“Використання інтерактивних форм та методів навчання на уроках англійської мови”

Про матеріал
Інформативний матеріал по даній темі, а також ділення досвідом, як це використовую на уроках.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

“Використання інтерактивних форм та методів навчання на уроках англійської мови”

Номер слайду 2

Слово “Інтерактивний”Походить від англійського слова “interact”.”Inter” – це взаємний, “act” – діяти.Інтерактивний – здатний взаємодіяти або перебувати в режимі бесіди, діалогу з будь-чим (наприклад, комп'ютером) або з будь-ким (людиною). Сутність інтерактивного навчання полягає в активному залученні всіх учнів до процесу пізнання.

Номер слайду 3

Створення комфортних умов навчання. Відчуття учнем своєї успішності, інтелектуальної досконалості. Побудова продуктивного освітнього процесу.Інтерактивне навчання Це специфічна форма організації пізнавальної діяльності учня.

Номер слайду 4

Цілі і завдання інтерактивного навчання

Номер слайду 5

Принципи інтерактивного навчання. Активність. Відкритого зворотнього зв'язку. Експериментування. Довіри в спілкуванніРівності позицій

Номер слайду 6

Класифікація інтерактивних методів навчання. М. Кларін класифікує інтерактивні методи навчання за принципом активності: Фізична (зміна робочого місця, виконання записів, малювання тощо);Соціальна (ставлення запитань, формування відповідей тощо);Пізнавальна (доповнення відповідей, виступ, самостійний пошук розв’язання проблеми тощо) ;

Номер слайду 7

О. Пометун і Л. Пироженко об’єднують форми інтерактивного навчання у чотири групи : Кооперативне навчання (робота в парах, трійках, карусель, робота в малих групах, акваріум тощо);Колективно - групове навчання (мікрофон, незакінчені речення, мозковий штурм, “навчаюсь – вчуся”);Ситуативне моделювання (імітаційні ігри, рольова гра, драматизація та інші) ;Опрацювання дискусійних питань (метод ПРЕС, “займи позицію”, “дискусія” тощо).

Номер слайду 8

Технології інтерактивного навчання1. Інтерактивні технології кооперативного навчання: Це методи організації навчання у малих групах учнів, об’єднаних спільною навчальною метою. Навчання в парах; Ротаційні (змінювані) трійки; Два – чотири – всі разом; “ Карусель ”; Робота в малих групах; Акваріум.

Номер слайду 9

«Робота в малих групах» Дискусії й обговорення можна проводити цілим класом. Але вони набагато ефективніші, коли проводяться у групах, зокрема, якщо клас великий, а час обмежений. Групове обговорення максимально підвищує активність і внесок кожного учасника. Робота у групах розвиває навички активного слухання, співпереживання, співпраці, впевненої поведінки і толерантності.

Номер слайду 10

Метод «Робота в малих групах»The first group. Put the replies in the dialogues in the correct order and introduce. З досвіду роботиІнтерактивні технології кооперативного навчання…використовується на етапі вивчення нового матеріалу і закріплення його. Theme «Food. Countries and tastes»The second group. Complete the omelette recipe.

Номер слайду 11

2. Технології ситуативного моделювання (навчання у грі): Це побудова навчального процесу шляхом включення учня до гри (передусім ігрове моделювання явищ, що вивчаються). імітації; спрощене судове слухання; розігрування ситуацій за ролями (“ рольова гра ”, “ програвання сценки ”, “ драматизація ”).

Номер слайду 12

«Рольова гра» Визначити ставлення до конкретної життєвої ситуації, набути досвіду шляхом гри, допомогти навчитися через досвід та почуття. Рольова гра може також використовуватися для отримання конкретних навичок, наприклад безпечної поведінки у певній ситуації тощо.

Номер слайду 13

Метод « Рольова гра»Theme «Eating out»Технології ситуативного моделювання (навчання у грі)З досвіду роботи. Role-play the situation in groups One of you is a restaurant waiter. The waiter greets the customers, presents the menu and takes their orders. The other students are the restaurant customers.…використовується на уроках повторення та узагальнення знань.

Номер слайду 14

Переваги та недоліки рольових ігор. Недоліки. Штучність. Легковажне ставлення зі сторони учасників. Елемент ризику. Переваги Отриманий досвід зберігається довгий час. Задоволення. Розуміння того, як поводять себе іншіБезпечні умови

Номер слайду 15

Інтерактивні методи навчання можуть формувати правила: Кожна думка важлива; Не бійся висловитись; Ми всі – партнери; Обдумав, сформулював, висловив; Кажи чітко, ясно, красиво; Вислухав, висловився, вислухав; Умій погодитись і не погодитись; Важлива кожна роль.

Номер слайду 16

Я вважаю, що використання інтерактивних методів навчання на уроках англійської мови – це не лише засіб створення атмосфери співпраці, порозуміння і доброзичливості, а й можливості дійсно реалізувати основні засади особистісно зорієнтованого навчання. Дякую за увагу !