Використання дошки Jamboard на різних етапах уроку

Про матеріал

Досвід використання дошки Jamboard на різних етапах проведення уроків біології

Перегляд файлу

Використання дошки Jamboard  на різних етапах уроку.

 

Google Jamboard – це інтерактивна віртуальна дошка, яка дозволяє вчителю демонструвати ключову інформацію під час уроку в Zoom чи Google Meet, а також одночасно взаємодіяти з усім класом чи окремою групою школярів у режимі реального часу.

Дошка Jamboard складається з фреймів. Максимальна кількість їх може бути двадцять. Фрейм може мати різноманітне тло: в клітинку, лінію чи можна додати своє зображення. На фрейм можна додавати закріплені нотатки, текст, зображення. Є функція гумки, указки, пензлика. В налаштуваннях доступу вчитель може обрати тільки перегляд учнями, а може обрати функцію редагування вмісту. Є можливість експортувати проєкти у PDF чи PNG.

Коли проходило моє перше знайомство з дошкою, мені здалося, що вона досить спрощена, має мало функцій. Але коли під час дистанційного навчання почала використовувати її,  зрозуміла, що це досить зручний інструмент в проведенні уроків.

Для налаштування на роботу на початку уроку можна запропонувати учням написати побажання у вигляді нотаток, листівок, тексту.

Обираючи функцію додавання нотатки учень може змінювати колір і розмір нотатки, додавати та редагувати текст,  користуватися пером, пензликом, маркером. Часто учням подобається додавати побажання у вигляді зображень. Для цього просто потрібно обрати цю функцію та мати під рукою саму листівку.

 

Ще один вид налаштування на роботу – запропонувати на дошці Jamboard залишити смайлик, що символізує настрій, з яким ви сьогодні прийшли на урок.

Подібним чином для актуалізації знань на початку уроку можна розмістити на фреймі ключові слова до уроку і запропонувати здогадатися тему уроку. А можемо зашифрувати тему у вигляді анаграми. Це завжди викликає більшу цікавість учнів, аніж просто проговорювання тексту вчителем. Наприклад, при вивченні теми «Бактерії» пропоную учням розшифрувати анаграму і назвати тему уроку.

 

Подобається використовувати Jamboard як презентацію для пояснення нової теми. Для зручності на дошці можна використовувати лазерну указку.

Інтерактивні вправи добре впливають для сприйняття інформації.

Наприклад, під час проведення уроку біології у 6 класі з теми «Властивості живих організмів» пропонується учням попрацювати з дошкою і визначити тип живлення різних організмів. Учні можуть рухати підготовані до уроку зображення і об’єднувати їх за типом живлення.

 

На етапі повторення чи закріплення вивченого матеріалу можна  використовувати дошку для роботи в групах. Для кожної групи створюється фрейм і учням пропонується додати  матеріали з вивченої теми. Потім результати роботи презентуються групою, аналізується робота. При вивченні теми «Одноклітинні організми» у 6 класі учням пропонується в групах. Одна група додає матеріали про одноклітинних твариноподібних організмів, інша – одноклітинні водорості . Дизайн фрейму, матеріали учні додають самостійно.

 

   

 

На завершальному етапі уроку проводимо рефлексію. Часто використовуємо прийом, коли учні говорять що їм сподобалось, запам’яталось на уроці, з’ясовуємо чи залишились запитання. Пропоную зробити теж саме, але з дошкою Jamboard. Три смайлики на дошці відображають сподобалось на уроці чи ні. Пропонується учням перетягнути яблука до того смайлика, що відповідає їх настрою.

docx
Додав(-ла)
Ковтун Наталя
Пов’язані теми
Біологія, Інші матеріали
Додано
29 листопада 2022
Переглядів
935
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку