Календарне планування І семестр

Про матеріал

КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ

(за програмою з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором «Корекція розвитку», укладач Ю.В. Сулейманова, вчителя початкових класів Харківського спеціального навчально-виховного комплексу ім. В.Г. Короленка, спеціаліст вищої категорії)

І семестр (4 год на тиждень)

Перегляд файлу

КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ

(за програмою з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором «Корекція розвитку», укладач Ю.В. Сулейманова, вчителя початкових класів Харківського спеціального навчально-виховного комплексу

ім. В.Г. Короленка, спеціаліст вищої категорії)

                                                                               І семестр

               (4 год на тиждень)

з/п

Дата

 

Тема уроку

Примітки

1

 

Обстеження дітей. Складання діагностичних карт.

 

2

 

Обстеження дітей. Складання діагностичних карт.

 

3

 

Розвиток дрібної моторики. Пальчикова гімнастика.

 

4

 

Розвиток дрібної моторики. Пальчикова гімнастика.

 

5

 

Розвиток зору. Формування вміння долати недоліки функцій зору.

 

6

 

 Офтальмотренажери. Офтальмогімнастика. Активізація та укріплення зору.

 

7

 

Групування предметів за класифікаційними групами. Основа поділу.

 

8

 

Розвиток аналітико-синтетичного типу мислення, операцій порівняння, класифікації, групування, розрізнення.

 

9

 

Розвиток аналітико-синтетичного типу мислення, операцій порівняння, класифікації, групування, розрізнення

 

10

 

Формування умінь усвідомлено сприймати інструкцію, утримувати її в пам'яті, виконувати.

 

11

 

Прийоми обстеження предметів та натуральних об’єктів.

 

12

 

Алгоритм обстеження. Обстеження предметів різної модальності.

 

13

 

Формування свідомого використання культури дотикової роботи у процесі дій з об’єктами навколишній дійсності.

 

14

 

Формування умінь усвідомлено сприймати інструкцію, утримувати її в пам'яті, виконувати.

 

15

 

Розвиток описового, коментуючого мовлення.

 

16

 

Що з чого зроблено. Співвіднесення предметів з їх первинними матеріалами.

 

17

 

Групування предметів за матеріалами.

 

18

 

Формування, конкретизація та вдосконалення уявлень про предмети навколишньої дійсності, усування вербалізму, схематичності.

 

19

 

Узагальненості раніше сформованих уявлень.

 

20

 

Співвіднесення предметів з їх графічним зображенням.

 

21

 

Алгоритм читання рельєфних малюнків та пейзажних картин.

 

22

 

Формування вміння читати і правильно розуміти рельєфний малюнок, співвідносити його з натурою.

 

23

 

Формування вміння працювати з натуральною та зображувальною наочністю, співставляти її.

 

24

 

Формування умінь усвідомлено сприймати інструкцію, утримувати її в пам'яті, виконувати.

 

25

 

Розвиток описового, коментуючого мовлення.

 

26

 

Геометричні фігури.Формування геометричних понять та уявлень.

 

27

 

Геометричні фігури.Конкретизація уявлень про геометричні фігури.

 

28

 

Геометричні фігури.Усунення вербалізму уявлень про геометричні фігури.

 

29

 

Геометричні фігури.Формування розуміння величини

 

30

 

Грошові одиниці. Розрізнення монет.

 

31

 

Формування вміння розпізнавати грошові одиниці (монети), розкладати їх за номіналом.

 

32

 

Формування вміння розпізнавати грошові одиниці (монети), розкладати їх за номіналом.

 

33

 

Час. Година. Хвилина. Годинник. Визначення часу за годинником.

 

34

 

Формування елементарних знань про співвідношення одиниць часу.

 

35

 

Практичне ознайомлення з годинником.

 

36

 

Формування вмінь визначати час за годинником.

 

37

 

Звуки. Запахи. Смаки. Кольори. Різноманіття звуків навколо нас.

 

38

 

Звуки. Розпізнавання звуків навколишнього світу.

 

39

 

Звуки. Розпізнавання на слух дій, які здійснює людина.

 

40

 

Запахи. Різноманіття запахів навколо нас.

 

41

 

Запахи. Формування поняття про приємні та неприємні запахи. Аромат

 

42

 

Смаки. Смакові відчуття. Корекція сенсорних функцій.

 

43

 

Кольори. Удосконалення вмінь розрізнення кольорів та смаків.

 

44

 

Професії. Знаряддя праці.

 

45

 

Формування вміння співвідносити знаряддя праці з професіями та предметами - результатами праці.

 

46

 

Формування свідомого виконання мовленнєвих дій: розкриття теми висловлювання, знаходження основної думки, систематизація матеріалу, побудова матеріалу у певній формі, з отриманням логічної послідовності.

 

47

 

Формування вмінь співвідносити окремі предмети, знаряддя праці з професією за схемою: професія -знаряддя праці.

 

48

 

Розвиток описового мовлення. Складання тексту-міркування «Ким я хочу стати».

 

49

 

Складання тексту-міркування «Ким я хочу стати».

 

50

 

Овочі. Фрукти. Ягоди.

Розрізнення овочів, фруктів, ягід за смаком та запахом.

 

51

 

Розрізнення овочів, фруктів, ягід за смаком та запахом.

 

52

 

Як ростуть ягоди. Які вітаміни дають овочі, фрукти, ягоди.

 

53

 

Користь для організму людини від вживання овочів, фруктів, ягід.

 

54

 

Овочі. Фрукти. Ягоди. Формування вмінь розрізняти ягоди, овочі, фрукти, їх основні ознаки.

 

55

 

Формування вмінь розрізняти ягоди, овочі, фрукти, їх основні ознаки.

 

56

 

Овочі. Фрукти. Ягоди. Групування за певними сенсорними еталонами.

 

57

 

Овочі. Фрукти. Ягоди .Формування дій спільного використання дотику і залишкового зору

 

58

 

Овочі. Фрукти. Ягоди. Використання інших збережених аналізаторів при обстеженні предметів (обстеження на полісенсорній основі).

 

59

 

Овочі. Фрукти. Ягоди.

Розвиток описового, коментуючого мовлення.

 

60

 

Рослини. Дерева, кущі, трав’янисті рослини.

 

61

 

Рослини. Основні ознаки рослин, групування за певними сенсорними еталонами.

 

62

 

Будова рослин. Формування вмінь розрізняти рослини за будовою.

 

63

 

Узагальнення і систематизація набутих знань за І семестр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Колядич Надія
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Розробки уроків
Інкл
Додано
24 березня 2021
Переглядів
588
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку