Національно-патріотичне виховання |
Психологічний супровід освітнього процесу в умовах воєнного й післявоєнного часу
|
Посилення заходів безпеки життєдіяльності, зокрема просвіта щодо цивільного захисту
|
Тема: «Віночок вити – життя любити» |
Тема:«Захисна парасолька».
|
Тема: «Правила дій в період надзвичайних ситуацій, у тому числі в період воєнного часу»
|
Мета:. знайомити дітей з народними символами України; дати знання про рослини-символи; про значення кольорів стрічок в українському віночку |
Мета: Закріплювати почуття безпеки і дати можливість дитині самодопомагати собі в непростих ситуаціях, відновлювати ресурсний стан. |
Мета: ознайомити учнів з правилами дій в період НС, у тому числі в період воєнного часу; розвивати знання і вміння по темі. |
Тема: «Українські рушники – скарби народні на віки». |
Тема:«Різноколірний слон у клітинку»,
|
Тема: «Особиста безпека в умовах загрози та виникнення надзвичайної ситуації, користування засобами захисту від її наслідків» |
Мета: ознайомити дітей з рушником, різними видами вишивки; познайомити із використанням рушників у побуті; виховувати інтерес до народних звичаїв та традицій; вчити викладати орнамент рушника; розвивати естетичний смак. |
Мета: Розвиток психологічної стійкості, підтримка у психотравмуючій ситуації. |
Мета: навчити учнів користуватися засобами захисту від наслідків загрози та виникнення НС.
|
Тема: «Моя родина» |
Тема: «Важливі навички в період стресу»
|
Тема:«Правила пожежної, мінної безпеки та основ цивільного захисту»
|
Мета: дати дітям поняття «сім’я», «родина», «мама», «тато», «дідусь», «бабуся», виховувати любов та повагу до сім’ї. |
Мета: Розвиток психологічної стійкості, підтримка у психотравмуючій ситуації. Навички управління стресом. |
Мета: ознайомити учнів з правилами пожежної, мінної безпеки та основ ЦЗ; розвивати знання та навички з теми.
|