Використання Інноваційних форм та методів роботи в
Новій українській школі, опис та фото підтверждення у вигляді презентації. Досвід роботи вчителя Лудан Діани Олександрівни.
Вчитель початкових класів Лудан Діана Олександрівна
Номер слайду 2
“Інновація” – нововведення, новизна, зміна, введення чогось нового.
Номер слайду 3
Дитина – це сонце, навколо якого мають обертатися всі засоби навчання. Учитель повинен створювати лише атмосферу, в якій дитина має Можливість висловлюватись. Ш. Амонашвілі
Номер слайду 4
КРЕДО НАВЧАННЯ В НУШ Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу і чую, я трохи пам'ятаю. Те, що я чую, бачу і обговорюю, я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я здобуваю знання і навички. Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром.
Номер слайду 5
ЗА ДОПОМОГОЮ ІНОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДІТИ ВЧАТЬСЯ: Cлухати іншу людину Формувати власну думку Аргументувати і дискутувати Розвивати навички самостійної роботи Доводити свою точку зору
Номер слайду 6
Інноваційні технології навчання у початковій школі Технологія особистісно зорієнтованого навчання Технологія проблемного навчання Технологія розвивального навчання Ігрові технології навчання Технологія розвитку критичного мислення Технологія інтерактивного навчання Інформаційні технології Проектна технологія
Номер слайду 7
Основні властивості гри: добре відома, звична й улюблена форма діяльності для людини будь-якого віку: ефективний засіб активізації; мотиваційна за своєю діяльністю: дозволяє вирішувати питання передачі знань, умінь, навичок; багатофункціональна, її вплив на учня неможливо обмежити одним аспектом; переважно колективна, групова форма роботи; має кінцевий результат (матеріальний, моральний, психологічний); має чітко поставлену мету й відповідний педагогічний результат.
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Технологія розвитку критичного мислення формує творче мислення, сприяє розвитку креативності. Критичне мислення необхідне під час розв'язування проблемних задач, формулювання висновків, оцінювання та прийняття рішень. Критичне мислення проявляється у: у здатності людини самостійно аналізувати інформацію; умінні бачити помилки або логічні порушення у твердженні різних авторів; аргументувати свої думки (змінювати їх, якщо вони неправильні, і відстоювати, якщо вони вірні); прагненні до пошуку оптимальних і аргументованих рішень.
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Інтерактивне навчання - це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має конкретну, передбачувану мету: створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність. Технології інтерактивного навчання Технології кооперативного навчання Технології колективно-групового навчання Технології ситуативного моделювання Дискусійні технології
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Інформаційна технологія в навчально-виховному процесі - це поєднання традиційних технологій навчання і технологій інформатики, які розширюють можливості учнів щодо якісного формування системи знань, умінь і навичок, їх застосування у практичній діяльності, сприяють розвитку інтелектуальних здібностей до самонавчання, створюють сприятливі умови для навчальної діяльності учнів і вчителя.
Номер слайду 14
Проектна технологія - це інноваційна форма роботи організації освітнього середовища, в основі якої лежить комплексний характер діяльності тимчасового колективу спеціалістів в умовах активної взаємодії з навколишнім середовищем. Це сукупність певних дій, документів, текстів, призначених для створення реального об'єкта, предмета, різного роду теоретичного чи практичного продукту.
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Здоровим бути- модно! Разом ми подолаємо коронавірус!
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Номер слайду 19
ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ МАЄ БАГАТО ПЕРЕВАГ: у роботі задіяні всі учні.
Номер слайду 20
Робота з матеріалами НУШ під час навчальних занять Палички « Кюізенера» Математичний планшет Магнітні дошки ЛЕГО «6 ЦЕГЛИНОК» ТАНГРАМ Документ камера
Номер слайду 21
ВИСНОВКИ: Інноваційні технології: дозволяють розв'язати одразу кілька завдань: розвивають комунікативні вміння й навички, допомагають встановленню емоційних контактів між учасниками процесу; забезпечують виховне завдання, оскільки змушують працювати в команді, прислухатися до думки кожного; знімають нервове напруження, дають можливість змінювати форми діяльності, переключати увагу на основні питання.