ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНОЇ ПЛАТФОРМИ WORDWALL ПРИ ФОРМУВАЛЬНОМУ ОЦІНЮВАННІ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ
У Концепції Нової української школи задекларовано зміни підходів до оцінювання результатів навчання. Одним із таких підходів є формувальне оцінювання, яке вважають оцінюванням для поліпшення навчання. Формувальне оцінювання створює можливість учителю прослідковувати процес просування учня до навчальних цілей і вчасно вносити корективи в навчальний процес. Для учня формувальне оцінювання слугує рекомендацією до дії, а не педагогічним вироком. Формувальне оцінювання допомагає формувати навички “навчатися вчитися”, а також залучати учнів як партнерів у цьому процесі. Одним з чудових онлайн інструментів при формувальному оцінюванні є така інтерактивна платформа як Wordwall.
Wordwall – сайт для створення інтерактивних ігор та чудовий інструмент формувального оцінювання. За допомогою цього вебресурсу ми можемо моніторити процес засвоєння навчального матеріалу, коригувати подання наступного матеріалу та оцінити чи були виконані цілі окремих уроків. Крім того, використання цієї платформи допомагає втримати учнів на шляху до досягнення цілей зробити навчальний процес цікавим та захоплюючим.
Інтерактивні ігри дуже легко створюються, з уже готових шаблонів. Вони представляють собою знайомі всім дидактичні ігри, які часто
використовуються у педагогічній практиці (вікторини, співставлення, лабіринти, випадкове колесо, анаграми, пошук слів, тощо).
Вагомим є те, що сайт підключений до пошукової системи Bing, що дозволяє швидко знайти потрібне зображення, а це значно економить час при створенні вправи. В базовому варіанті, який є безкоштовним, є обмеження у створенні лише 5 вправ. Але є ще стандартний пакет з більшими можливостями та преміум пакет з необмеженими можливостями.
Wordwall можна використовувати для засвоєння лексичного та граматичного матеріалу, тренувань вмінь усного та писемного мовлення. Цей вебресурс має безліч вже готових завдань з різних предметів на різні теми. Їх можна використовувати готовими або редагувати відповідно до свого навчального матеріалу. Створений матеріал можна групувати по папках для зручного подальшого використання.
Створивши ігрову вправу, надаємо посилання учням, вбудовуємо на свій сайт, ділимося з колегами в соцмережах. Є можливість відслідковувати результати діяльності учнів, якщо задати гру, як завдання. Що дуже зручно при дистанційному навчанні.
Інтерактивні вправи відтворюються на будь-якому пристрої, у якого є доступ до інтернету: на комп’ютері, планшеті, телефоні чи на інтерактивній дошці.
Перевага даного інструменту в тому, що він дозволяє створювати друковані версії інтерактивних ігор. Вправи можна завантажити у форматі PDF та використовувати, як самостійні навчальні завдання.