Використання інноваційних технологій для реалізації принципу дитиноцентризму
ПРАЦЮВАТИ ЛЕГКО ,
КОЛИ ПРАЦЮВАТИ ЦІКАВО ;
ВЧИТИСЯ ЛЕГКО ,
КОЛИ ВЧИТИСЯ ЦІКАВО .
Сучасне життя пропонує велику кількість інноваційних технологій . Відмінність між інтерактивним і традиційним навчанням полягає не лише у методах та прийомах викладання предмету , але й у меті , яку поставить перед собою кожен метод навчання . Мета інтерактивного навчання - створення педагогом умов навчання , за яких учень сам відкриватиме , здобуватиме й конструюватиме знання та власну компетентність у різних галузях .
Використання ресурсів всесвітньої мережі Інтернет. Значення даної форми роботи важко не оцінити. Не секрет, що школярі багато часу проводять у всесвітній мережі, тому одним із завдань учителя є зробити Інтернет ефективним інструментом у процесі навчання та розвивати інформаційно-цифрову компетентність учнів.
Проектна роботає чітко спланованою та організованою. Вона має елементи дослідницької роботи, а не тільки представлення готової інформації. Учні залучаються до спільної діяльності, що сприяє їхній соціалізації та успішному перейманні суспільного досвіду. Гарним прикладом такої роботи є:
• реклама книжки;
• імітація зйомки продовження оповідання чи повісті;
• літературно-театральні вистави;
• обігрування різних сюжетних версій та ситуацій, у яких опиняються герої;
Ігрові технології
Гра – форма роботи , яку діти сприймають із задоволенням.
- вікторини;
- ігри «Перший мільйон», «Знайди пару», «Мовний крос» та інші;
- квести
Принципи реалізації ідей дитиноцентризму у сучасній школі: