У презентації висвітлюються питання про важливість спадщини Сухомлинського для сучасної педагогіки та використання його методів в інноваційному освітньому просторі.
Формування ключових компетентностей В. О Сухомлинський Нова українська школа. Розумове. Моральне. Громадянське. Трудове. Фізичне. Естетичне. Патріотичне. Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами. Спілкування іноземними мовами. Математична компетентність. Основні компетентності у природничих науках і технологіяхІнформаційно-цифрова компетентність. Уміння вчитися упродовж життяІніціативність і підприємливість. Соціальна та громадянська компетенстностіОбізнаність та самовираження у сфері культури Екологічна грамотність і здорове життя
Принципи організації навчально-виховного процесу. Залучання дітей до активної пізнавальної діяльності, якастимулює мисленнєві процеси. Використання ігрових прийомів і методів навчання. Створення проблемних ситуацій, використання проектно-дослідницької діяльності,Забезпечення інтегрованої спрямованості діяльностіСприяння розкутості й невимушеній поведінці дітей під часорганізованої діяльності;Забарвлення діяльності яскравими емоційними враженнями. Створення ситуації успіхуІнноваційністьта інтерактивність
Активізація пізнавальної діяльностіДуховне життя дитини повноцінне лише тоді, коли вона живе в світі гри, казки, музики, фантазії, творчості. Без цього – вона засушена квітка. Сприяння розкутості й невимушеній поведінці дітей під час організованої діяльності і забарвлення її емоційними враженнями. Використання TPR (Total Physical Response), римівок, пісеньок
Інноваційність та інтерактивність . В. О. Сухомлинський у своїх «Порадах» писав: «Мистецтво й майстерність навчання і виховання полягає в тому, щоб, розкривши сили й можливості кожної дитини, дати їй радість успіху в розумовій праці. А це означає, що в навчанні має бути індивідуалізація – і в змісті розумової праці (в характері завдань), і в часі» Сучасні педагогічні технології такі, як навчання у співпраці, проектна методика, використання нових інформаційних технологій, Інтернет - ресурсів допомагають реалізувати особово-орієнтований підхід у навчанні, забезпечують індивідуалізацію і диференціацію навчання з урахуванням здібностей дітей, їх рівня знань. Форми роботи з комп'ютерними навчальними програмами на уроках іноземної мови включають: вивчення лексики; відпрацювання вимови; вивчення діалогічної і монологічної мови; вивчення писемності; відпрацювання граматичних явищ.
Новітні Освітні Технології Асинхронне навчання має місце, коли вчитель і учень працюють у різний час. Завданням вчителя при даній формі навчання є забезпечити усі можливі матеріали для підготовки учня у зручний для нього час і завантажити їх на онлайн-ресурс, учень навчається у зручний для нього час протягом певного встановленого вчителем терміну. Змішане навчання – це поєднання онлайн та офлайн-навчання. При змішаному навчанні теорія, яку учень опрацьовує онлайн (чи то у формі самостійного прочитання матеріалів, чи при перегляді демонстраційних відео, чи при перегляді відеозапису лекції вчителя), знаходить своє застосування офлайн (тобто у приміщенні школи під час занять). Всі заняття, що відбуваються в школі мають поєднуватись та на практиці закріпляти знання, здобуті учнем при самостійній роботі онлайн.
«Перевернутий клас» — це така педагогічна модель, в якій типова подача лекцій і організація домашнього завдання міняються місцями. Учні дивляться вдома короткі відео лекції, у той час, як у класі відводиться час на виконання вправ, обговорення проектів і дискусії. Відео лекції часто розглядаються як ключовий компонент у «перевернутому» підході презентаціївідеоосвітні сайти змі
Гейміфікація – навчання за допомогою компютерних ігор. В учня на кожному етапі навчання є шкала прогресу, що відображає його положення в поточному курсі. Він завжди знає, скільки пройшов, і скільки йому належить. В учня є тільки один варіант - шлях до гарної оцінки. Він може помилятися скільки завгодно разів, і, розуміючи, що кожен зароблений бал веде до успіху, учень перестане боятися помилятися і буде зосереджений на навчанні.