Про матеріал
Формування мовленнєвої компетентності – одне із пріоритетних завдань всебічного гармонійного розвитку дитини у дошкільному навчальному закладі. Мовленнєві вади негативно впливають на всі психічні функції, відбиваються на діяльності дитини, поведінці, а важкі порушення мовлення впливають на розумовий розвиток, на формування вищих рівнів пізнавальної діяльності. Вчасно сформовані фонематичні процеси є основою для чіткої звуковимови, правильної побудови складової структури слова, фундаментом для оволодіння граматичної сторони мовлення, успішного опанування письма і читання. Підвищення ефективності корекційної логопедичної роботи з усунення порушень фонематичних процесів у дітей дошкільного віку в наш час є актуальною проблемою логопедії. За статистикою дітей з порушенням мовлення з кожним роком стає більше, що визначає необхідність пошуку більш ефективних шляхів спеціального виховання та навчання. Тому інноваційні методи набувають все більшого значення в діяльності учителя-логопеда, спрямованій на корекційно-розвиваючу роботу.