Чому саме мультимедія?20 %30 %60 %Засвоєння інформаціїМультимедійний урокзвуквідеоанімаціямалюноксхема3 D-графікатексттаблицядля вивчення нового матеріалу, пред’явлення нової інформаціїдля закріплення набутих знань, відпрацювання навчальних умінь і навиківдля повторення,практичного застосування одержаних знань, умінь, навичокдля узагальнення, систематизації знань
На уроках фізики і при підготовці до їх проведення я використовую інтернет-ресурси, що містять новітню інформацію, зокрема: Освітній проект «На Урок»Український громадський проект «Prometheus»Студія онлайн-освіти Ed. Era. Український проект «Якість освіти»Проект Інтерактивних симуляцій Ph. ET та ін.
На підставі викладеного можу зробити такі висновки:1. Використання інформаційних технологій допомагає підвищити мотивацію навчання учнів до предмета і приводить до цілого ряда позитивних наслідків:психологічно полегшує процес засвоєння матеріалу учнями;мотивує живий інтерес до предмету пізнання;розширює загальний кругозір учнів;відбувається більш повне засвоєння теоретичного матеріалу;формується вміння коротко і чітко формулювати свою точку зору;підвищується продуктивність праці як вчителя так і учнів на уроці.
На підставі викладеного можу зробити такі висновки:2. В умовах формування відкритого інформаційно-освітнього простору ІКТ стають невід’ємним атрибутом навчального процесу. 3. Та все одно, не слід забувати, що жодна комп’ютерна програма не замінить «живе» спілкування на уроці, реальний експеримент і викладача-предметника.