Виконання дій з іменованими числами на уроках математики в початковій школі з моделюванням проблемних ситуацій

Про матеріал
Виконання дій з іменованими числами на уроках математики в початковій школі з моделюванням проблемних ситуацій.
Перегляд файлу

Виконання дій з іменованими числами на уроках математики в початковій школі з моделюванням проблемних ситуацій:

  • додавання іменованих чисел

5 м + 4 м = 9 м

5 м + 30 см = 5 м 30 см

5 м + 30 дм = 5 м 30 дм

Завдання: перевір відповіді, запиши в зошиті вирази, в яких необхідно виправити помилки. (учні записують вираз 5 м + 30 дм)

Вчитель: назвіть правильну відповідь.

Учні: 8м або 80дм (різні учні називають різні відповіді, або вчитель додає одну з двох відповідей).

Вчитель: виберіть з двох відповідей одну, правильну.

Висновок учнів в результаті розв’язання проблемної ситуації: відповідь 8м правильна, бо 30дм = 3м; відповідь 80дм правильна, бо 5м = 50дм.

  • віднімання іменованих чисел

39 кг – 5 кг

39 кг – 5000 г

39 кг – 5 ц

Завдання: запиши в зошиті вирази, виконай віднімання.

Вчитель: яку відповідь отримали в третьому виразі, 34кг чи 34ц ?

Висновок учнів в результаті розв’язання проблемної ситуації: вираз 39 кг – 5 ц не може мати відповіді, бо від меншого числа 39кг не можна відняти більше число 5ц (5ц=500кг).

  • порівняння іменованих чисел

2 дм 3 см і 32 см

30 м і 30 кг

8 ц і 80 кг

Завдання: запиши в зошиті вирази, виконай порівняння.

Висновок учнів в результаті розв’язання проблемної ситуації: порівняти 30м і 30кг

неможливо, тому що м і кг – одиниці вимірювання різних величин.

docx
Додано
13 травня
Переглядів
109
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку