Використання презентацій створених у програмі Microsoft Power Point у роботі вчителя.
Презентації є одним з найефективніших методів представлення та вивчення будь-якого матеріалу.
Використання презентацій створених у програмі Microsoft Power Point у роботі вчителя.
Номер слайду 2
Презентації є одним з найефективніших методів представлення та вивчення будь-якого матеріалу. Мультимедійні презентації дозволяють:підійти до процесу навчання творчо,урізноманітнити способи подачі матеріалу, поєднувати різні організаційні форми проведення занять з метою отримання високого результату, при мінімальних витратах часу на навчання.
Номер слайду 3
Віртуальна взаємодія користувача з об'єктами або процесами пізнання, які знаходять своє відображення на екрані. Дозволяє створювати інформаційний і візуальний образ об'єкту
Номер слайду 4
Підготовані і методично продумані слайдові презентації – це найкращий вид унаочнення (карти, таблиці, схеми, фото, документи, завдання, шаблони виконання завдань), який не потребує матеріальних затрат (звичайно потрібен проектор) та може швидко змінюватися за бажанням вчителя.
Номер слайду 5
Я. А. Коменський у своїй праці "Велика дидактика” писав: "... Усе, що тільки можна, давати для сприймання чуттям, а саме: видиме – для сприймання зором, чутне – слухом, запахи – нюхом, доступне дотикові – через дотик. Якщо будь-які предмети відразу можна сприйняти кількома чуттями, нехай вони відразу сприймаються кількома чуттями...”
Номер слайду 6
Пріоритетні різновиди чи типи презентацій:презентації для повторювально-узагальнюючих уроків;презентації що містять повноцінний методичний супровід уроку;презентації для подачі і закріплення нового матеріалу;учнівські презентації, як навчальний продукт уроку.
Номер слайду 7
Уміле використання програми Power. Point дає величезні можливості для розвитку учнів, формуючи важливі у сучасних умовах життя навички:- критичне осмислення інформації;- виділення головного в інформаційному повідомленні;- систематизація та узагальнення матеріалу;- грамотне представлення поданої інформації.
Номер слайду 8
Можливість варіювати об’єм матеріалу, методичні прийоми використання в залежності від цілей уроку, рівня підготовленості учнів, вікових особливостей. Вчитель може замінити текст, малюнок, діаграму, чи просто сховати лишні слайди. Ці можливості дозволяють максимально налаштовувати будь-яку раніше розроблену презентацію під конкретний урок і конкретних учнів.
Номер слайду 9
Головний принцип створення ефективної презентації – потрібно вміти вмістити максимум інформації у мінімум слів, привернути і утримувати увагу учнів, зважаючи на психологічні особливості сприймання інформації.
Номер слайду 10
Використання презентаційних матеріалів на уроках допомагає:раціоналізувати форми подачі інформації (економія часу на уроці);підвищити ступінь наочності;отримати швидкий зворотний зв'язок;відповідати науковим і культурним інтересам і запитам учнів;створити емоційне ставлення до навчальної інформації;активізувати пізнавальну діяльність учнів;реалізувати принципи індивідуалізації та диференціації навчального процесу;підвищити ефективність засвоєння навчального матеріалу учнями;проводити уроки на сучасному рівні, високотехнологічно;скоротити терміни освоєння предмета.