Використання мультимедіа-технологій на уроках хіміїМожна порекомендувати такі основні підходи до організації навчання сучасного школяра:уроки із застосуванням мультимедійних презентацій;паралельне та концентричне вивчення основних розділів навчальної програми;реалізація індивідуального підходу, що включає широке використання на практичних заняттях навчальних індивідуальних програм, банк різнорівневих завдань тощо;проведення значної частини занять у формі ділових ігор;широке використання методу проектів;системне використання проблемного підходу в навчанні.
Використання мультимедійних засобів є необхідною ланкою у роботі творчого викладача тому, їх арсенал дидактичних можливостей дуже великий. Стисло його можна визначити так:· урізноманітнення форм подання інформації, навчальних завдань;· забезпечення зворотного зв’язку, широкі можливості діалогізації навчального процесу;· широка індивідуалізація процесу навчання, розширення поля самостійності;· широке застосування ігрових прийомів;· активізація навчальної роботи учнів, посилення їх ролі як суб’єкта учбової діяльності;· посилення мотивації навчання.
Для забезпечення ефективності мультимедіа у навчанні, потрібно відзначити що:· якість програмного забезпечення навчального курсу не єдина мета;· монітор не може замінити дошку;· Power Point не може зайняти місце думки учнів;· традиційні методи і засоби навчання не можна ігнорувати;· мультимедійними технологіями не варто зловживати.
Отже, впровадження та застосування мультимедіа технологій в навчальний процес в ЗНЗ - важлива дидактична умова формування особистісних якостей учнів. Це дозволяє викладачу отримати ефективний інструмент педагогічної праці, що підсилює реалізацію її функцій, дозволяє підготувати їх до майбутнього навчання у вищих навчальних закладах, сформувати в учнів високі професійні якості, шляхом активізації інтересу до навчання, одержати необхідну професійну підготовку.