20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Використання інтерактивної дошки в освітньому процесі

Про матеріал
Немає жодного з учителів, які почали працювати з інтерактивними дошками й не відзначили б стрімкого підвищення інтересу учнів до навчання, до уроку. А відомо, що формування в учнів стійкого активного інтересу є запорукою досягнення гарних результатів у навчанні.
Перегляд файлу

Майстер-клас

 "Використання інтерактивної дошки в освітньому процесі"

 

Мета: надихнути для пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь та навичок, ознайомити з основними можливостями використання інтерактивної дошки в освітньому процесі, з перевагами, що дає використання інтерактивної дошки на уроці. Залучити учасників освітнього процесу до використання новітніх технологій у навчальному та виховному процесі.

Хід майстер-класу

І. Привітання.

ІІ. Розповідь.

         Інтерактивна дошка Panasonic elite Panaboard software & Manuals є електромагнітним дисплеєм. Він працює як частина системи, в яку крім неї входять комп'ютер і проектор.

 

background image    О выборе места для использования | Инструкция по эксплуатации Panasonic UB-T780 | Страница 19 / 56

 

Схема роботи системи така: проектор, приймаючи сигнал від комп'ютера, проектує зображення на інтерактивну дошку. Інтерактивна дошка працює одночасно як монітор і пристрій введення даних: комп'ютером можна керувати, торкаючись до поверхні дошки електронним маркером (він входить в комплект).

Выход из elite panaboard software | Инструкция по эксплуатации Panasonic UB-T780 | Страница 25 / 56

 Електронний маркер замінює маніпулятор «миша». При цьому лівою кнопкою миші служить кінчик пера маркера - досить доторкнутися їм до дошки. Наприклад, для того щоб намалювати лінію, необхідно просто вести маркер в потрібному напрямку, не відриваючи перо від поверхні. Підключення інтерактивної дошки до комп'ютера здійснюється за допомогою кабелю, який входить в комплект. Спеціальне програмне забезпечення (повністю русифіковане) дозволяє писати і робити позначки поверх всіх видів документів, діаграм і веб-сторінок. Будь-яку інформацію, що відображається на інтерактивній дошці можна роздрукувати, зберегти, відправити електронною поштою або розмістити на сайті.  Інтерактивну дошку можна використовувати і як звичайний проекційний екран.

         В залежності від специфіки уроку доводиться вирішувати найрізноманітніші завдання, що потребують демонстрації зображення: відео- або слайд-презентації, ознайомлення зі схемами, графіками, фотографіями. За допомогою інтерактивної дошки ви зможете найбільш раціонально організувати час, легко справлятися з будь-якими завданнями в ході уроку, під час навчання або проведення презентацій. Інтерактивна дошка допоможе найбільш ефектно провести будь-який захід! 
         Застосування інтерактивних дощок якісно підвищує процес навчання. Вони є відмінною підмогою для тих викладачів, які за допомогою сучасних технічних, аудіовізуальних засобів та інтенсивних методів навчання прагнуть зацікавити своїх слухачів, підвищити відвідуваність занять, полегшити засвоєння матеріалу. 
         Інтерактивна дошка допомагає викладачам у розробці та впровадженні нових методик навчання. Вона може активно застосовуватися для викладу нового матеріалу і проведенняінтелектуальних ігор.

         Підвищуючи якість викладу матеріалу, інтерактивна дошка дозволяє перейти на більш високий рівень наукових знань, проводити наочні і чітко структуровані заняття. Великий інтерактивний екран і яскраві кольори привертають увагу учнів, сприяють кращому засвоєнню нового матеріалу.

 

 ІІІ. Демонстрація можливостей дошки із залученням до роботи учасників семінару.

  • Інтерактивна дошка Panasonic elite Panaboard software & Manuals є конструктором уроку як створеного раніше так безпосередньо на уроці.
  • Використання програмного середовища, віртуальних біологічних, хімічних, фізичних та інших лабораторій для організації творчої навчально-пошукової діяльності учнів.
  •  Використання можливості варіювати тимчасові масштаби подій, переривати дію комп'ютерної моделі, експерименту, повторювати їх.
  • Технологізація процесу оцінювання чи самооцінювання навчальних досягнень учнів.
  • Тестування та корекція результатів освітньо-навчальної діяльності учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

118-0.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV. Відповіді на питання, що виникли в процесі демонстрації, та їх практичне рішення.

 

 V. Висновок.

                Немає жодного з учителів, які почали працювати з інтерактивними дошками й не відзначили б стрімкого підвищення інтересу учнів до навчання, до уроку. А відомо, що формування в учнів стійкого активного інтересу є запорукою досягнення гарних результатів у навчанні.

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Майстер-класи
Додано
23 квітня
Переглядів
125
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку