Предмет: математична освітня галузь
Клас: 1
Тема: Використання математичних знань та способів дій
для розв'язання навчальних і практичних завдань.
Очікувані результати: відтворюють в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують, оперують числами в межах 20, розв’язуючи різні життєві проблеми, виконують дії додавання і віднімання чисел у межах 20 без переходу через розряд,
знаходять значення математичних виразів зручним для себе способом, застосовують різні способи виконання арифметичних дій з числами
( додавання, віднімання ) під час розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних у математичних задачах
Обладнання: ЛЕГО фаундейшн та ЛЕГО систем, музичні інструменти, завдання на картках
Хід уроку:
І. Емоційний настрій класу
Уже дзвінок нам дав сигнал:
Працювати час настав.
Тож і ми часу не гаймо.
Роботу швидше починаймо.
Не просто слухати, а чути.
Не просто дивитися, а бачити.
Не просто відповідати, а міркувати.
Дружно і плідно працювати.
ІІ. Актуалізація опорних знань
Усний рахунок
- При відніманні?
- Яку арифметичну дію виконуємо при знаходженні суми?
- При знаходженні різниці?
- Що треба зробити, щоб збільшити на …
- Зменшити на …?
2)Назвіть двоцифрові числа
3) Я називаю число, а ви називаєте попереднє чи наступне:
- попереднє до числа 15;
- наступне до 11;
- число, яке слідує за числом 16;
- число, яке передує числу 20;
- попереднє до 19;
- наступне до 14;
- число, яке слідує за числом 20;
- число, яке передує числу 18
4) Використовуючи цеглинки ЛЕГО фаундейшн, показати відповіді
12 (червона), 8 ( оранжева ), 4 ( жовта ),
15 ( зелена), 11 ( блакитна), 10 ( синя).
Суму чисел 10 і 2 (12);
14 зменшити на 2 (12);
різницю 18 і 10 ( 8 );
від 10 – 1 – 1 ( 8 );
10 мінус 6 ( 4 );
10 – 2 – 4 ( 4 );
10 + 3 +2 (15);
20 зменшити на 10 ( 10 );
13 – 2 – 1 ( 10 );
9 – 8 + 10 ( 11 );
4 – 3 + 10 ( 11 )
ІІІ. Повідомлення теми уроку
Відгадування загадок про професії ( відео)
IV. Опрацювання матеріалу, що вивчається
( Модельний тиждень « Професії » стор. 47 )
Зе шафер музиканто, де контесферо, сферо баяно.
Бая, бая,баяно.
Бая, бая, баяно.
Баяно.
Піано.
Скріпало.
Гітаро.
Барабан.
Оркестро.
Підручник « Я досліджую світ ІІ частина , с. 13, завдання 2»
Записати у зошит розв'язок
Модельний тиждень « Професії, с. 57»
Скількома способами можна дати решту 5 грн., якщо у вас є такі купюри?
V. Підсумок уроку
- Що робили на уроці?
- Що вдалося?
- Що здалося важким?