Використання дидактичних ігор на уроках природознавства та географії з дітьми з ООП.
Дидактична гра «Материки»
Мета: познайомити з історією виникнення материків на планеті; розкрити значення слова «материк», «суша»; вчити працювати з картою , орієнтуватися в назвах і місцезнаходженні материків; з'ясувати індивідуальні відмінності і ознаки кожного материка; розвивати логічне мислення, пам'ять, уяву і пізнавальні інтереси учнів; виховувати бережливе господарське відношення до планети; патріотичні почуття.
Понад півмільярда років тому існував тільки один материк — Пангея (з грецьк. – «вся земля») та один єдиний океан. Потім, внаслідок руху літосферних плит, материк Пангея розколовся, і в Північній півкулі виник материк Лавразія (нинішня Євразія і Північна Америка). Водночас у Південній півкулі утворився материк Гондвана (сучасні території Антарктиди, Австралії, Африки, Південної Америки і частини Південної Азії). Близько 250 млн років тому Гондвана розпалася на окремі частини, які поступово стали сучасними материками Південної півкулі — Африки, Австралії, Південної Америки та Антарктиди. Лавразія також розкололася на теперішні Північну Америку та Євразію. Водночас з утворенням сучасних материків почали формуватися й улоговини нинішніх океанів.
А) викладання материків на контурне зображення;
Б) викладання підписів до материків.