"Використання інтерактивних технологій для очікуваних результатів на уроках у початковій школі." Виступ на семінар. Презентація.

Про матеріал
Відповідно до вимог Державного стандарту початкової освіти, учитель початкових класів повинен постійно удосконалювати процес навчання, що дозволяє дітям ефективно і якісно засвоювати програмовий матеріал. Тому доцільно використовувати інтерактивні технології.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ОЧІКУВАНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ НА УРОКАХ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІПідготувала вчитель початкових класів Торговицького НВО Торговицької ЗШ І-ІІІст. Ім. Є. Ф. Маланюка. Чернега Наталія Федорівна 2019

Номер слайду 2

Дитина – це сонце, навколо якого мають обертатися всі засоби навчання. Учитель повинен створювати лиш атмосферу, в якій дитина має можливість висловлюватись. Амонашвілі

Номер слайду 3

Відповідно до вимог Державного стандарту початкової освіти, учитель початкових класів повинен постійно удосконалювати процес навчання, що дозволяє дітям ефективно і якісно засвоювати програмовий матеріал. Тому доцільно використовувати інтерактивні технології. 

Номер слайду 4

Інтерактивне навчання – це навчання діалогу, під час якого відбувається взаємодія учасників педагогічного процесу з метою взаєморозуміння, спільного розв’язання навчальних завдань, розвитку особистісних якостей учнів. Мета інтерактивного навчання – створення комфортних умов навчання, при яких учень відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, що робить продуктивним сам освітній процес.

Номер слайду 5

КРЕДО ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯТе, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу і чую, я трохи пам'ятаю. Те, що я чую, бачу і обговорюю, я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я здобуваю знання і навички. Коли я передаю знання іншим, Я стаю майстром.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Вчиться приймати рішення. Шукає варіанти рішенняпроблеми. Досліджує проблему. Самостійно обирає шлях. Вчиться креативно мислити Вчиться виражати свої думки. ДИТИНА НА УРОЦІ

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

ІНТЕРАКТИВНИЙ ПРИЙОМ "МІКРОФОН" Прийом надає можливість кожному сказати щось швидко, по черзі, відповідаючи на питання або висловлюючи свою думку. Такий вид роботи доцільно використовувати на початку уроку, коли повторюється чи закріплюється раніше вивчений матеріал.

Номер слайду 15

ІНТЕРАКТИВНИЙ ПРИЙОМ "МІКРОФОН "Правила проведення «Мікрофону»:говорити має право тільки той учень, у кого мікрофон;відповіді не коментують і не оцінюють;коли хтось висловлюється, інші мають дотримуватися тиші.

Номер слайду 16

ІНТЕРАКТИВНИЙ ПРИЙОМ «НЕЗАКІНЧЕНІ РЕЧЕННЯ»Цей прийом часто поєднується з «Мікрофоном», що дає можливість ґрунтовніше працювати над умінням висловлення власних ідей, порівнювати їх з іншими. Робота за такою методикою дає змогуучням вільніше висловлюватися щодо запропонованих тем, відпрацьовувати вміння говорити коротко, але по суті й переконливо.

Номер слайду 17

ІНТЕРАКТИВНИЙ ПРИЙОМ "МОЗКОВИЙ ШТУРМ"Широко використовується для вирішення конкретної проблеми, спонукає учнів проявляти уяву та творчість, дає можливість їм вільно висловлювати свої думки. Мета «мозкового штурму» в тому, щоб зібрати якомога більше ідей щодо проблемивід усіх учнів протягом певного часу.

Номер слайду 18

Намагатися висунути якомога більше ідей щодо вирішення проблеми. Не відкидати ніякої ідеї тільки тому, що вона суперечить загальній думці. Не можна критикувати висловлювання інших та давати оцінку запропонованим ідеям.ІНТЕРАКТИВНИЙ ПРИЙОМ "МОЗКОВИЙ ШТУРМ" Правила поведінки під час «Мозкового штурму»:

Номер слайду 19

ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ КООПЕРАТИВНО - ГРУПОВОГО НАВЧАННЯ Це модель організації навчання у малих групах учнів, об'єднаних спільною навчальною метоюробота в парах суперечити один одному активно спілкуватисясперечатися

Номер слайду 20

ІНТЕРАКТИВНИЙ ПРИЙОМ "РОБОТА В ПАРАХ"Парна робота полягає в допомозі сильного учня слабшим, у взаємодопомозі. Склад пар визначає вчитель, враховуючи симпатії або можливості учнів. Пари можуть мати постійний і змінний склад. Головне для парної організації навчальноїдіяльності – взаємонавчання і взаємоконтроль.

Номер слайду 21

ІНТЕРАКТИВНИЙ ПРИЙОМ "РОБОТА В ПАРАХ"Робота в парі — це унікальна форма організації уроку, що забезпечує взаємодію між учнями і робить непрямим керування вчителя. Він організовує початок і кінець роботи: формулює завдання, спільну інструкцію щодо його виконання, разом з учнями оцінює результати. Етап спільного оцінювання сприяє формуванню самооцінки і самоконтролю школярів.

Номер слайду 22

Номер слайду 23

ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ СИТУАТИВНОГО МОДЕЛЮВАННЯ (НАВЧАННЯ У ГРІ) Роль гри в навчальній діяльності:гра є засобом пізнання дитиною дійсності; робить навчання цікавим і ефективним; допомагає зацікавити новою темою,зробити зміст теми доступним, зрозумілим.підвищує інтерес до предмета;дозволяє краще опанувати навчальний матеріал; сприяє відпрацюванню вмінь і навичок;розвиває творчу уяву, пам'ять, мислення.

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Правила організації інтерактивної роботи учнів на уроціДо роботи повинні бути залучені різною мірою всі учні. Необхідно дбати пропсихологічну підтримку учнів. Приміщення має бути спеціально пііготовленим. Необхідно проявляти терпимість до будь - якої точки зору, уважно вислуховувати всіх учасників , поважати їх. Уважно ставитись до учнів під час формування груп. На одному уроці бажано застосовувати 1-2 інтерактивних види робіт.

Номер слайду 26

ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ МАЄ БАГАТО ПЕРЕВАГУ роботі задіяні всі учні;Школярі вчаться працювати в парі (команді);Формується доброзичливе ставлення учнів;Формуються навички толерантного спілкування, вміння аргументувати свою точку зору, знаходити альтернативне рішення проблеми;Кожна дитина має можливість пропонувати свою думку;За короткий час опановується багато нового матеріалу.

Номер слайду 27

 ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

pptx
Додано
24 травня 2020
Переглядів
925
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку