інтереси, бути сумлінними громадянами своєї держави. А для цього треба знати хоча б основи правової  науки. Для цього ми і зібралися.

       В стародавньому світі права людини були дуже обмеженими. А особливо раніше люди й гадки не мали про права дітей. Дитину розглядали як другорядний матеріал. До думок її   не прислухалися, бо вважали їх незрілими.  Дорослі мали повну владу над дітьми, все за них вирішували навіть одружували  без  їхньої  згоди. Особливо жорстоко поводилися із дітьми в Стародавній Спарті. Частково, таке ставлення до дітей було і у Стародавньому Римі.

      В часи середньовіччя діти також не мали ніяких прав. Про права людини почули під час революції у Франції у 1789 р., коли вийшла «Декларація прав людини і громадянина». 10 грудня 1948 р. Генеральна Асамблея ООН  прийняла Загальну декларацію прав людини. 1 червня ми відмічаємо Міжнародний день захисту дітей. Рішення про його проведення було прийнято Міжнародною демократичною федерацією жінок на спеціальній сесії в листопаді 1949 р. перший міжнародний день захисту дітей був проведений у 1950р.

        У 1989 р. Організація Об’єднаних  Націй ухвалила Конвенцію про права дитини. 20 листопада – Всесвітній день прав дитини.

       28 червня 1996 р. була прийнята Конституція незалежної України, в якій ІІ розділ присвячений правам людини і дитини.

         Хоча у дитини багато прав, їй  дозволено не все. Використовуючи свої права, не можна діяти на шкоду іншим людям або обмежувати їх права.

 

     Сьогодні на вас  чекають цікаві зупинки, нелегкі випробування, здоровий дух суперництва і  свіжість відкриттів.

  Але перед початком нашого маршруту, ви повинні ознайомитись із правилами квесту.

Пам’ятка « Правила квесту »

  • Відповідально ставитись до кожного завдання.
  • Кожна команда має свій колір. Всі ваші підказки та завдання будуть на папері одного кольору.
  • У кожної команди є маршрутний лист, на якому знаходиться їх план дій.
  • Прийшовши на пункт ви отримуєте завдання, яке виконуєте усією командою.
  • На зворотній стороні підказки буде частина вашого командного афоризму. Не викидайте підказки, вони вам знадобляться у кінці змагання!

 

Учитель: Ну що ж ми розпочинаємо. І для початку ми повинні познайомитись із нашими командами.

(команди представляють свої назви, капітана,  девіз)

 

Команда «Правознавці»

 

Закон – це якір для держави,
Нехай хранить і захистить,
Щоб мали ми державне право
І в злагоді з законом жить.
Наш девіз:«Усвідомлення права розвиває усвідомлення обов’язку».

 

Команда «Феміда»

 

До бою в нас усе готово.
Сьогодні нас чекає гра.
Змагання, як на полі бою,
Розпочинати вже пора!


Наш девіз: «Як світло денне нам потрібне право, бо без законів не живе держава».

 

Учитель: Для того щоб визначити, в якій послідовності команди будуть стартувати, необхідно пройти конкурс «Шифрувальник».

      Перед вами зашифроване слово. Яка команда першою розшифрує слово, та буде мати можливість першою обрати маршрутний лист.

 

АБВ

ГДЕ

ЖЗИ

КЛМ

НОП

РСТ

УФХ

ЦЧШ

1

2

3

4

5

6

7

8

                                                                                         (  5 6 1 1 5)    (Право)

Учитель. Отож, рушаймо!

(звучить гонг, команди починають рух по етапах і виконують завдання)

 

СИНІ

Маршрутний лист №1

ЖОВТІ

Маршрутний лист №2

Отож ваше  перше завдання!!!!!

       Від народження вона була хворобливою дитиною, але завжди боролася за своє життя і про силу волі в цій боротьбі писала у своїх віршах. Її перу належать вірші «Тиша морська» та  «Мрії».

Хто це? Та де шукати наступну підказку, Ви  вже здогадались?

(кабінет української мови та літератури  Леся Українка)

Отож ваше  перше завдання!!!!!

   Знання цієї науки вам знадобляться для того, щоб подорожувати світом: літаком, кораблем чи … на метеликах, яких там дуже багато, але вони чомусь всі білі і паперові.

Здогадались де шукати першу підказку? Вперед!

(кабінет географії)

Зупинка №1  «Розминка»  (1 маршрут)

(дайте відповіді на запитання, за кожну правильну відповідь – 1 бал)

 

1. Основний документ громадянина України, який посвідчує особу? (Паспорт)

2. До якого віку, згідно з Конвенцією, особа вважається дитиною? (18 років)

3.Вільно висловлювати свою думку – це твердження є правом. Так чи ні? (Так)

 

Зупинка №1 «Розминка»  (2 маршрут)

(дайте відповіді на запитання, за кожну правильну відповідь – 1 бал)

  1. Документ про загальну середню освіту, який отримують випускники школи  ? (Атестат)
  2.  До якого органу можуть звертатися люди за захистом порушених прав? (Суд)
  3. До якого віку, згідно з Конвенцією, особа вважається дитиною? (18 років)

 

Завдання для пошуку зупинки № 2.

Білі поля, гарні орачі. Хочеш розумним бути – бери та вчи…  Бачити - не бачить,  Чути – не чує, Мовчки говорить,   Добре мудрує  

 Знаєш відповідь. Де можна побачити їх велику кількість ???

(Бібліотека)

 

Завдання для пошуку зупинки № 2.

У книги люди, наче бджоли в соти,

Знесли духовний, чародійний мед.

Гомер і Данте, Кальдерон і Гоголь.

Добро й краса ! І крила в новий злет.

 

Знаєш де це?Це кабінет …?

 

(кабінет світової літератури)

Зупинка №2  «Вислови - антоніми»

Складіть вислів, кожне слово якого буде протилежним за значенням наведеним (за кожну правильну відповідь – 2 бали)

  1. Дорослим можна відпочивати в день.
  2. Дорослим можна дозволяти прогулювати школу.

(Дітям заборонено працювати вночі.)

(Дітям не можна забороняти відвідувати школу )

 

Зупинка №2  «Вислови - антоніми»

Складіть вислів, кожне слово якого буде протилежним за значенням наведеним (за кожну правильну відповідь – 2 бали)

  1. Дорослим можна відпочивати в день.
  2. Дорослим можна дозволяти прогулювати школу.

(Дітям заборонено працювати вночі.)

(Дітям не можна забороняти відвідувати школу )

 

Завдання для пошуку зупинки № 3.

Відкриваючи двері цього кабінету ти дізнаєшся про те, що таке флора і фауна, як побудований організм людини, хто такі Ч. Дарвін, І. Мєчніков та ще багато корисного…

   Здогадалися куди вам рухатися далі?

(кабінет біології)

Завдання для пошуку зупинки № 3.

Щоб ще артист співав, відгадай, що зал кричав…?

Під цю музику проводять парад.

Щоб в ногу крокував генерал та солдат ?

А тепер пов’яжи ці слова. Здогадуєшся куди прямувати далі?

(актовий зал)

Зупинка №3  «Вислови відомих людей»

(команді пропонується вислів, який вони повинні обдумати та пояснити оцінка від 1 до 5 балів)

Сьогодні діти – завтра народ.    

                    (В. Сухомлинський)

 

Орієнтовна відповідь: Звичайно, діти – майбутнє нашої країни, і від нашого фізичного розвитку, знань, вмінь залежатиме, якою буде наша Україна)

Зупинка №3  «Вислови відомих людей»

(команді пропонується вислів, який вони повинні обдумати та пояснити оцінка від 1 до 5 балів)

Діти – живі квіти землі.        

                       (Максим Горький)

 

Орієнтовна відповідь: Як кожній квітці потрібні певні погодні умови для повного розвитку, так і дітям необхідно створити необхідні умови для їхнього життя. Тож не втомлюймося жити, цінуймо кожну мить.

 

Завдання для пошуку зупинки № 4.

Кошик, сітка, м’яч, скакалка

Що за дивні ці слова, і куди тобі пора?

(спортзал)

Завдання для пошуку зупинки № 4.

Є чарівник у школі в нас, ану впізнайте, хто він! Озветься – тиша йде у клас, озветься ще раз – гомін. Щоб не спізнитись на урок нам голос подає … 

Здогадуєшся, яка правильна відповідь?  Йди до тих, хто керує ним.

(дзвінок) 

Зупинка №4 «Дишефрувальник»

( розшифрувати за алфавітом статтю з Конвенції про права дитини, на час оцінка від 1 до 5 балів)

15,19,9,18,1      6,11,23,11,18,1      17,1,8      20,21,1,3,19      18,1      9,11,23,23,33.

 (Кожна дитина має  право на життя.)

Зупинка №4 «Дишефрувальник»

( розшифрувати за алфавітом статтю з Конвенції про права дитини, на час оцінка від 1 до 5 балів)

15,19,9,18,1      6,11,23,11,18,1      17,1,8      20,21,1,3,19      18,1       9,11,23,23,33.

 (Кожна дитина має  право на життя.)

Завдання для пошуку зупинки № 5.

 

Без неї шум, гам, завжди плутанина,
Там де вона - порядок, лад і акуратність,
Там де вона - навчального процесу суть,
У ній і мудрість, і порядність, й  делікатність.

Здогадуєшся, куди прямували тобі вже пора? 

 

(кабінет завуча)

 

Завдання для пошуку зупинки № 5.

Зайдеш в клас до них ти, одразу замовкають,

І так пильно на тебе поглядають.

Є в них друг цікавий, першим його називають,

Люблять її дуже діти.

Знаєш куди тепер тобі прямувати?  Підказка: Там є велика нова дошка, а учні останній рік навчаються у цьому кабінеті.    

 

   (кабінет початкових класів -4 клас)

 

 

 

Зупинка № 5 « Знай свої права»

(закінчи речення, вставляючи слова, із запропонованого переліку,  кожна правильна відповідь 1 бал)

1. Право на… .

2. Право людини на повагу до її … .

3. Право на свободу … і вільний вибір місця проживання.

4. Право на …   листування, телефонних розмов, телеграфної та іншої кореспонденції.

( пересування, життя, гідність, таємниця)

 

Зупинка № 5 « Знай свої права»

(закінчи речення, вставляючи слова, із запропонованого переліку,  кожна правильна відповідь 1 бал)

1. Право на… .

2. Право людини на повагу до її … .

3. Право на свободу … і вільний вибір місця проживання.

4. Право на …   листування, телефонних розмов, телеграфної та іншої кореспонденції.

( пересування, життя, гідність, таємниця)

 

 

Завдання для пошуку зупинки № 6

Запис подій за літами…..

Учені, які вивчають важливі події в житті людства…

Наука, яка вивчає життя людей у минулому…..

Як пов’язані усі ці слова? Здогадуєшся де наступна підказка?

 

(кабінет історії)

 

 

Завдання для пошуку зупинки № 6

Назвіть столицю України?

Назвіть колір українського прапора?

Де жили козаки?

Наука, яка вивчає життя людей у минулому…..

Як пов’язані усі ці слова? Здогадуєтесь  де наступна підказка?

 

(кабінет історії)

Зупинка № 6 « На острові»

(Скласти правила. Оцінювання від 1 до 5 балів)

Уявіть, що ви опинились у величезній шлюпці, яка дрейфує у відкритому океані, після того як внаслідок страшного шторму затонув корабель, на якому ви мандрували. Доля дорослих, які були на кораблі та врятувались на іншій шлюпці невідома.

На борту вашої шлюпки знаходиться 26 осіб – шість підлітків (14-17 років) та двадцять дітей (4-13 років)

Через п’ять днів ви нарешті досягнете острова. Тут є вода, їжа, дерева, але немає людей. Як ви маєте організувати життя на острові, доки вас будуть шукати рятівники?  Складіть правила існування на острові.

 

Зупинка № 6 « На острові»

(Скласти правила. Оцінювання від 1 до 5 балів)

Уявіть, що ви опинились у величезній шлюпці, яка дрейфує у відкритому океані, після того як внаслідок страшного шторму затонув корабель, на якому ви мандрували. Доля дорослих, які були на кораблі та врятувались на іншій шлюпці невідома.

На борту вашої шлюпки знаходиться 26 осіб – шість підлітків (14-17 років) та двадцять дітей (4-13 років)

Через п’ять днів ви нарешті досягнете острова. Тут є вода, їжа, дерева, але немає людей. Як ви маєте організувати життя на острові, доки вас будуть шукати рятівники?  Складіть правила існування на острові.

 

 ФІНІШ – «Афоризм»

(Оцінюється від 1 до 5 балів)

Діти мають право на відпочинок, дозвілля та участь у культурному та творчому житті.

 ФІНІШ – «Афоризм»

(Оцінюється від 1 до 5 балів)

Діти мають право на відпочинок, дозвілля та участь у культурному та творчому житті.

Зупинка № 1            Діти мають право           

Зупинка № 2            на відпочинок

Зупинка № 3            дозвілля       та участь

Зупинка № 4            у культурному

Зупинка № 5            та творчому

Зупинка № 6            житті.

Висновок: за порушення прав інших люди несуть відповідальність, передбачену законодавством; потрібно вчитися поводитися безпечно, реалізовуючи свої права.

Д О Д А Т К И

Маршрутний лист

Назва команди:  «Правознавці»

Назва пункту

Оціню-вання

Кількість отриманих балів

Інструктор

Завдання 1

ХХХ

ХХХХХХ

 

Зупинка №1

Від 1 до 3

 

 

Завдання 2

ХХХ

ХХХХХХ

 

Зупинка № 2

2 та 4 бали

 

 

Завдання 3

ХХХ

ХХХХХХ

 

Зупинка №3

Від 1 до 5

 

 

Завдання 4

ХХХ

ХХХХХХ

 

Зупинка №4

Від 1 до 4

 

 

Завдання 5

ХХХ

ХХХХХХ

 

Зупинка №5

Від 1до 4

 

 

Завдання 6

ХХХ

ХХХХХХ

 

Зупинка №6

Від 1 до 5

 

 

Фініш – «Афоризм»

 

Від 1 до 5

 

 

Всього балів:

 

 

 

Маршрутний лист

Назва команди:  «Феміда»

Назва пункту

Оціню-вання

Кількість отриманих балів

Інструктор

Завдання 1

ХХХ

ХХХХХХ

 

Зупинка №1

Від 1 до 3

 

 

Завдання 2

ХХХ

ХХХХХХ

 

Зупинка № 2

2 та 4 бали

 

 

Завдання 3

ХХХ

ХХХХХХ

 

Зупинка №3

Від 1 до 5

 

 

Завдання 4

ХХХ

ХХХХХХ

 

Зупинка №4

Від 1 до 4

 

 

Завдання 5

ХХХ

ХХХХХХ

 

Зупинка №5

Від 1до 4

 

 

Завдання 6

ХХХ

ХХХХХХ

 

Зупинка №6

Від 1 до 5

 

 

Фініш – «Афоризм»

 

Від 1 до 5

 

 

Всього балів:

 

 

Завдання для ЖОВТИХ

Отож ваше  перше завдання!!!!!

   Знання цієї науки вам знадобляться для того, щоб подорожувати світом: літаком, кораблем чи … на метеликах, яких там дуже багато, але вони чомусь всі білі і паперові.

Здогадались де шукати першу підказку? Вперед!

 

 

Зупинка №1 «Розминка»  (2 маршрут)

(дайте відповіді на запитання, за кожну правильну відповідь – 1 бал)

  1. Документ про загальну середню освіту, який отримують випускники школи  ? ________________
  2.  До якого органу можуть звертатися люди за захистом порушених прав? _________________
  3. До якого віку, згідно з Конвенцією, особа вважається дитиною? _________

 

Завдання для пошуку зупинки № 2.

