Використання електронних навчальних засобів в організації самостійної роботи учнів з іноземної мови. Презентація вчителя іноземної мови Скуртул Наталії Борисівни
Номер слайду 2
Що ж таке самостійна робота. Під самостійною навчальною роботою розуміють будь–яку організовану вчителем, активну діяльність учнів, спрямовану на виконання визначеної дидактичної мети в спеціально відведений для цього час, пошук знань, їх осмислення, закріплення, формування, розвиток умінь, навичок, узагальнення та систематизація знань.
Номер слайду 3
Мета полягає у допомозі учням позбутися шаблонного, стереотипного мислення, стандартних установок, які вбивалися в їхні голови ще з дитинства. Мета сучасної школи полягає у вихованні у школярів здатності до самостійної навчальної діяльності, самостійного здобуття знань.
Номер слайду 4
За дидактичною метою самостійна навчальна робота поділяється на:-спрямовану на засвоєння нових знань;-тренувальну;-узагальнюючо –повторювальну;-контрольну
Номер слайду 5
Процес самостійної діяльності представляється у вигляді тріади:мотив -план(дія)-результат
Номер слайду 6
Самостійна роботарозвиває вміння вчитися. Сприяє підвищенню якості навчання. Сприяє диференціації та індивідуалізації навчання
Номер слайду 7
Форми організації самостійної роботи (за кількістю учнів)-фронтальні-парні-групові-індивідуальні
Номер слайду 8
Типи самостійних робіт за рівнем продуктивної діяльності учнів:-презентації-тематичні тексти,ребуси,кросворди(складання)-проекти:-короткотривалі(1 -3 уроки)-середньої тривалості(до 1 місяця)-довготривалі(кілька місяців)типи проектів:інформаційні,дослідницькі,ігрові,творчі, практичні, телекомунікаційні
Номер слайду 9
Передумови забезпечення ефективності самостійної роботи:-розвиток мотиваційної настанови;-систематичність і безперервність;-послідовність у роботі;-правильне планування самостійної роботи, раціональне використання часу;-використання відповідних методів,способів і прийомів самостійної роботи;-педагогічне управління
Номер слайду 10
Основні вимоги до оргаізації самостійної діяльності учнів:-зміст роботи;- форма викнання самостійної роботи повинна викликати інтерес в учнів;-організовувати самостійну роботу так, щоб в учнів виникало бажання виконати роботу до кінця
Номер слайду 11
Роль ІКТ в організації самостійної роботиусі сучасні освітні технології спрямовані на те, щоб привчити учнів працювати самостійно, так як саме ця якість дає можливість успішно адаптуватися в умовах швидкозмінного суспільства. Головну роль в організації самостійної роботи учнів мають саме ті інформаційні технології, які відкривають доступ до нетрадиційних джерел інформації, дають можливості для набуття та закріплення навичок, дозволяють реалізувати нові методи навчання .
Номер слайду 12
Самостійна робота тільки тоді досягає найбільшого успіху ,коли школярі усвідомлюють свої досягнення як результат самостійної діяльності,помилки,допущені ними в ході роботи