Орфограма “Вживання м'якого знака”1-2 - пень-опеньок(луговий) - спільний корінь; опеньок може рости і на пеньку;2-3 - опеньок-льон - ростуть у полі;3-4 - льон- джміль - опилює квіти;4-5 - джміль-мальва - опилює квіти;5-6 - мальва-тюльпан - квіти;6-7 - тюльпан-кульбабка - весняні квіти;7-8 - кульбабка-кулька - схожі за формою, кольором;8-1 - кулька- пень – форма;2-9-6 - опеньок-кисень(повітря)-тюльпан - без кисню рослини не ростуть;8-9-4 - кулька- кисень(повітря)-джміль – можуть знаходитися в повітрі.
Орфограма “Вживання апострофа”1-2 – буряк-м'ята – рослини;2-3 – м'ята-ряска – рослини;3-4 - ряска-в'юнок – рослини;4-5 – в'юнок-пір'я – колір;5-6 – пір'я-подвір'я – ”впало пір'я на подвір'я” (рядок із нар.пісні “Ой, летіли дикі гуси…”)6-7 – подвір'я-сузір'я – сузір'я(зорі) світять уночі над подвір'ям;7-8 – сузір'я-дівчата(Мар'яна, Катря) – уночі під сузір'ями(зорями) на Івана Купала пускають віночки у воду;8-1 – дівчата-буряк – уранці після свята полотимуть бур'ян у буряках;2-9-6 – м'ята-бур'ян-подвір'я – ці рослини ростуть на подвір'ї або біля;8-9-4 – дівчата-бур'ян-в'юнок - дівчата з трави, квітів плетуть вінки.
Закріплення знань з теми: “Орфографія”1-2 – бублик-місяць(Місяць) – круглої форми;2-3 – місяць(Місяць)-сонце(Сонце) – супутник і зірка – небесні світила;3-4 – сонце-соняшник – колір, спільнокореневі;4-5 – соняшник-rрунт(поле) – сіють соняшник у rрунт;5-6 – rрунт-пшениця – висівають пшеницю у rрунт;6-7 – пшениця-хліб – із пшениці роблять борошно, з борошна випікають хліб;7-8 – хліб-джерело(вода) – життя; для виготовлення хліба потрібна вода;8-1 – джерело(вода)-бублик – для виготовлення потрібна вода;2-9-6 – Місяць-Земля-пшениця – пшеничні поля знаходяться на Землі; уночі Місяць освітлює і землю, і поля;8-9-4 – джерело-Земля-пшениця – джерела і пшеничні поля знаходяться на планеті; усе живе живиться водою.