Процес організації навчання школярів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій дозволяє:- зробити цей процес цікавим;- ефективно вирішувати проблему наочності навчання;- індивідуалізувати процес навчання;- самостійно аналізувати і виправляти допущені помилки;- здійснювати самостійну навчально-дослідну діяльність (моделювання, метод проектів, розробка презентацій, публікацій тощо).
Ефективне використання ІКТ можливе за дотримання таких умов:наявній матеріальній базі (комп’ютери, програми, принтер, сканер тощо); високому рівні інформаційної культури вчителя (рівень впевненого користувача);інформаційній культурі учнів (від цього залежить досягнення успіху роботи вчителя);необхідного педагогічного досвіду (вчитель повинен володіти всім арсеналом традиційних і сучасних методик).
Переваги використання ІКТ на уроках хімії:поліпшується наочність подачі навчального матеріалу;прискорюється темп уроку, що економить час;виявляється цікавість учнів до предмету і, відповідно, рівень знань;можна охопити більший обсяг матеріалу з різних курсів хімії;можливість продемонструвати хімічні досліди, які немає можливості показати наживо.