Використання математичних знань та способів дій для розв'язання навчальних і практичних завдань.

Про матеріал
Очікувані результати: відтворюють в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують, оперують числами в межах 20, розв’язуючи різні життєві проблеми, виконують дії додавання і віднімання чисел у межах 20 без переходу через розряд, знаходять значення математичних виразів зручним для себе способом, застосовують різні способи виконання арифметичних дій з числами ( додавання, віднімання ) під час розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних у математичних задачах.
Перегляд файлу

Предмет: математична освітня галузь

Клас:  1

Тема: Використання математичних знань та способів дій

для розв'язання навчальних і практичних завдань.

Очікувані результати: відтворюють в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують, оперують числами в межах 20, розв’язуючи різні життєві проблеми, виконують дії додавання і віднімання чисел у межах 20 без переходу через розряд,

знаходять значення математичних виразів зручним для себе способом, застосовують різні способи виконання арифметичних дій з числами

 ( додавання, віднімання ) під час розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних у математичних задачах

Обладнання: ЛЕГО фаундейшн та ЛЕГО систем, музичні інструменти, завдання на картках

Хід уроку:

І. Емоційний настрій класу

Уже дзвінок нам дав сигнал:

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо.

Роботу швидше починаймо.

Не просто слухати, а чути.

Не просто дивитися, а бачити.

Не просто відповідати, а міркувати.

Дружно і плідно працювати.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

Усний рахунок

  1.     – Як називаються числа при додаванні?

-         При відніманні?

-         Яку арифметичну дію виконуємо при знаходженні суми?

-         При знаходженні різниці?

-         Що треба зробити, щоб збільшити на …

-         Зменшити на …?

2)Назвіть двоцифрові числа

           3) Я називаю число, а ви називаєте попереднє чи наступне:

-         попереднє до числа 15; 

-         наступне до 11; 

-         число, яке слідує за числом 16; 

-         число, яке передує числу 20;

-         попереднє до 19;

-         наступне до 14;

-         число, яке слідує за числом 20;

-         число, яке передує числу 18

4) Використовуючи цеглинки ЛЕГО фаундейшн, показати відповіді

12 (червона),  8 ( оранжева ), 4 ( жовта ),

15 ( зелена), 11 ( блакитна), 10 ( синя).

Суму чисел 10 і 2 (12);

14 зменшити на 2 (12);

різницю 18 і 10 ( 8 );

від 10 – 1 – 1  ( 8 );

10 мінус 6 ( 4 );

10 – 2 – 4 ( 4 );

10 + 3 +2 (15);

20 зменшити на 10 ( 10 );

13 – 2 – 1 ( 10 );

9 – 8 + 10 ( 11 );

4 – 3 + 10 ( 11 )

 

ІІІ. Повідомлення теми уроку

Відгадування загадок про професії ( відео)

 

IV. Опрацювання матеріалу, що вивчається

  1.     Розв'язування математичних задач

( Модельний тиждень « Професії » стор. 47 )

  1.     Фізкультпауза

Зе шафер музиканто, де контесферо, сферо баяно.

Бая, бая,баяно.

Бая, бая, баяно.

Баяно.

Піано.

Скріпало.

Гітаро.

Барабан.

Оркестро.

  1.     Розв'язування математичних задач

Підручник « Я  досліджую світ ІІ частина , с. 13, завдання 2»

Записати у зошит розв'язок

Модельний тиждень « Професії, с. 57»

Скількома способами можна дати решту 5 грн., якщо у вас є такі купюри?

 

V. Підсумок уроку

 

- Що робили на уроці?

-  Що вдалося?

- Що здалося важким?

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Прус Олеся
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 лютого
Переглядів
153
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку