"Використання коректурних таблиць Наталії Гавриш" у роботі з дітьми дошкільного віку

Про матеріал
Коректурна таблиця — це інформаційно-ігрове поле, поділене на клітинки (від дев’яти до двадцяти п’яти), заповнені предметними картинками (цифрами або буквами; цифрами і буквами; символами чи знаками, наприклад, геометричними фігурами).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання коректурних таблиць Наталії Гавриш у роботі з дітьми дошкільного віку

Номер слайду 2

Мова – невичерпне джерело розумового розвитку дитини й скарбниця всіх знань.

Номер слайду 3

Слово виховує, навчає і розвиває дитину. Під впливом мови вдосконалюються її відчуття і сприймання, збагачуються знання про навколишній світ. Мова допомагає дитині встановлювати контакт з іншими дітьми, вільно передавати свої думки й бажання, сприяє в майбутньому успішному навчанні в школі.

Номер слайду 4

Коректурна таблиця — це інформаційно-ігрове поле, поділене на клітинки (від дев’яти до двадцяти п’яти), заповнені предметними картинками (цифрами або буквами; цифрами і буквами; символами чи знаками, наприклад, геометричними фігурами).

Номер слайду 5

Робота з коректурними таблицями полягає у знаходженні максимальної кількості зв'язків між її елементами:-кількість;-форма;-номер по порядку;-розмір;-колір;-розташування.

Номер слайду 6

Правила виготовлення та використаннякоректурних таблиць:1. Картинки обов’язково мають бути предметними, щоб забезпечити ясність і чіткість сприйняття .2. Картинки мають бути достатньо крупними, реальними. 3. Кількість картинок для використання в молодшій групі має бути від 9 до 12, максимально 16 картинок; у старшій – 20-25 картинок.4. Кожну клітинку пронумерувати і підписати друкованим шрифтом.5. Добір картинок має відбуватися за принципом не простого лінійного групування, а так, щоб стимулювати розумову діяльність дітей, активізувати психічні процеси (сприйняття, увагу, уяву, пам’ять, мовлення, інтелектуальні операції).

Номер слайду 7

Робота з коректурними таблицями — це своєрідна інформаційно-інтелектуальна гра, що змістовно збагачує й насичує освітнє розвивальне середовище. Під час роботи з коректурними таблицями ми ставили такі завдання: -знайти правильну відповідь; -назвати потрібне слово/слова; -пояснити свої дії;- висловити власну думку.

Номер слайду 8

Гра математичного змісту «Хто швидше?»Парі дітей або двом невеликим командам пропонують вибрати з таблиці й полічити: «великих — маленьких», «свійських — диких», «південних —північних» тварин.

Номер слайду 9

Гра «Великі — малі»Кружечками різного розміру накрити тварину відповідного розміру. Гра «Порівняй за розміром»Дітям пропонують картки з цифрами або геометричними фігурами різного розміру. Треба розкласти цифри від найменшої до найбільшої або навпаки.

Номер слайду 10

Гра «Тваринний світ»— Скільки птахів у верхньому рядку?— Яка тварина дає молоко?— Яка із тварин найвища? — Хто найнижчий? — Хто найшвидший у третьому рядку?— Знайди сусідів тварини, що зображена на з-й картинці в першому рядку.— Знайди тварину, що зображена справа від кота, зліва від качки.— Знайди жовтих тварин.

Номер слайду 11

Гра «Полічи і скажи»— Скільки свійських тварин? — Скільки диких тварин? — Скільки свійських птахів? — Скільки диких птахів? — Скільки тварин, які мешкають на півночі? — Скільки тварин, які мешкають у спекотних країнах?

Номер слайду 12

Використання в освітньому процесі коректурних таблиць є надзвичайно ефективним засобом розвитку комунікативної діяльності, креативності, пізнавальної активності та самостійності дошкільників.

pptx
Додано
23 вересня 2023
Переглядів
2343
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку