КЗО «Покровська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2»
Покровської селищної ради, Дніпропетровської області
Індивідуальний план роботи
вчителя математики та фізики Кралько Яни Миколаївни
під час карантину
№ |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи за розкладом |
Примітка
|
1 |
13.03. 2020 |
Бесіда щодо захворюваності та збереження здоров’я під час карантину з батьками та учнями 8 –А класу (по телефону) |
8.30-10.00 |
Розміщення домашніх завдань отриманих від вчителів предметників у Вайбер, група 8 –А клас
|
Перевірка лабораторних робіт з фізики |
10.00-12.30 |
|||
2 |
16.03. 2020 |
Розробка і розміщення завдань на сайті школи для учнів 7-А, 7-Б класів на період карантину
Перевірка зошитів з алгебри та геометрії, лабораторних робіт з фізики |
8.00 -11.00
11.00 – 13.00 |
П. 30-31 ст. 200 -208, Впр. 30 №4-7 ст 203
|
3 |
17.03. 2020 |
1. Розміщення завдань на сайті школи та у мережі Viber для учнів 8-А, 8-Б класів з фізики на період карантину |
8.30-10.00 |
1.Параграфи 31-32 ст 136-140, №269-273
|
2.Підбір онлайн завдань для тестування учнів 8-их класів |
10.00 – 11.30 |
Створення тестів на сайті «На урок», створення гул-форм «Послідовне та паралельне з’єднання провідників» |
||
3. Підвищення фахової майстерності
|
11.30 - 12.30 |
3.Перегляд вебінару Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів Сайт «На урок» |
||
4 |
18.03. 2020 |
1. Упорядкування папки класного керівника
2. Підбір інтернет-матеріалів і викладення на сайті школи для учнів 9 класу
3. Он-лайн консультації з учнями 9 класу
4. Підвищення фахової майстерності
|
8.30-10.00
|
1.Передача домашніх завдань отриманих від вчителів предметників у Вайбер, група 8-А клас
2. П. 36-37 ст. 195-201 № 261-263, № 269-271 ст. 203
3.Складання тестів на сайті «На урок»
4.Перегляд вебінару Інтерактивна взаємодія-онлайн між учасниками освітнього процесу. На сайті «На урок»
|
10.00 – 11.00
|
||||
11.00 - 12.00
|
||||
12.00 – 13.00 |
||||
5 |
19.03. 2020 |
1. Підготовка матеріалів для дистанційного навчання учнів 11 класу
2.Підбір онлайн завдань для тестування учнів 11 класу 3. Підготовка учнів до міжнародного природничого інтерактивного конкурсу «Колосок весняний 2020» |
8.00 – 9.00 |
1. П. 36-37 cт. 210-219 Впр. 36 №3,4 ст. 215; Впр. 37 №2,3 ст 219
2. Складання тестів на сайті «На урок»
3. Сайт http://kolosok.org.ua/ |
9.00 – 11.00
|
||||
11.00 - 12.00
|
||||
6 |
20.03. 2020 |
1. Підбір інтернет-матеріалів для дистанційного навчання з алгебри та геометрії 8-А класу
2. Онлайн консультації з учнями 8-А класу
3. Підвищення фахової майстерності
4. Підготовка конкурсної дослідницької роботи до конкурсу «Кристали» |
8.00 – 9.00 |
1. Розміщення домашніх завдань отриманих від вчителів предметників у Вайбері для учнів 8-А класу Домашнє завдання з алгебри: П. 10-11 повторити ст.. 75-83 №400, 401, 411, 416, 424, 435 Домашнє завдання з геометрії: П. 18-21 опрацювати ст. 119-145 № 758, 759, 762, 764, 766, 767, 798 2.Робота з класними керівниками у телефонному режимі та мережу інтернет 3.Перегляд вебінару «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів» 4. Відправлення заявки в старшій категорії та створення постера на конкурсну роботу «Кристали та гаджети» Гавриленко Т.В. 9 клас
|
9.00 – 11.00
|
||||
11.00 - 12.00
|
||||
12.00 – 13.00 |
||||
7 |
23.03 2020 |
1.Упорядкування матеріалів класного керівника
2.Підвищення фахової майстерності
3. Робота над створенням онлайн тестів (сайт НА УРОК) |
8.00 – 9.00 |
Перегляд вебінару 1.Класне керівництво: працюємо з паперами
|
9.00 – 11.00
|
||||
11.00 - 13.00
|
||||
8
|
24.03 2020 |
1.Упорядкування матеріалів МО вчителів природничо –математичного циклу 2.Перегляд фахової літератури
|
8.00 – 10.00
|
1.Робота з членами МО у телефонному режимі та мережу інтернет
2. Методичний портал, Якісна освіта, Всеосвіта, На урок
|
10.00- 13.00 |
||||
9 |
25.03 2020 |
1.Підбір матеріалів для дистанційного навчання з фізики учнів 7-их, 8 – их класів
2. Онлайн бесіда з учнями 8-А класу ( ТБ під час канікул та карантину )
3. Підвищення фахової майстерності
|
8.00 – 9.00 |
1. Створити навчальні проекти для учнів 7-их класів : 1) Дирижаблі. Типи дирижаблів. 2) Історія суднобудування від античності до сучасності. 3) Батискафи: історія створення і випробування. Д/з для учнів 8-их класів: П. 33-35 записати конспект, переглянути відеоурок: https//m.youtube.com/watch?v=3LV6JuNnnt4 2. Спілкування з учніми та батьками в групі Вайбер щодо короно вірусу.
3.Перегляд вебінару Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять 15.00 |
9.00 – 11.00
|
||||
11.00 - 13.00
|
||||
10 |
26.03 2020 |
1.Підвищення фахової майстерності
2. Робота над створенням онлайн тестів (сайт НА УРОК ) |
8.00 – 12.30 |
Перегляд вебінару
«Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу» |
11 |
27.03 2020 |
1.Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання математики та фізики 2. Підготовка матеріалів для дистанційного навчання учнів (9,10,11 класи)
|
8.00 – 13.00 |
Робота з класними керівниками та вчителями предметниками у телефонному режимі та через мережу інтернет, стосовно розміщення завдань у зв’язку з карантином Д/з для 9 класу: Переглянути відео урок https//m.youtube.com/watch?v=222Om7rHTWI Д/з для 10класу: П. 38-39 ст. 224-234, ст.. 236 Тести (1-9), переглянути відео урок https//m.youtube.com/watch?v=-9mmb6gjVwE Д/з для 11класу: Переглянути відео урок https//m.youtube.com/watch?v=zOM4h Dt9 s |