Використання спадщини В.О.Сухомлинського на уроках англійської мови

Про матеріал

У презентації висвітлюються питання про важливість спадщини Сухомлинського для сучасної педагогіки та використання його методів в інноваційному освітньому просторі.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Навчально-виховне об’єднання №25 ПМЛ ЦПВ «Ліра»Використання педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського на уроках англійської мови. Підготував: Вчитель англійської мови Лазарчук І. А.

Номер слайду 2

Актуальність проблеми

Номер слайду 3

Концептуальність

Номер слайду 4

Засоби реалізації

Номер слайду 5

Формування ключових компетентностей В. О Сухомлинський Нова українська школа. Розумове. Моральне. Громадянське. Трудове. Фізичне. Естетичне. Патріотичне. Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами. Спілкування іноземними мовами. Математична компетентність. Основні компетентності у природничих науках і технологіяхІнформаційно-цифрова компетентність. Уміння вчитися упродовж життяІніціативність і підприємливість. Соціальна та громадянська компетенстностіОбізнаність та самовираження у сфері культури Екологічна грамотність і здорове життя

Номер слайду 6

Принципи організації навчально-виховного процесу. Залучання дітей до активної пізнавальної діяльності, якастимулює мисленнєві процеси. Використання ігрових прийомів і методів навчання. Створення проблемних ситуацій, використання проектно-дослідницької діяльності,Забезпечення інтегрованої спрямованості діяльностіСприяння розкутості й невимушеній поведінці дітей під часорганізованої діяльності;Забарвлення діяльності яскравими емоційними враженнями. Створення ситуації успіхуІнноваційністьта інтерактивність

Номер слайду 7

Активізація пізнавальної діяльностіДуховне життя дитини повноцінне лише тоді, коли вона живе в світі гри, казки, музики, фантазії, творчості. Без цього – вона засушена квітка. Сприяння розкутості й невимушеній поведінці дітей під час організованої діяльності і забарвлення її емоційними враженнями. Використання TPR (Total Physical Response), римівок, пісеньок

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Інтерактивні онлайн-ресурси

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Використання “Photocopiables”

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Інноваційність та інтерактивність . В. О. Сухомлинський у своїх «Порадах» писав:  «Мистецтво й майстерність навчання і виховання полягає в тому, щоб, розкривши сили  й можливості кожної дитини, дати їй радість успіху в розумовій праці. А це означає, що в навчанні має бути індивідуалізація – і в змісті розумової праці (в характері завдань), і в часі» Сучасні педагогічні технології такі, як навчання у співпраці, проектна методика, використання нових інформаційних технологій, Інтернет - ресурсів допомагають реалізувати особово-орієнтований підхід у навчанні, забезпечують індивідуалізацію і диференціацію навчання з урахуванням здібностей дітей, їх рівня знань. Форми роботи з комп'ютерними навчальними програмами на уроках іноземної мови включають: вивчення лексики; відпрацювання вимови; вивчення діалогічної і монологічної мови; вивчення писемності; відпрацювання граматичних явищ.

Номер слайду 19

Новітні Освітні Технології Асинхронне навчання має місце, коли вчитель і учень працюють у різний час. Завданням вчителя при даній формі навчання є забезпечити усі можливі матеріали для підготовки учня у зручний для нього час і завантажити їх на онлайн-ресурс, учень навчається у зручний для нього час протягом певного встановленого вчителем терміну. Змішане навчання – це поєднання онлайн та офлайн-навчання. При змішаному навчанні теорія, яку учень опрацьовує онлайн (чи то у формі самостійного прочитання матеріалів, чи при перегляді демонстраційних відео, чи при перегляді відеозапису лекції вчителя), знаходить своє застосування офлайн (тобто у приміщенні школи під час занять). Всі заняття, що відбуваються в школі мають поєднуватись та на практиці закріпляти знання, здобуті учнем при самостійній роботі онлайн.

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Cambridge LMS L – Learning M – Management S - System

Номер слайду 22

Номер слайду 23

«Перевернутий клас» — це така педагогічна модель, в якій типова подача лекцій і організація домашнього завдання міняються місцями. Учні дивляться вдома короткі відео лекції, у той час, як у класі відводиться час на виконання вправ, обговорення проектів і дискусії. Відео лекції часто розглядаються як ключовий компонент у «перевернутому» підході презентаціївідеоосвітні сайти змі

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Гейміфікація – навчання за допомогою компютерних ігор. В учня на кожному етапі навчання є шкала прогресу, що відображає його положення в поточному курсі. Він завжди знає, скільки пройшов, і скільки йому належить. В учня є тільки один варіант - шлях до гарної оцінки. Він може помилятися скільки завгодно разів, і, розуміючи, що кожен зароблений бал веде до успіху, учень перестане боятися помилятися і буде зосереджений на навчанні.

Номер слайду 27

Створення проблемних ситуацій. Круглий стіл –колективний обмін думками, спільний пошук істини за «круглим столом»« Щоб змусити дитину мислити, треба примусити її дивуватись". Такі уроки мають великий вплив на навчання, виховання і розвиток, залишаються у пам’яті дітей на все життя.»

Номер слайду 28

Мозковий (інтелектуальний) штурм -  популярний метод висування ідей у процесі розв'язування проблеми, метод стимулювання критичного мислення.

Номер слайду 29

Проектна діяльність

Номер слайду 30

Інтегрована Діяльність

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Народна мудрість говорить: «Не шукайте нове, шукайте вічне!» Ось це вічне і є в педагогічній спадщині нашого великого земляка - Василя Олександровича Сухомлинського

Номер слайду 33