У книги люди, наче бджоли в соти,

Знесли духовний, чародійний мед.

Крилов і Стівенсон, Діккенс і Гейне.

Добро й краса ! І крила в новий злет.

 

Знаєш де це?Це кабінет …?

 

 

Зупинка №2  «Вислови - антоніми»

Складіть вислів, кожне слово якого буде протилежним за значенням наведеним (за кожну правильну відповідь – 2 бали)

  1. Дорослим можна відпочивати в день.

_____________________________________________________________

  1. Дорослим можна дозволяти прогулювати школу.

__________________________________________________________________

 

 

Завдання для пошуку зупинки № 3.

Щоб ще артист співав, відгадай, що зал кричав…?

Під цю музику проводять парад.

Щоб в ногу крокував генерал та солдат ?

А тепер пов’яжи ці слова. Здогадуєшся куди прямувати далі? Її називають залою, якою?Туди і йди.

 

 

Зупинка №3  «Вислови відомих людей»

(Вам пропонується вислів, який вони повинні обдумати та пояснити оцінка від 1 до 5 балів)

Діти – живі квіти землі.        

                       (Максим Горький)

 

 

 

Завдання для пошуку зупинки № 4.

Є чарівник у школі в нас, ану впізнайте, хто він! Озветься – тиша йде у клас, озветься ще раз – гомін. Щоб не спізнитись на урок нам голос подає … 

Здогадуєшся, яка правильна відповідь?  Йди до тих, хто керує ним.

 

 

Зупинка №4 «Дишефрувальник»

( розшифрувати за алфавітом статтю з Конвенції про права дитини, на час оцінка від 1 до 5 балів)

15,19,9,18,1      6,11,23,11,18,1      17,1,8      20,21,1,3,19      18,1       9,11,23,23,33.

______________________________________________________________________________________________

 

 

Завдання для пошуку зупинки № 5.

Зайдеш в клас до них ти, одразу замовкають,

І так пильно на тебе поглядають.

Є в них друг цікавий, першим його називають,

Люблять її дуже діти.

Знаєш куди тепер тобі прямувати?  Підказка: Там є велика нова дошка, а учні останній рік навчаються у цьому кабінеті.    

 

 

Зупинка № 5 « Знай свої права»

(закінчи речення, вставляючи слова, із запропонованого переліку,  кожна правильна відповідь 1 бал)

1. Право на…________________________ .

2. Право людини на повагу до її …___________________________ .

3. Право на свободу …_____________________ і вільний вибір місця проживання.

4. Право на …__________________   листування, телефонних розмов, телеграфної та іншої кореспонденції.

( пересування, життя, гідність, таємниця)

 

 

 

Завдання для пошуку зупинки № 6

Назвіть столицю України?

Назвіть колір українського прапора?

Де жили козаки?

Наука, яка вивчає життя людей у минулому…..

Як пов’язані усі ці слова? Здогадуєтесь  де наступна підказка?

 

 

 

Зупинка № 6 « На острові»

(Скласти правила. Оцінювання від 1 до 5 балів)

Уявіть, що ви опинились у величезній шлюпці, яка дрейфує у відкритому океані, після того як внаслідок страшного шторму затонув корабель, на якому ви мандрували. Доля дорослих, які були на кораблі та врятувались на іншій шлюпці невідома.

На борту вашої шлюпки знаходиться 26 осіб – шість підлітків (14-17 років) та двадцять дітей (4-13 років)

Через п’ять днів ви нарешті досягнете острова. Тут є вода, їжа, дерева, але немає людей. Як ви маєте організувати життя на острові, доки вас будуть шукати рятівники?  Складіть правила існування на острові.

 

Завдання для СИНІХ

Отож ваше  перше завдання!!!!!

       Від народження вона була хворобливою дитиною, але завжди боролася за своє життя і про силу волі в цій боротьбі писала у своїх віршах. Її перу належать вірші «Тиша морська» та  «Мрії».

