" Використання наочності і візуалізації на уроках та в позакласній роботі під час дистанційного навчання фізики"
Девіз: Менше слів – більше зображень.
Ключовим чинником підвищення ефективності навчального процесу під час дистанційного навчання виступає використання наочності та візуалізації, що дає змогу вирішити комплекс педагогічних проблем: зробити складний навчальний матеріал зрозумілим, доступним для усвідомлення, не зменшуючи рівня його науковості; привернути й розвинути інтерес учнів до навчання предмету, який традиційно вважаються складним; збільшити обсяг експериментально-дослідної роботи школярів; створити умови для неформального засвоєння учнями змісту навчання, для набуття глибоких, системних знань тощо.
Візуальна інформація краще сприймається і дозволяє швидко і ефективно донести до глядача власні думки та ідеї. Фізіологічно, сприйняття візуальної інформації є основною для людини. Є численні дослідження, які підтверджують, що:
• 90% інформації людина сприймає через зір
• 70% сенсорних рецепторів знаходяться в очах
• близько половини нейронів головного мозку людини задіяні в обробці візуальної інформації
• на 19% менше при роботі з візуальними даними використовується когнітивна функція мозку, що відповідає за обробку та аналіз інформації
• на 17% вище продуктивність людини, що працює з візуальною інформацією
• на 4,5% краще згадуються докладні деталі візуальної інформації
• в 60 000 разів швидше сприймається візуальна інформація в порівнянні з текстовою
Наочність та візуалізацію я використовую на всіх етапах уроку для досягнення різних цілей.
Почнемо спочатку:
Для вчителя
Для учня