«Освіта, яка не вчить жити успішнов сучасному світі, не має ніякої цінності». Роберт КіосакіКроссенс – асоціативна головоломка нового покоління.«Кроссенкс»: крос (англ. cross) – перехрестя, сенс (англ. sens) - смисл, тож кроссенс – перехресття смислів. Цей вид головоломки винайшли зарубіжні педагоги в 2002 році. Ідея належить математику Сергію Федіну і доктору педагогічних наук Володимиру Бусленко.
Номер слайду 2
Кроссенс – це сучасний методичний прийом візуалізації навчального матеріалу, який виконує кілька важливих функцій.
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Тренувальна вправа. Знайдіть асоціативний зв’язок між двома поняттями: корона – сорока
Номер слайду 7
Речовина. Аналогічна робота проводиться з серії малюнків або слів.
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Пам'ятка. Алгоритм створення «Кроссенсу»:1) визначити тема, загальну ідею;2) пошук та підбір зображень;3) виділити 9 елементів - зображень, що мають відношення до теми чи ідеї;4) знайти звязки між елементами, визначити послідовність;5) сконцентрувати смисл в одному елементі (9 - й квадрат);6) виділити отличительные відмінні риси, особливості кожного елемента.
Номер слайду 10
Висновок. Прийом «Кроссенс» відповідає наступним принципам: Науковість: має наукове підґрунтя; Ефективність: дає гарантовані результати вже з перших днів застосування; Гуманність: покращує якість освіти і полегшує процес навчання; Універсальність: можливість застосування різними викладачами на різних предметах;Креативність: направлений на розвиток неординарного творчого мислення.