Хто це? Та де шукати наступну підказку, Ви  вже здогадались?

 

 

Зупинка №1  «Розминка»  

(дайте відповіді на запитання, за кожну правильну відповідь – 1 бал)

1. Основний документ громадянина України, який посвідчує особу?_______________

2. До якого віку, згідно з Конвенцією, особа вважається дитиною? ________________

3.Вільно висловлювати свою думку – це твердження є правом. Так чи ні? __________

 

 

Завдання для пошуку зупинки № 2.

Білі поля, гарні орачі. Хочеш розумним бути – бери та вчи…  Бачити - не бачить,  Чути – не чує, Мовчки говорить,   Добре мудрує  

 Знаєш відповідь. Де можна побачити їх велику кількість ???

 

 

 

Зупинка №2  «Вислови - антоніми»

Складіть вислів, кожне слово якого буде протилежним за значенням наведеним (за кожну правильну відповідь – 2 бали)

  1. Дорослим можна відпочивати в день. _______________________________________________________________________
  2. Дорослим можна дозволяти прогулювати школу. _______________________________________________________________________

 

Завдання для пошуку зупинки № 3.

Відкриваючи двері цього кабінету ти дізнаєшся про те, що таке флора і фауна, як побудований організм людини, хто такі Ч. Дарвін, І. Мєчніков та ще багато корисного…

   Здогадалися куди вам рухатися далі?

 

 

 

 

Зупинка №3  «Вислови відомих людей»

(команді пропонується вислів, який вони повинні обдумати та пояснити оцінка від 1 до 5 балів)

Сьогодні діти – завтра народ.    

                    (В. Сухомлинський)

 

 

 

 

Завдання для пошуку зупинки № 4.

Кошик, сітка, м’яч, скакалка

Що за дивні ці слова, і куди тобі пора?

 

 

 

Зупинка №4 «Дишефрувальник»

( розшифрувати за алфавітом статтю з Конвенції про права дитини, на час оцінка від 1 до 5 балів)

15,19,9,18,1      6,11,23,11,18,1      17,1,8      20,21,1,3,19      18,1      9,11,23,23,33.

__________________________________________________________________________

 

 

 

Завдання для пошуку зупинки № 5.

Без неї шум, гам, завжди плутанина,
Там де вона - порядок, лад і акуратність,
Там де вона - навчального процесу суть,
У ній і мудрість, і порядність, й  делікатність.

Здогадуєшся, куди прямували тобі вже пора? 

 

 

 

Зупинка № 5 « Знай свої права»

(закінчи речення, вставляючи слова, із запропонованого переліку,  кожна правильна відповідь 1 бал)

1. Право на…____________________________ .

2. Право людини на повагу до її …____________________ .

3. Право на свободу …____________________ і вільний вибір місця проживання.

4. Право на …______________________   листування, телефонних розмов, телеграфної та іншої кореспонденції.

( пересування, життя, гідність, таємниця)

 

 

 

Завдання для пошуку зупинки № 6

Запис подій за літами…..

Учені, які вивчають важливі події в житті людства…

Наука, яка вивчає життя людей у минулому…..

Як пов’язані усі ці слова? Здогадуєшся де наступна підказка?

 

 

Зупинка № 6 « На острові»

(Скласти правила. Оцінювання від 1 до 5 балів)

          Уявіть, що ви опинились у величезній шлюпці, яка дрейфує у відкритому океані, після того як внаслідок страшного шторму затонув корабель, на якому ви мандрували. Доля дорослих, які були на кораблі та врятувались на іншій шлюпці невідома.

            На борту вашої шлюпки знаходиться 26 осіб – шість підлітків (14-17 років) та двадцять дітей (4-13 років)

           Через п’ять днів ви нарешті досягнете острова. Тут є вода, їжа, дерева, але немає людей. Як ви маєте організувати життя на острові, доки вас будуть шукати рятівники?  Складіть правила існування на острові.

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Правознавство, 9 клас, Сценарії
Додано
5 квітня 2019
Переглядів
939
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку