Використання сервісу LearningApps у навчальному процесі

Про матеріал
Сервіс LearningApps є додатком Web 2.0 для підтримки освітніх процесів в навчальних закладах різних типів, яке дозволяє створювати інтерактивні Навчально-методичні додатки з різних навчальних предметів.
Перегляд файлу

Використання  LearningApps у навчальному процесі

 

Сервіс LearningApps є додатком Web 2.0 для підтримки освітніх процесів в навчальних закладах різних типів, яке дозволяє створювати інтерактивні Навчально-методичні додатки з різних навчальних предметів.

Особливістю сервісу є те, що всі завдання, створені користувачами, зібрані в галереї і є загальнодоступними. Для зручності пошуку всі інтерактивні завдання скомпоновані за категоріями (навчальних предметів). Крім вибору категорії , існує можливість вибору за рівнем складності завдань (завдання для початкових класів, середньої школи, старшої школи, професійної освіти).

 

Використовувати готові завдання має можливість кожен, навіть не зареєстрований, користувач. Створювати ж і зберігати власні матеріали можливо тільки пройшовши нескладну реєстрацію. Крім того, створюючи власні матеріали, користувач може зберегти їх як особистий додаток так і для загального користування.

 

 

Інструменти LearningApps

 

Інструменти LearningApps дозволяють створювати інтерактивні завдання різних видів: вікторина, сортування, угруповання, Класифікація, введення тексту, кросворд, стрічка часу і мн. вибір інструментів обумовлений програмним матеріалом і метою створення Програми. Я використовую даний сервіс найчастіше на етапі актуалізації знань, застосовуючи методи групової та фронтальної роботи, на етапі введення нового матеріалу у вигляді наочного посібника і як домашнє завдання. Найчастіше це різні вікторини, завдання на угруповання, класифікацію і кросворди .

 

Перш ніж створити власний додаток я шукаю вже готові, так як серед безлічі опублікованих користувачами додатків можна знайти дуже якісні, які підходять мені за задумом і виконання посібника. Використання готових завдань економить мій час. Але і створення додатків не вимагає значних тимчасових витрат і спеціальних знань, тому що сервіс пропонує великий вибір готових шаблонів ,  заповнити які, можна не тільки текстовою інформацією, а й графічною, звуковою, відеоінформацією. Можна вибрати вподобане вправу і скориставшись функцією "створити подібний додаток" відкрити його і ввести свої дані (питання, відповіді, зображення і т.д.).

 

Виконуючи запропоновані мною завдання учні мають можливість миттєво перевірити свої теоретичні знання з навчальної теми, оцінити свої можливості, вжити заходів для усунення прогалин у знаннях, домогтися коректного проходження завдання, тим самим підвищивши рівень власної самооцінки. Працюючи в групах або парах хлопці мають можливість взаємоперевірки знань, прояви взаємодопомоги, оцінки своїх можливостей в порівнянні з однокласниками. Таким чином учні отримують зворотний зв'язок про своє власне просуванні, наскільки він добре розібрався в даному навчальному матеріалі, зрозуміла йому ця тема чи ні. Отримавши зворотний зв'язок учні ставлять перед собою цілі для підвищення власних знань і мотивації до навчання.

Учитель також має можливість отримання зворотного зв'язку за допомогою сервісу LearningApps. Для цього необхідно бути зареєстрованим користувачем і створити свій віртуальний кабінет, в якому так само необхідно створити класи зі списком класу. При створенні списку класу сервіс автоматично генерує логіни і паролі для учнів. Авторизовані учні входять в свою класну кімнату і виконують завдання, запропоновані йому вчителем. За допомогою інструменту "Статистика" викладач має можливість відстежити, хто з учнів виконав завдання, хто ні, а хто зіткнувся з труднощами при їх виконанні . Залежно від результатів виконання інтерактивних завдань я приймаю рішення яким учням я повинна допомогти і як, яку тему я дала недостатньо коректно, що я повинна виправити у власній стратегії проведення навчальних і позаурочних занять і т. п.

Ще один інструмент сервісу LearningApps, на мою думку, заслуговує на увагу-це можливість обміну особистими повідомленнями. Ця можливість виручає мене у випадках, якщо учні хворіють і не мають можливості бути присутніми на заняттях. Я пишу таким учням особисті повідомлення, в яких рекомендую переглянути різні наочні посібники і виконати завдання. Таким чином всі учні мають можливість отримати знання в доступній формі, оцінити свої можливості і підвищити власний рівень навчання.

 

 

 

 

Висновок

 

При виконанні інтерактивних завдань в учнів підвищується сприйняття і запам'ятовування інформації, збільшується результативність роботи пам'яті, більш інтенсивно розвиваються такі інтелектуальні та емоційні властивості особистості, як – стійкість уваги, вміння його розподіляти; здатність аналізувати, класифікувати. Мої учні із задоволенням працюють з сервісом LearningApps, виконують практично всі завдання, домагаються повного їх виконання. При обговоренні труднощів виконання завдань, учні аналізують і оцінюють рівень своїх знань, виробляють стратегію подальшої поведінки для досягнення більш високого рівня знань, просять або пропонують допомогу один одному. Така поведінка і підвищення мотивації до навчання моїх учнів дає мені зворотний зв'язок про те, що сервіс LearningApps дійсно є інструментом формуючого оцінювання, підтримує процес навчання, розвиває пізнавальні процеси моїх учнів.

 

 

Використані ресурси:

 

Пінська М.А. формуюче оцінювання: оцінювання в класі: Навч. посібник / М. А.Пінська. - М.: Логос, 2010. - 264 с.

 

Логвіна і., Рождественська л. інструменти формуючого оцінювання діяльності вчителя-предметника: посібник для вчителя/ і. Логвіна, л. Рождественська. - Narva 2012. - 48с.

 

https://www.youtube.com/watch?v=RhzWwcZjWNg -Секрет формуючого оцінюванняколи? Навіщо?

 

docx
Додано
14 квітня 2020
Переглядів
628
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку