Використання наочності і візуалізації на уроках та в позакласній роботі під час дистанційного навчання фізики

Про матеріал
Ключовим чинником підвищення ефективності навчального процесу під час дистанційного навчання виступає використання наочності та візуалізації, що дає змогу вирішити комплекс педагогічних проблем: зробити складний навчальний матеріал зрозумілим, доступним для усвідомлення, не зменшуючи рівня його науковості; привернути й розвинути інтерес учнів до навчання предмету, який традиційно вважаються складним; збільшити обсяг експериментально-дослідної роботи школярів; створити умови для неформального засвоєння учнями змісту навчання, для набуття глибоких, системних знань тощо.
Перегляд файлу

C:\Users\ACER\Desktop\Без названия.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

" Використання наочності і візуалізації на уроках та в позакласній роботі під час дистанційного навчання фізики"

Девіз: Менше слів – більше    зображень.

Ключовим  чинником  підвищення  ефективності  навчального процесу під час дистанційного навчання виступає використання наочності та візуалізації, що дає змогу  вирішити  комплекс  педагогічних  проблем:  зробити складний  навчальний  матеріал   зрозумілим, доступним для усвідомлення, не зменшуючи рівня його науковості; привернути й розвинути інтерес учнів до навчання предмету,  який  традиційно  вважаються  складним;  збільшити  обсяг  експериментально-дослідної  роботи  школярів; створити умови для неформального засвоєння учнями змісту навчання, для набуття глибоких, системних знань тощо.

Візуальна інформація краще сприймається і дозволяє швидко і ефективно донести до глядача власні думки та ідеї. Фізіологічно, сприйняття візуальної інформації є основною для людини. Є численні дослідження, які підтверджують, що:

• 90% інформації людина сприймає через зір

• 70% сенсорних рецепторів знаходяться в очах

• близько половини нейронів головного мозку людини задіяні в обробці візуальної інформації

• на 19% менше при роботі з візуальними даними використовується когнітивна функція мозку, що відповідає за обробку та аналіз інформації

• на 17% вище продуктивність людини, що працює з візуальною інформацією

• на 4,5% краще згадуються докладні деталі візуальної інформації

• в 60 000 разів швидше сприймається візуальна інформація в порівнянні з текстовою

 

 

 

Наочність та візуалізацію я використовую на всіх етапах уроку для досягнення різних цілей.

Почнемо спочатку:

  1. Організаційний момент.

Для вчителя

  • Головне кредо для освітян в умовах тривалого дистанційного навчання — «Без паніки». Видихніть, заземліться, заваріть улюбленого чаю та перш за все напишіть для себе інструкцію про те, за яким принципом влаштуєте навчання у своєму класі. Свідома та відповідальна робота вчителя під час дистанційного навчання, візуально спокійна та впевнена мова, підбадьорливий тон- напряму відобразиться на роботі учнів.

Для учня

  • «Теорія жолудя» - допоможе дитині рости…
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Літвінова Ірина Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Фізика, Матеріали до уроків
Додано
10 квітня 2023
Переглядів
348
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку