“Проєктна наука – це захопливий спосіб вивчати навколишній світ. Зосереджуючи увагу на основних ідеях разом із практикою та перехресними поняттями, класні кімнати стають навчальними середовищами, де викладачі й учні беруть участь у моделюванні та проведенні досліджень, формуванні та обговоренні гіпотез, що підтверджуються доказами й міркуваннями” Джозеф Крайчик
1. Показую вміння окремого учня або групи учнів використовувати набутий дослідницький досвід. 2. Реалізовую свій інтерес до предмета дослідження, збільшуючи знання про нього. 3. Показую рівень мовної та мовленнєвої компетентності в іноземній мові. 4. Розкриваю творчий потенціал кожного учня.5. Прищеплюю навички автономного навчання. Працюючи з групою, ставлю перед собою такі завдання:
отримують додаткову мотивацію до навчання та удосконалюють комунікативні навички;вчаться працювати з інформацією та критично її осмислювати;розвивають навички логічного обґрунтування своєї позиції;набувають досвіду використання знань на практиці;взаємодіють та співпрацюють у групі однодумців. Завдяки проєктно - зорієнтованому навчанню учні