Дану розробку можна використовувати як дидактичну реалізацію ігрової технології навчання під час дистанційних занять, як синхронних так і асинхронних.
Кроссенс «Опера»
Завдання: розгадати кроссенс та визначити тему уроку.
1 2 3
8 9 4
7 6 5
Опис:
Кроссенс «Лускунчик».
Завдання: Розгадати кроссенс та визначити ідею балету.
1 2 3
8 9 4
7 6 5
Опис:
1. Балет «Лускунчик» написаний композитором П. І. Чайковським.
2. Історія розпочалася на дитячому святі.
3. Головний герой твору відчуває на собі вплив злих чар.
4. Пізніше Лускунчик зустрічає добру дівчинку Марі.
5. Вона забирає його до себе, бо побачила його добре серце.
6. Вони разом продовжують боротьбу проти зла.
7. Боротьба завершилась перемогою.
8. Герої святкують її у країні солодощів.
9. Балет «Лускунчик» навчає бути добрими, сміливими та допомагати іншим.
Кроссенс « Кіномистецтво»
Завдання: Розгадуючи кроссенс повторити вивчений матеріал.
1 2 3
8 9 4
7 6 5
Опис:
1. Кіномистецтво зародилося у Франції.
2. Спочатку кінофільми були німими. Зіркою німого кіно вважають Чарлі Чапліна.
3. Супроводжували перегляд кінофільмів музиканти-тапери.
4. Пізніше кінострічки стають кольоровими та звуковими.
5. Створено перші мультфільми.
6. Сюжетами нових фільмів стають театральні вистави.
7. Мюзикл «Звуки музики» визнаний одним із найвідоміших.
8. Частина мюзиклу, зокрема пісня, може отримати самостійне життя.
Кроссенс «Життя та творчість М. Чюрльоніса»
Завдання: Розгадати кроссенс та визначити прізвище композитора.
1 2 3
8 9 ьь 4
7 6 5
Опис: