Використання кроссенсів на уроках георгафії

Про матеріал
Кроссенс – асоціативна головоломка нового покоління.Можна застосовувати, як на географії так і на інших уроках.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Освіта, яка не вчить жити успішнов сучасному світі, не має ніякої цінності». Роберт КіосакіКроссенс – асоціативна головоломка нового покоління.«Кроссенкс»: крос (англ. cross) – перехрестя, сенс (англ. sens) - смисл, тож кроссенс – перехресття смислів. Цей вид головоломки винайшли зарубіжні педагоги в 2002 році. Ідея  належить математику Сергію Федіну і доктору педагогічних наук Володимиру Бусленко. 

Номер слайду 2

Кроссенс – це сучасний методичний прийом візуалізації навчального матеріалу,  який виконує кілька важливих функцій. 

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Тренувальна вправа. Знайдіть асоціативний зв’язок між двома поняттями: корона – сорока

Номер слайду 7

Речовина. Аналогічна робота проводиться з серії малюнків або слів.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Пам'ятка. Алгоритм створення «Кроссенсу»:1) визначити тема, загальну ідею;2) пошук та підбір зображень;3) виділити 9 елементів - зображень, що мають відношення до теми чи ідеї;4) знайти звязки між елементами, визначити послідовність;5) сконцентрувати смисл в одному елементі (9 - й квадрат);6) виділити отличительные відмінні риси, особливості кожного елемента.

Номер слайду 10

Висновок. Прийом «Кроссенс» відповідає наступним принципам: Науковість: має наукове підґрунтя; Ефективність: дає гарантовані результати вже з перших днів застосування; Гуманність: покращує якість освіти і полегшує процес навчання; Універсальність: можливість застосування різними викладачами на різних предметах;Креативність: направлений на розвиток неординарного творчого мислення.

Номер слайду 11

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Stetsula Marta
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Paliy Lyudmila
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Географія, Майстер-класи
Додано
15 листопада 2019
Переглядів
2320
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку