Використання інноваційних технологій на уроках математики з метою підвищення якості освіти

Про матеріал
Цей матеріал є досвідом роботи вчителя математики з теми " Використання інноваційних технологій з метою підвищення якості освіти". Пропонуються технології колективної роботи, кооперативного навчання. Пропонуються техніки для роботи в групах.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема роботи. Використання інноваційних технологій на уроках математики з метою підвищення якості освіти

Номер слайду 2

Навчання інших (застосування засвоєного)90%Дидактичні ігри. Групові дискусіїДемонстрації процесів і явищ. Аудіо - візуальніметоди. Читання. Лекції70%50%30%20%10%5%Піраміда сприйняття людиною інформації

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Гра “Гімн Імені”Назвіть своє ім’я, улюблену квітку , добре слово, яке починається з першої літери вашого імені і продовжить речення , назвавши свою позитивну якість.

Номер слайду 5

Вправа «Прийняття правил»Пропоную вам прийняти правила роботи, вони завжди важливі, як в житті так і в суспільстві, вони регулюють взаємостосунки людей. Для продуктивної праці в групі, щоб кожен з вас почувався комфортно, міг діяти ефективно. Висловлюйте будь ласка свої пропозиції, наприклад: бути ввічливим, не критикувати, говорити від свого імені, бути активними, толерантними, правило піднятої руки тощо.

Номер слайду 6

Гра «Герб»Щоб робота була продуктивною, важливо, як тебе зустрінуть, сприймуть. Я ставлю запитання, а ви малюнком даєте відповідь на нього. Дві речі , які ви робите найкраще. Мій найбільший успіх у житті. Я очима батьків і вчителів. Я очима друзів. Моя найбільша мрія. Три слова, які я б хотіла почути на свою адресу. {2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}123456

Номер слайду 7

Гра «Криголам»Назвіть свій життєвий девіз (кредо). Наприклад: «Жити так, щоб біля тебе було зручно і затишно жити іншим»

Номер слайду 8

Магічні дрібнички. Не застосовуйте таке слово «розподілитися» або «розділитися» на групи, завжди тільки «об’єднаємося» . НЕ слід казати «це правильна чи неправильна відповідь», усе , що пропонують учні обговорюється , і в результаті обговорення , приймається власне рішення. Спостерігайте , щоб ніхто з учнів не залишився поза обговорення. Для запису результатів застосовуйте великі листи паперу і маркери, доцільно вибирайте їх колір. При обговоренні великою групою уникайте закритих запитань , вживайте відкриті , які починаються з «як», «чому», тощо. Не забувайте , що велика кількість загально класних обговорювань втомлює, призводить до нудьгування.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Інтерактивні методи навчання1. За активністю: Фізичні:зміна робочого місця, виконання записів , малюнків;Соціальні : ставлення запитань, відповідей;Пізнавальні: доповнення, виступ, самостійний пошук, розв’язування проблем 2. Взаємодія - діалог Інформаційні: моє ім’я, перше знайомство, хвилина мого життя, мені подобається;Пізнавальні: від А до Я ;Мотиваційні: мої очікування, самооцінка, інтерв’ю;Регулятивні: виробимо правила.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Технологія кооперативного навчання. Робота в парах. Два - чотири – всі разом. Карусель. Робота в малих групах. Акваріум

Номер слайду 13

Структура інтерактивного уроку. Мотивація. Оголошення теми, представлення очікуваних результатів. Надання необхідної інформаціїІнтерактивна вправа. Презентація результатів. Рефлексія. Оцінювання

Номер слайду 14

Проектна технологія. Алгоритм роботи над проектом1. Організація проекту: визначення теми і мети проекту; формулювання проблеми; гіпотези щодо її роз’язання.2. Планування діяльності в проекті: визначення джерел інформації; опис бажаних кінцевих результатів; розподіл завдань. 3. Дослідження теми проекту: збір необхідної інформації; аналіз вибраної інформації; висновки, пропозиції.4. Результати: оформлення результату; демонстрація, презентація результату; оцінка і підбиття підсумків.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Готовність вчителя до впровадження інноваційних технологій. Дайте відповідь на запитання, виставивши такі бали:5 – якщо дане твердження повністю відповідає дійсності;4 – скоріше відповідає, ніж ні; 3 – і так, і ні;2– скоріше не відповідає;1– не відповідає.

Номер слайду 17

Питання анкети1. Я прагну вивчити себе.2. Я залишаю час для розвитку.3. Перепони, які виникають, стимулюють мою активність.4. Я шукаю зворотний зв'язок, оскільки це допомагає мені пізнати таоцінити себе.5. Я рефлексую свою діяльність, виділяючи на це спеціальний час.6. Я аналізую свої почуття і досвід.7. Я багато читаю.8. Я дискутую з питань, які мене цікавлять.9. Я вірю у свої можливості.10. Я прагну бути відкритішим.11. Я усвідомлюю вплив, який здійснює на мене оточення.12. Я керую своїм професійним розвитком й отримую позитивнірезультати.13. Я маю задоволення від освоєння нового.14. Зростаюча відповідальність не лякає мене.15. Я позитивно поставився б до свого професійного підвищення.

Номер слайду 18

Загальна сума балів:75–55 – активний розвиток;54–36 – немає стійкої системи саморозвитку, орієнтація на розвиток значно залежить від умов; 35–15 – зупинка розвитку.

Номер слайду 19

pptx
Додано
9 лютого 2024
Переглядів
283
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку