Використання ІКТ на уроках фізики як засіб посилення мотивації учнів до вивчення предмету та підвищення якості освіти

Про матеріал
Презентація підсумовує мотодичну роботу вчителя фізики з проблемного питання "Використання ІКТ на уроках фізики як засіб посилення мотивації учнів до вивчення предмету та підвищення якості освіти"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання ІКТ на уроках фізики як засіб посилення мотивації учнів до вивчення предмету та підвищення якості освіти

Номер слайду 2

Правильно навчає той, хто навчає цікаво А. ЕйнштейнІнформаційно – комп’ютерні технології здатні перетворити процес навчання в задоволення і зразу відчути практичні результати. Б. Гейтс

Номер слайду 3

Фізика та астрономія — це ті предмети, де наочність відіграє далеко не останню роль.

Номер слайду 4

Чому саме мультимедія?20 %30 %60 %Засвоєння інформаціїМультимедійний урокзвуквідеоанімаціямалюноксхема3 D-графікатексттаблицядля вивчення нового матеріалу, пред’явлення нової інформаціїдля закріплення набутих знань, відпрацювання навчальних умінь і навиківдля повторення,практичного застосування одержаних знань, умінь, навичокдля узагальнення, систематизації знань

Номер слайду 5

𝑸=𝒄𝒎∆𝒕 Над річкою утворився туман Установіть відповідність Вода в калюжі перетворилася на лід. Господар запалив дрова в каміні𝑸=𝒓𝒎 𝑸=𝛌𝒎 𝑸=𝒒𝒎 Контроль знань

Номер слайду 6

Температура тіла під час його плавлення а) Підвищується в) Не змінюєтьсяб) Знижується Контроль знаньfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 7

Контроль знань

Номер слайду 8

Тренажер формул{775 DCB02-9 BB8-47 FD-8907-85 C794 F793 BA}𝑵=𝒒=𝑰𝒕𝑼=𝒒=𝑼𝑹𝑹=𝑼=𝑹𝑺𝒍послідовне:𝑼=𝑼𝟏𝑼𝟐 паралельне:𝟏𝑹=𝑹𝟏+𝑹𝟐𝒒+𝒒+…+𝒒=𝒄𝒐𝒏𝒔𝒕паралельне:𝑰=𝑰𝟏𝑰𝟐 𝑭=∙𝒒𝟏𝒒𝟐𝒓𝟐послідовне: 𝑹𝟎−опір кожного,𝒏−к­ть провідників𝑹=𝒏𝑹𝟎{775 DCB02-9 BB8-47 FD-8907-85 C794 F793 BA}

Номер слайду 9

Лабораторні роботи

Номер слайду 10

Розв'язування задач5. Прямий провідник довжиною 30 см розміщений в магнітному полі з індукцією 0,4 Тл перпендикулярно до його силових ліній. Визначте силу струму в провіднику, якщо магнітне поле діє на нього з силою 24 м. Н.

Номер слайду 11

Незвичний, інтригуючий початок

Номер слайду 12

Ілюстративне, наочне пояснення матеріалу

Номер слайду 13

Ізотермічний процес. Закон Бойля – МаріоттаІзотерми 𝑻𝟏<𝑻𝟐 

Номер слайду 14

На уроках фізики і при підготовці до їх проведення я використовую інтернет-ресурси, що містять новітню інформацію, зокрема: Освітній проект «На Урок»Український громадський проект «Prometheus»Студія онлайн-освіти Ed. Era. Український проект «Якість освіти»Проект Інтерактивних симуляцій Ph. ET та ін.

Номер слайду 15

На підставі викладеного можу зробити такі висновки:1. Використання інформаційних технологій допомагає підвищити мотивацію навчання учнів до предмета і приводить до цілого ряда позитивних наслідків:психологічно полегшує процес засвоєння матеріалу учнями;мотивує живий інтерес до предмету пізнання;розширює загальний кругозір учнів;відбувається більш повне засвоєння теоретичного матеріалу;формується вміння коротко і чітко формулювати свою точку зору;підвищується продуктивність праці як вчителя так і учнів на уроці.

Номер слайду 16

На підставі викладеного можу зробити такі висновки:2. В умовах формування відкритого інформаційно-освітнього простору ІКТ стають невід’ємним атрибутом навчального процесу. 3. Та все одно, не слід забувати, що жодна комп’ютерна програма не замінить «живе» спілкування на уроці, реальний експеримент і викладача-предметника.

Номер слайду 17

Конфуцій. Я чую та забуваю. Я бачу та запам'ятовую. Я роблю та розумію.

pptx
Пов’язані теми
Фізика, Презентації
Додано
12 березня
Переглядів
35
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку