Використання мобільних телефонів на уроці німецької мови

Про матеріал

Ділюся досвідом після участі у чудовому семінарі від Гете інституту на тему «Використання мобільних телефонів на уроці» (фото, аудіо, відео). Зібрала приклади, які найбільше запам'яталися, дуже прикладні, і котрі сама використовую. Кожен можна адаптувати завдання під потрібну тему, яка вивчається. Нехай мобільні телефони більше ніколи не заважають Вам на уроці!

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання мобільних телефонів на уроці іноземної мови„Mobile Endgeräte im Da. F-Unterricht“Особисте узагальнення інформації після участі в однойменному семінарі Гете інституту. Лялька Людмила. Erfahrungsaustausch☺

Номер слайду 2

Foto-App Komposita mit Fotos(Вивчення складних іменників за допомогою фото. )Der Apfel + der Baum = der Apfelbaum

Номер слайду 3

! Іменники обов'язково з артиклями!das Ohrder Ringder Ohrring

Номер слайду 4

2) Meine Mahlzeiten (Тема “Їжа”. Що я їм: сфотографувати свій сніданок, обід, вечерю. Опис в групах або взаємно відгадати „Du isst zum Frühstück… )

Номер слайду 5

3) Gesunde Lebensweise(Тема “Здоровий спосіб життя” . Зробити фото до теми. Навчитися давати поради “ Треба більше рухатися…”Du solltest …..

Номер слайду 6

4) Моя квартира(Фото кімнати. 1. Вигаданий особисто текст до цього фото. Що не вірно?2. Диференціація: назвати меблі, прикметник +іменник, я хотів би такий стіл ) Das ist mein Zimmer. Links steht ein Bett. Auf dem Boden liegt ein roter Teppich. Ich habe keine Bilder in meinem Zimmer. …

Номер слайду 7

5) Фото-історія можна і як проект

Номер слайду 8

6) Унаочнення слів фотографіями. Діти намагаються сфотографувати слова до теми, яку вивчають. Знати всі форми. Вміти поставити запитання однокласнику до фото)Der Bleistift Die Schere Der Radiergummi zwei Bleistifte+ Plural

Номер слайду 9

7) Дискусія в парах: Купівля меблів. Визначитися в тандемі стосовно певного крісла. Виразити своє обґрунтування. Вчитель надає потрібні фрази. Закріплення ступенів порівняння прикметників)Ich finde… Ich glaube…Wie findest du diesen Stuhl?

Номер слайду 10

Audio-App. Мій вчорашній день у звуках (учні записують звуки на телефон, інші відгадують, формулюючи при цьому речення в минулому часі: „Du hast dich gewaschen. Du hast Tennis gespielt.usw)

Номер слайду 11

2. Провести інтерв'ю до певної теми “Як ти плануєш провести літні канікули?”(По троє учнів в групі мають одне і теж запитання, вони опитують декількох однокласників, записують на диктофон відповіді і потім аналізують в групі та презентують узагальнену інформацію)

Номер слайду 12

3. Фонетика (відгадай задуману літеру)Учні записують на диктофон : Словo на дану літеру. Словосполучення речення. Скоромовку Hund. Ein helles Haus. Heute heiße ich Hummer. Hinter Hermann Hannes Haus hängen hundert Hemden raus. H

Номер слайду 13

4) Ланцюжок слів. Учні записують на диктофон слова до певної теми, групи змінюються, інші прослуховують ланцюжки і знаходять зайве слово. Наприклад: Kugelschreiber – Heft – Bleistift – Anspitzer – Kochtopf – Pinsel – Radiergummi

Номер слайду 14

5) Аудіо-привітання-Уявіть, що ви маєте можливість передати аудіо-вітання Ангелі Меркель і при цьому поставити їй одне питання. На це питання вона відповість на одному інтерв'ю. Підготуйте текст, сформулюйте запитання. -Запишіть текст за допомогою диктофону. -Дайте прослухати в групі, і дозвольте іншим учасникам відповісти на питання з ролі Ангели Меркель.

Номер слайду 15

Video-App. Мовчазне відео на граматичні теми. Akkusativ/Dativ Präpositionen (Ваза стоїть на столі. Я ставлю вазу на стіл. …)2. Відео про школу (проектна робота) Наші емоції 4. Відео привітання (хворому другу з днем народження записати) 5. Відео “Im Supermarkt” Зробити покупки за списком

Номер слайду 16

pptx
Додано
27 серпня 2018
Переглядів
1927
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку