Слово виховує, навчає і розвиває дитину. Під впливом мови вдосконалюються її відчуття і сприймання, збагачуються знання про навколишній світ. Мова допомагає дитині встановлювати контакт з іншими дітьми, вільно передавати свої думки й бажання, сприяє в майбутньому успішному навчанні в школі.
Правила виготовлення та використаннякоректурних таблиць:1. Картинки обов’язково мають бути предметними, щоб забезпечити ясність і чіткість сприйняття .2. Картинки мають бути достатньо крупними, реальними. 3. Кількість картинок для використання в молодшій групі має бути від 9 до 12, максимально 16 картинок; у старшій – 20-25 картинок.4. Кожну клітинку пронумерувати і підписати друкованим шрифтом.5. Добір картинок має відбуватися за принципом не простого лінійного групування, а так, щоб стимулювати розумову діяльність дітей, активізувати психічні процеси (сприйняття, увагу, уяву, пам’ять, мовлення, інтелектуальні операції).
Робота з коректурними таблицями — це своєрідна інформаційно-інтелектуальна гра, що змістовно збагачує й насичує освітнє розвивальне середовище. Під час роботи з коректурними таблицями ми ставили такі завдання: -знайти правильну відповідь; -назвати потрібне слово/слова; -пояснити свої дії;- висловити власну думку.
Гра «Тваринний світ»— Скільки птахів у верхньому рядку?— Яка тварина дає молоко?— Яка із тварин найвища? — Хто найнижчий? — Хто найшвидший у третьому рядку?— Знайди сусідів тварини, що зображена на з-й картинці в першому рядку.— Знайди тварину, що зображена справа від кота, зліва від качки.— Знайди жовтих тварин.