Потфоліовчителя початкових класів ЗОШ I-II ст. с. Рокита style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 2
Дмитрук Галина Григорівна. Така дісталась вже нам робота Є в ній і радість, та є й турбота, Є вічний пошук, безсонні ночі, Та гріють душу дитячі очі. Н. П. Уткіна
Номер слайду 3
I. Портрет Дата народження: 19 липня 1971 р. Освіта: вища, у 1995 році закінчила Волинський державний університет імені Лесі Українки. Спеціальність: «Початкова освіта», кваліфікація вчитель початкових класів. Місце роботи: Загальноосвітня школа І- ІІ ст. с. Рокита Дубечненської ОТГ Волинської областіПосада: вчитель початкових класів. Стаж роботи: 31 рік. Категорія: Вища Рік атестації: 2016r
Номер слайду 4
Підвищення кваліфікаціїСертифікат від 05.06.2018 Edera онлайн-курс для вчителів початкової школи (60 год.)Свідоцтво про підвищення кваліфікації від 14.09.2018 АС02139699/03239-18 «Теоретичні засади Нової української школи»(144 год.)Сертифікат від 2019 «Зміст початкової освіти у вимірі сьогодення. Інтегроване навчання. Критичне мислення»(30 год.)Сертифікат від 21.02.2020. ВІППО «Методичні аспекти толерантності в освітньому процесі НУШ» (8 год.)Свідоцтво про підвищення кваліфікації АС02139699/02344-20 від 11 травня 2020р. «Розвиток професійних компетенностей» (30 год.)
Номер слайду 5
Мої нагороди
Номер слайду 6
Номер слайду 7
II. Шлях, який я обрала. Мета створенняпортфоліо : Узагальнення та розповсюдження власного досвіду. Створення презентації своєї роботи. Використання можливості особистістного та професійного зростання. Розкриття творчої натури
Номер слайду 8
II. Шлях, який я обрала. Моє завдання: Демонструвати універсальні і предметні способи дії, ініціювати дії учнів, корегувати і консультувати їх, знаходити способи включення в роботу всіх, створювати умови для набуття життєвого досвіду, бути партнером учнів та батьків.
Номер слайду 9
Шлях, який я обрала. Педагогічне кредо: “Відкрити в кожній дитині душу творця. дати їй змогу пробудитися і розквітнути” В. О. Сухомлинський. Мій життєвий принцип:“ Ніколи не зупинятись на досягнутому”Навчально – методична проблема:“ Розвиток креативного і творчого мислення на уроках у початкових класах”
Номер слайду 10
Впровадженнянових форм і методів роботи. Створення умов для всебічногорозвитку дитини. Розвиток індивідуальнихособливостей учнів. Основні напрямки роботи
Номер слайду 11
Основні принципи роботи. НАВЧАННЯ доступністьнаочністьнаучністьіндивідуальнийпідхіднаступність
Номер слайду 12
Схема моєї професійної діяльностіМетодична робота. Методичні розробки уроків, заходів. Семінари, педради. Робота в МО вчителів початкових класів. Самоосвіта. Навчальна робота. Позакласна робота. Урок. Стандартний НестандартнийІндивідуальні бесіди. Робота з обдарованими дітьми. Робота з учнями по підготовці до конкурсів. Робота з батьками
Номер слайду 13
Участь у методичній роботі школи. ВИСТУПИ НА ПЕДРАДАХ: Педрада № 3 від 30.10.2020 «Роль інтерактивних технологій у розвитку інтересів учнів до самонавчання»ВИСТУПИ НА ЗАСІДАННЯХ ШКІЛЬНОГО МЕТОДОБ’ЄДНАННЯ: Дискусія на тему: «Як допомогти першокласникам успішно адаптуватися в школі в рамках НУШ» 29.11.2019«Створення дидактичної картотеки. Екологічні проекти» 17.04. 2020 Аналіз роботи ШМО вчителів початкових класів за 2019-2020 н.р. Обговорення і затвердження плану роботи ШМО на 2020-2021 н.р. 28.08.2020. Тренінг «Техніки креативності і творчого мислення, які використовуються в роботі педагога» 03.02.2021 Керівник методоб’єднання вчителів початкових класів
Номер слайду 14
Участь у конкурсах. Всеукраїнський інтернет-конкурс «Учитель року-2016»за версією науково-популярного природничого журналу «КОЛОСОК» Всеукраїнський інтернет-конкурс «Учитель року-2021» за версією науково-популярного природничого журналу «КОЛОСОК»3. Конкурс «Творчі сходинки»: Методична розробка «Нестандартні диктанти в початковій школі»