Використання дослідницьких методів на уроках географії

Про матеріал

Використання дослідницьких методів на уроках географії

Мета дослідницьких методів навчання – набуття учнями досвіду дослідницької роботи в пізнавальній діяльності ; обєднання розвитку інтелектуальних здібностей, дослідницьких умінь, творчого потенціалу та на цій основі формування активної компетентної творчої особистості.

Форми навчально-дослідницької діяльності:

Традиційна урочна система: Нетрадиційна урочна система:

самостійне вирішення учнями виконання учнями навчального

нової проблеми за допомогою дослідження або його елементів:

спостереження, аналізу, гіпотез, урок-дослідження, урок- лабораторія, перевірки, формулювання висновків урок-ділова гра, урок-захист

дослідницьких проектів, урок

відкритих думок.

Позаурочна діяльність включає:

а) дослідницьку практику

б) випускна екзаменаційна робота

в) освітні експедиції

г)факультативні заняття

д) участь в олімпіадах, конференціях,

предметних тижнях.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

“Використання дослідницьких методів на уроках географії”

Номер слайду 2

Мета дослідницьких методів навчання – набуття учнями досвіду дослідницької роботи в пізнавальній діяльності ; обєднання розвитку інтелектуальних здібностей, дослідницьких умінь, творчого потенціалу та на цій основі формування активної компетентної творчої особистості.

Номер слайду 3

Форми навчально-дослідницької діяльності: Традиційна урочна система: Нетрадиційна урочна система: самостійне вирішення учнями виконання учнями навчального нової проблеми за допомогою дослідження або його елементів: спостереження, аналізу, гіпотез, урок-дослідження, урок- лабораторія, перевірки, формулювання висновків урок-ділова гра, урок-захист дослідницьких проектів, урок відкритих думок. Позаурочна діяльність включає: а) дослідницьку практику б) випускна екзаменаційна робота в) освітні експедиції г)факультативні заняття д) участь в олімпіадах, конференціях, предметних тижнях.

Номер слайду 4

Етапи навчально-дослідницької діяльності: Підготовка дослідження; Напрямки організації навчально-дослідницької діяльності ( теоретичне, експериментальне, колективне, індивідуальне, групове) ; Узагальнення результатів дослідження; Застосування результатів дослідження; Підпиття підсумків дослідження; Програмування і планування нових досліджень.

Номер слайду 5

Результати дослідницької діяльності: Розвиток творчих здібностей і мислення учнів; Розвиток інтелектуальних здібностей, аналізу і синтезу; Пізнавальний інтерес до об’єктів дослідження; Розвиток творчих умінь диспутувати, звітувати, прогнозувати; Розвиток пізнавального інтересу до практичного застосування результатів дослідження; Успіхи на олімпіадах, турнірах, конкурсах; Практичні і наукові результати проведених досліджень; Спільні наукові публікації; Активна життєва і професійна позиція; Самореалізація та самовираження.

Номер слайду 6

Тема . Металургійна промисловість. Чорна металургія.

ppt
Додано
30 жовтня 2018
Переглядів
2642
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку