ВИКОРИСТАННЯ НЕВЕРБАЛЬНОГО СПІЛКУВАННЯ ПІД ЧАС УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Про матеріал
Невербальне спілкування при вивченні іноземної мови частіше за все являється ефективнішим та доцільнішим чим словесне спілкування, і може передати зміст краще, ніж лексичні одиниці. Як приклад, звичайна посмішка більше відтворить ніж слова. Невербальне спілкування має великий вплив на взаємовідносини людей , їх стосунки та успіхи або невдачі у професійних чи соціальних відносинах
Перегляд файлу

ВИКОРИСТАННЯ НЕВЕРБАЛЬНОГО СПІЛКУВАННЯ

ПІД ЧАС УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

        Невербальне спілкування при вивченні іноземної мови частіше за все являється ефективнішим та доцільнішим чим словесне спілкування, і може передати зміст краще, ніж лексичні одиниці. Як приклад, звичайна посмішка більше відтворить ніж слова.  Невербальне спілкування має великий вплив на взаємовідносини людей , їх стосунки та успіхи або невдачі у професійних чи соціальних відносинах [2].

      Дослідники виявили, що приблизно сім відсотків понять виражаються словами, а переважна частина передається за допомогою міміки, жестів, зовнішнього вигляду.  Емоційне спілкування між вчителем та учнями є важливою складовою навчання.

       Невербальне спілкування та мова жестів допомагають виразити наші почуття та ставлення до чогось краще слів.  Якщо цей зв'язок добре сформований - освітні цілі будуть реалізовуватися з високою якістю. Більше половини особистих бесід - невербальні та мова жестів і жести виражають наші почуття і ставлення краще ніж слова. [1].

          Невербальне спілкування – це система, яка допомагає у висловлюванні. Складовими якої є  рухи тіла, використання простору для передачі сигналу, торкання, візуальний контакт, використання часу, очікування, паузи, запах, тон голосу, тембр, гучність, швидкість, звукові символи, прикраси, одяг, ювелірні вироби, стрижка, пересування, ходьба [3].

       Вчителю іноземної мови для ефективного навчання учнів необхідно опанувати методики невербальної комунікації. Розглянемо деякі з них:

  1)учням потрібно обговорити значення жестів та виразів запропонованих вчителем на малюнках або з наявних матеріалах;

   2)при вивченні прикметників емоційних та фізичних почуттів;

   3)перегляд відеоматеріалів без звуку, обговорення мови тіла, стосунків, емоцій та почуттів, створення власних діалогів після обговорення;

   4) презентація учнями діалогу за домопогою міміки та жестів;

   5)складання діалогів лише на основі мімики;

   6) передача інформаціі наданої невербально.

 Урок  невербального спілкування має таку структуру:

 Коротке повідомлення про невербальне спілкування;

 короткий мозковий штурм, щоб визначити ключові терміни;

 зосередження на жестах за допомогою мультиплікаційних зображень рук або   лицьових жестів;

використання сценарного діалогу;

учні створюють діалоги на основі беззвучного перегляду короткого відео кліпу;

 учні об'єднують вербальне та невербальне спілкування в діалозі [3].

   Використання невербального спілкування під час уроків англійськох мови  спрямоване на усвідомлення учнями природи і значення міміки і жестів. Завданням вчителя є детальне пояснення значення поєднання вербального та невербального спілкування. Такий досвід дозволяє учням краще розуміти співрозмовника та усвідомити природу почуттів та емоцій в спілкуванні.     Література

   1. Babelan AS. The correlation between verbal and non-verbal communication and its relationship with the students’ academic success. Journal of School Psychology. 2012;1: 46–61.

   2. Bambaeeroo F., Shokrpour N. The impact of the teachers’ non-verbal communication on success in teaching / J Adv Med Educ Prof. 2017 Apr; 5(2): 51– 59.

   3.British Council Електронний режим доступу - https://www.teachingenglish.org.uk/article/non-verbal-communication 4. Farhangi A. Human Relationship. 17th ed. Tehran: Rassa Publishers; 1995. Persian.

docx
Додано
7 березня 2023
Переглядів
285
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку