"Використання цифрових та мультимедійних технологій".

Про матеріал
"Використання цифрових та мультимедійних технологій". З власного досвіду роботи. Можна використати як шаблон для власної презентації.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання цифрових та мультимедійних технологій як засіб активізації навчальної діяльності учнів на уроках англійської мови

Номер слайду 2

Головна мета навчання іноземних мов – це формування та розвиток комунікативної культури учнів, практичне оволодіння іноземною мовою. Збільшення обсягу інформації, підвищення вимог до рівня підготовки учнів зумовлює потребу інтенсифікації освітнього процесу. Такими технологіями, які відкривають доступ до нових джерел інформації, активізують навчально-пізнавальну діяльність учнів, скорочують час вивчення мови, надають можливості для розвитку мовних навичок та їх вдосконалення, значно підвищують ефективність самостійної роботи, а також допомагають реалізувати нові методи та форми навчання, поєднуючи опанування знаннями з розвагами є мультимедійні технології.

Номер слайду 3

Мультимедійні засоби навчання (МЗН), об’єднуючи аудіо та візуальні ефекти з інтерактивним програмним забезпеченням, дозволяють створювати активне кероване комунікативне середовище. Використання МЗН для вивчення англійської надає ряд переваг :можливість застосування на різних етапах навчання;реалізація індивідуалного підходу до навчання, адже учень самостійно може визначати рівень та послідовність засвоєння навчального матеріалу та темп власної роботи;економне використання навчального часу;інтенсифікація навчання та підвищення рівня мотивації;активізація навчальної діяльності учнів;створення комфортного мовного середовища;можливість моделювання умов комунікативної діяльності, а також реалізація їх у різнорівневих тренувальних вправах ситуативного характеру.

Номер слайду 4

Існує дуже багато видів мультимедійних засобів навчання: Онлайн і офлайн словники;Електронні енциклопедії;Комп’ютерні мовні ігри;Комп’ютерні тренажери;Автоматизовані тестові системи;Презентації Power Point;Аудіо записи для аудіювання.

Номер слайду 5

Дуже часто в своїй роботі я використовую презентації. З їхньою допомогою можна: -розробити план уроку;-показати дітям цікаві факти;-пояснити новий матеріал;-закріпити або повторити вивчений;-поринути у світ іноземної культури.

Номер слайду 6

Також я прошу дітей створювати презентації самостійно. Це допомогає їм удосконалювати навички використання комп’ютера, пошукові та розвиваючі навички. Також удосконалюються навички читання та говоріння.

Номер слайду 7

Використання навчальних мультфільмів на уроках у молодших класах.

Номер слайду 8

Використання аудіо та відео файлів часто можна спостерігати у моїй роботі. Наприклад: Аудіо для навчання читання;Аудіо для аудіювання;Фізкультхвилинки;Відео для вивчення різних тем.

Номер слайду 9

В наш час діти можуть користуватися програмами у своїх смартфонах. Використання електронних словників набагато швидше ніж паперових. Існує велика кількість таких словників.

Номер слайду 10

Раджу дітям і використовую сама ось такий словник. Його можна використовувати без підключення до інтернету.

Номер слайду 11

Отже, говорячи про переваги навчання англійської мови із застосуванням ІКТ, слід зазначити, що про них свідчить успішне розв’язання основних освітніх завдань:- загальнокультурний розвиток учнів;- створення сприятливого психологічного клімату;- підвищення мотивації і інтересу до вивчення предмету;- можливість реалізації індивідуалізації навчання;- підвищення естетичного і емоціонального рівня уроку за рахунок використання музики, анімації;- підвищення об’єму виконаної на уроці роботи;- економія витрачання матеріалів учителем;- підвищення авторитету вчителя. вдосконалення навичок володіння комп’ютером;- підвищення рівня володіння англійською мовою; Таким чином, переваг у використанні ІКТ чимало, проте не варто зловживати комп’ютерізацією, адже та чи інша комп’ютерна технологія є доцільною, якщо вона дозволяє отримати такі результати навчання, які не можна отримати без застосування цієї технології.