Використання різних методів та прийомів на уроках української мови та літератури

Про матеріал

У цій мультимедійній презентації ви зможете ознайомитися із різноманітними методами та прийомами, які можна використовувати на уроках словесності з метою покращити сприйняття та засвоєння учнями вивченого матеріалу.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Криптограма - цікава логічна головоломка

Номер слайду 2

Ментальна карта, або карта розуму – це зручний інструмент для відображення процесу мислення і структуризації інформації у візуальній формі.

Номер слайду 3

Створення семантичних карт

Номер слайду 4

Скрайбінг. За допомогою простих малюнків ми намагалися передати побачене, почуте, певну інформацію, почуття, настрій, емоції.

Номер слайду 5

Коуч-технологія «Колесо життя» допоможе учням визначитися, якими із завдань вони володіють досконало, а над якими ще слід попрацювати, і коли вони покращать свої знання, проаналізувати, як зміниться колесо в кольорах.

Номер слайду 6

Суть прийому «Фішбоун» (риб'яча кісточка) полягає в постановці проблеми, яка вивчається на уроці, у визначенні її аспектів і знаходженні аргументів, фактів на підтвердження тієї або іншої точки зору на цю проблему. Голова – тема уроку. Кісточки – чіткі відповіді на запитання. Хвіст – висновок. Записи мають бути короткими, мусять бути ключові слова або фрази, що відображають суть.

Номер слайду 7

Гра “Змійка”

Номер слайду 8

Гра “Четверте зайве”

Номер слайду 9

Гра “Склади слово”

Номер слайду 10

Створення порівняльного дерева

Номер слайду 11

“Колесо фортуни”

Номер слайду 12

Метод шести капелюхів Едварда де Боно

Номер слайду 13

Метод шести капелюхів Едварда де Боно- знайти цитати із твору, в яких простежуються негативні риси персонажів;- знайти цитати, що характеризують героїв твору з позитивного боку;

Номер слайду 14

- знайти цитати, в яких наводиться опис краси природи, що впливає на людські почуття; - знайти образи-символи твору і пояснити, як вони впливають на людську особистість;

Номер слайду 15

- визначити проблематику новели; - контролює та організовує процес мислення, використовує інші капелюхи.

Номер слайду 16

Семирядковий вірш “Даймонд”1 та 7 рядки – іменники-антоніми. 2 – 2 прикметника чи дієприкметника, що відносяться до першого іменника.3 – 3 дієслова, що відносяться також до першого іменника. 4 – два протилежних за змістом непоширених речення, в якості підметів виступають іменники з першого та останнього рядків.5 та 6 – дзеркально повторюють 2 та 3, тільки відносяться вже до останнього іменника. Гнат. Рішучий, справедливий. Організовує, співчуває, обороняє Палкий захисник рідного народу. Гнат – гайдамака. Сава – зрадник. Зраджує, спокушається, палить. Хитрий, поміркований. Сава

Номер слайду 17

Проведення уроку-судового засідання(Любов Пономаренко. Новела “Гер переможений”) І група – прокурори (висунути звинувачення дітям з новели); ІІ група – свідки – (скласти розповідь про події, які відбувалися під час Другої світової війни очима українських письменників); ІІІ група – захисники (обговорити та навести вагомі доведення – виправдання Фрідріха).

Номер слайду 18

Підбір цитат до твору за ілюстрацією

Номер слайду 19

pptx
Додано
13 травня 2018
Переглядів
7309
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку