Використання авторських віршів на мотиваційному етапі уроку

Про матеріал

Одним із елементів мотивації часто використовую на уроках авторські віршовані рядки. Вони дуже зацікавлюють учнів, а також спонукають їх до творчості.

Перегляд файлу

                                    D:\мій учитель року\для мотивації\Малюнки до презентацій\Рисунок9.png 

 

 

7 КЛАС

Тема:  Вступ. Хімія – природнича наука. Речовини та їх           

            перетворення у навколишньому середовищі.

Ви  послухайте, будь ласка,

Ось таку сучасну казку…

Десь на острові крутому

Осиливсь  хлопчина.

Він дивує там усіх:

І дорослих, і малих.

Робить бульбашки із мила,

Добуває чорний шоколад…

І усі на острові чудному,

Геть усі – раді тут малому.

А чи вам цікаві ці пригоди?

То ж усе дізнаєтесь ви згодом.

До хімії в гості вирушайте,

Світ чарівний пізнавайте.

 

Тема: Правила поведінки учнів у хімічному кабінеті. Ознайомлення з 

           обладнанням кабінету хімії та лабораторним посудом.

Кабінет хімічний – дещо незвичний.

У ньому такі відбуваються дива!

Обладнання, посуд, реактиви,

Пробірки, колби, штативи.

Тут можна експериментувати,

Досліджувати, вивчати.

Спостерігати, пізнавати.

А щоб не сталося біди,

Пам'ятай усюди і завжди:

Правила безпеки ти вивчай

І про своє здоров'я дбай.

 

 

Тема: Атомна одиниця маси. Відносна атомна маса хімічних   

          елементів

От і прийшли ви до школи

                На уроки знову.

Готові хімію вивчати

               Й нове усе пізнавати?

Елементи усі цікаві

 І стоять на місцях по праву,

Протони у них є й електрони,

А от як визначати кількість 

                             нейтронів?

Будемо говорити про атомну масу

Й усе зрозуміло стане відразу.

Тема: Метали й неметали. Металічні та неметалічні елементи,

     їх розміщення в періодичній системі.

Речовин є на світі багато

А вам про них хочеться знати?

Усі вони різні та цікаві

Та кожен з них має право

У таблиці певне місце займати,

І роль для людей відігравати.

Їх усіх на дві групи розділили,

І звісно ж не помилились,

Вони властивостями відрізняються

Кожен по іншому  називаються.

Якщо ви готові це вивчати,

тоді будемо працювати.

 

 

Тема: Хімічні властивості речовин.

У країні Хімії дива чудові:

Фейєрверки, осади кольорові.

Речовини тут дуже дивні,

Бувають інертні або активні.

Взаємодіють, реагують,

Усіх мешканців дивують.

Така дивна країна тут,

 

 

Речовини різні живуть.

Деякі просто згорають,

А інші – окиснення полюбляють.

Хтось димить, як реагує,

Дехто просто пасивує.

Хочете про це все знати?

Давайте експериментувати.

 

Тема: Добування кисню в лабораторії та промисловості. Реакції розкладу.

Два друзі: Івасик і Толя

гомоніли нині в школі.

Слухай, друже милий,

ти знаєш, що кисень важливий?

Він організмам потрібний,

І для води – він брат гідний.

Так. Без нього не було б рослини,

Ані жодної тварини.

А чи можна його добути?

От радітимуть люди!

 

Тема: Колообіг Оксигену в природі.

Я входжу до складу води,

Мене багато усюди й завжди.

Мене продукують рослини,

Я дуже потрібен людині.

І з краплями дощу випадаю,

Мене кожен добре знає.

Мене ще ніхто не бачив,

І без мене не проживеш одначе.

Тема: Озон. Проблема чистого повітря. Застосування та біологічна

          роль кисню.

Є елемент такий у таблиці,

Круглий, білолиций.

Він одразу в двох братів живе,

Життя в нього не просте.

То дихати допомагає,

То ультрафіолет не пропускає.

Іноді без запаху і смаку,

Або дощем пахне досхочу.

 

Тема: Розчин і його компоненти: розчинник, розчинена речовина.

Ми будемо експериментувати.

Хімію цікаву пізнавати.

Прошу вас води налити,

Цукор в склянці розчинити,

Все ретельного  розмішати.

Правила безпеки пам’ятати.

Ось так ваша мама зранку

Готує каву, чай до сніданку.

А влітку вона кожного днини

Запаси готує для всієї родини.

 

 

 

 

 

8 КЛАС

Тема: Поширення оксидів у природі, їх використання.

У житті вміло скористайтеся усім:

Знаннями, уміннями, а ще –  добрим словом.

Нехай радістю наповнюється ваш дім,

Хай панує спокій, мир вдома  й  у  школі.

 

На уроці, який незабаром  буде,

Пригадайте ці щирі рядки:

Добро, милосердя, хороші люди

Творять дива та діла залюбки.

 

Тема: Заходи під час роботи з кислотами. Використання кислот.

Привіт.

Мене ви упізнали?

Я смайлик. Прийшов у гості,

Щоб ви хороші отримали бали.

Вам привіт і від краплини,

дивовижної перлини.

Буду вам допомагати

мудрості пізнати.

 

Тема: Кислоти, їх склад, назви.

На урок прошу налаштуватись

                                         І добре попрацювати.

                                        Бо як кажуть у народі:

                                    Знання стануть у пригоді.

 

Тема: Розв’язування розрахункових задач: розрахунки за     

           хімічними рівняннями маси, об’єму, кількості речовини  

           реагентів та продуктів реакції.

Усі розрахунки, мій друже

Надзвичай важливі дуже.

Як нам масу відшукати

І об’єм порахувати…

Ми сьогодні будем знати

Як задачі розв’язати.

 

 

9 КЛАС

Тема: Йонні рівняння

Хімія  - наука цікава,

Але ми й розвеселитись можемо по праву.

Ото ж, очі закрийте на хвилину,

 згадайте найдорожчу людину:

маму, тата чи сестричку з братом.

Згадайте, як вони вам усміхаються

І враз до хімії повертайтеся.

docx
Додано
6 серпня 2018
Переглядів
1310
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку