Використання онлайн дошки Jamboard для створення творчих проектів та засіб візуалізації на уроках англійської мови.

Про матеріал
Можливості використання онлайн дошки Jamboard для створення творчих проектів та ефективний засіб візуалізації на уроках англійської мови.
Перегляд файлу

Використання онлайн дошки Jamboard для створення творчих проектів та засіб візуалізації на уроках англійської мови. 

Використання інтерактивних технологій навчання на уроках іноземної мови – це не лише спосіб підвищити мотивацію учнів до вивчення мови, але й  покращити атмосферу у класі, яка сприятиме співробітництву та порозумінню між учнями та вчителем. Взаємна довіра, рівноправність, партнерство у спілкуванні викликає в учнів задоволення від навчального процесу, бажання брати в ньому участь. 

image

 

Використання  онлайн-платформ,  котрі  допомагають  налагодити  комунікацію через  інтерактивну  взаємодію  в  режимі  реального  часу: Mentimeter, Jamboard, Wordwall, Padlet та інші – є дієвим механізмом  встановлення  взаємодії  між  викладачем  і  студентом  та  створення комунікативного  навчального  середовища  в класі. Кожна з онлайнплатформ має свої особливості та спрямована на розв’язання певних навчальних  завдань.

Google Jamboard – інтерактивна віртуальна дошка, яка дозволяє вчителю демонструвати ключову інформацію під час уроку в Zoom чи Google Meet, а також одночасно взаємодіяти з усім класом чи окремою групою школярів у режимі реального часу. Робоча поверхня Google Jamboard – добірка зі сторінок-слайдів фіксованого розміру. У межах одного документу можна створювати до 20 сторінок.  

image

               Дошка Jamboard містить повний набір функцій малювання, а також можливості для управління різними пензлями, розпізнавання рукописного введення тощо.

               Є мобільний додаток для платформ Android та iOS, який без проблем запускається на смартфонах та планшетах.

1.                  Презентація та практикування граматичних форм

та конструкцій у вигляді схем та табличок для рівня А1 та

image

розширенні граматичні явища з прикладами та поясненнями для старших учнів  

2.                  Презентація нового лексичного матеріалу та його закріплення чи перевірка. Для учнів 5х класів можна використовувати  ілюстрації та заповнення пропущених слів. Для учнів старших класів доцільно обрати асоціативний кущ та коло ідей.  

image

3.                  Для практикування усних навичок говоріння, зв’язного непідготовленого мовлення доцільним є використання схеми та алгоритму  з підказками для учнів 5х класів. Використовуючи

imageналіпки з ключовими словами- зв’язками, дітям легше складати речення, ставити події історії у хронологічній

послідовності та добирати потрібні лексичні одиниці. Навіть при контролі усного мовлення можна користуватися схемкоюпланом. 

4.                  imageДля учнів 10-11х класів  Jamboard є ефективним для візуалізації ситуацій - іллюстрацій для усного мовлення та комунікативних фраз обов’язкових для зв’язного

продукування. Прикладом є навчання усного продукування з аргументуванням та висловленням власних думок на тему «захист навколишнього середовища», де  учням  було запропоновано обгрунтувати ефективність та доцільність логотипів.  

Кожен вчитель може використовувати Jamboard при вивченні будьякого уроку, використовуючи всю свою творчість та ідеї. Jamboard не має обмежень за розміром вільного місця і кількістю учасників, які можуть одночасно малювати на ній. До того ж усе, що намальовано на онлайн-дошці, можна зберегти на Google Drive: матеріали записані на Google Jamboard, нікуди не зникнуть із часом.

 

 

 

 

 

pdf
Додано
19 січня
Переглядів
264
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку