Використання кроссенсів на уроках музичного мистецтва у 5 класі

Про матеріал
Методична розробка містить кроссенси, які можна використовувати під час уроків у 5 класі, а саме під час формулювання теми, активізації опорних знань, при підведенні підсумку роботи (рефлексії), при закріпленні та узагальненні вивченого матеріалу, а також можна запропонувати учням як самостійне творче завдання. Розв’язування кроссенсів активізує навчально – пізнавальну діяльність. Дану розробку можна використовувати як дидактичну реалізацію ігрової технології навчання під час дистанційних занять, як синхронних так і асинхронних.
Перегляд файлу

    Методична розробка містить кроссенси, які можна використовувати під час  уроків у 5 класі, а саме під час формулювання теми, активізації опорних знань, при підведенні підсумку роботи (рефлексії), при закріпленні та узагальненні вивченого матеріалу, а також  можна запропонувати учням як самостійне творче завдання. Розв’язування кроссенсів активізує навчально – пізнавальну діяльність.

  Дану розробку можна використовувати як дидактичну реалізацію ігрової технології навчання під час дистанційних занять, як синхронних так і асинхронних.

 

Кроссенс «Опера»

Завдання: розгадати кроссенс та визначити тему уроку.

 

 

           1                               2                           3                                

                                                                                      

 

 

 

            8                            9                                4              

          

                                       

 

            7                             6                             5

 

 

 

 

Опис:

  1. Італія- країна у якій виник жанр.
  2. Це театральний жанр.
  3. Основою його є література.
  4. Музика є невід’ємною частиною жанру.
  5. Він пов’язаний з образотворчим мистецтвом.
  6. Актори можуть танцювати.
  7. Герої не говорять.
  8. Вони співають.
  9. Цей жанр – опера.

 

Кроссенс   «Лускунчик».

Завдання: Розгадати кроссенс та визначити ідею балету.

 

 

1                                  2                                    3                     

 

 

 

 

8                                     9                                   4

 

 

 

 

 

 

 

7                                     6                                     5

 

Опис:

1. Балет «Лускунчик» написаний композитором П. І. Чайковським.

2. Історія розпочалася на дитячому святі.

3. Головний герой твору відчуває на собі вплив злих чар.

4. Пізніше Лускунчик зустрічає добру дівчинку Марі.

5. Вона забирає його до себе, бо побачила його добре серце.

6. Вони разом продовжують боротьбу проти зла.

7. Боротьба завершилась перемогою.

8. Герої святкують її у країні солодощів.

9. Балет «Лускунчик» навчає бути добрими, сміливими та допомагати іншим.

 

 

 

Кроссенс  « Кіномистецтво»

Завдання: Розгадуючи кроссенс повторити вивчений матеріал.

 

1                                             2                                 3                               

 

 

 

 

8                                           9                                    4

 

 

 

 

 

 

 

 

 7                                            6                                 5

 

Опис:

1. Кіномистецтво зародилося у Франції.

2. Спочатку кінофільми були німими. Зіркою німого кіно вважають Чарлі Чапліна.

3. Супроводжували перегляд кінофільмів музиканти-тапери.

4. Пізніше кінострічки стають кольоровими та звуковими.

5. Створено перші мультфільми.

6. Сюжетами нових фільмів стають театральні вистави.

7. Мюзикл «Звуки музики» визнаний одним із найвідоміших.

8. Частина мюзиклу, зокрема пісня, може отримати самостійне життя.

 

 

 

 

Кроссенс «Життя та творчість М. Чюрльоніса»

Завдання: Розгадати кроссенс та визначити прізвище композитора.

 

1                                            2                                    3                         

 

 

 

 

8                                          9                                            ьь                           4

 

 

 

 

 

 

 

7                                            6                                  5

 

Опис:

  1. Народився композитор у країні де є море.
  2. Навчався у Варшаві.
  3. Мешкав та отримував освіту у Німеччині.
  4. Став музикантом-композитором та писав інструментальні твори.
  5. Створював хори.
  6. Гарно малював.
  7. Займався графікою.
  8. Любив фотографувати.
  9. Це литовський композитор М. Чюрльоніс.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 лютого 2022
Переглядів
1022
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку