Використання дослідницьких методів на уроках географії
Мета дослідницьких методів навчання – набуття учнями досвіду дослідницької роботи в пізнавальній діяльності ; обєднання розвитку інтелектуальних здібностей, дослідницьких умінь, творчого потенціалу та на цій основі формування активної компетентної творчої особистості.
Форми навчально-дослідницької діяльності:
Традиційна урочна система: Нетрадиційна урочна система:
самостійне вирішення учнями виконання учнями навчального
нової проблеми за допомогою дослідження або його елементів:
спостереження, аналізу, гіпотез, урок-дослідження, урок- лабораторія, перевірки, формулювання висновків урок-ділова гра, урок-захист
дослідницьких проектів, урок
відкритих думок.
Позаурочна діяльність включає:
а) дослідницьку практику
б) випускна екзаменаційна робота
в) освітні експедиції
г)факультативні заняття
д) участь в олімпіадах, конференціях,
предметних тижнях.