План-конспект уроку з англійської мови у 7 класі
(З використанням STEM технологій)
ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ:
Обладнання: білий папір, клей, ножиці, додатки (зображення каструлі, овочів, фруктів), запитання на дошці, текст підручника на ст. 77 розрізаний).
Тип уроку: узагальнення і систематизація знань і вмінь.
Форма організації уроку: фронтальна, групова, колективна.
Хід уроку
Тема: All About Food
Тема уроку: Моя улюблена страва
Good morning, Children. I’m glad to see you!
What have you had for breakfast? (Відповіді учнів)
Pre-activity:
What is the difference between these nouns? (Відповіді учнів)
What nouns are used with MUCH/MANY? (Відповіді учнів)
Учні отримують зображення з овочами, фруктами, зображення каструлі, клей ножиці (додаток 2)
IN SIDE MY HEAD
Dear Students!
- You’ve got pictures with fruits, vegetables, a pot. Your task is to choose one dish and stick things needed for it around the pot.
But be careful: keep everything in a secret! Another team will have to guess the name of your dish!
(Учні виконують завдання. Учитель допомагає учням за потребою).
Post-activity
Do you like…?
Do you often eat…?
Does your mum often cook …? (використовувати назви страв, які використовували учні).
(Додаток 3)
Pre-reading activity:
Reading activity:
(Залишаючись в команді, учні читають та розставляють частини тексту в правильному порядку)
(Перевірка завдання, зачитування тексту, за потреби перекладаємо).
Post reading activity:
Виконання впр. 3а ст. 77
Good bye!
Джерела:
Додаток 1
Додаток 2
Додаток 3
Додаток 4
What have you had for breakfast?
What is the difference between these nouns?
What nouns are used with MUCH/MANY?
Have you got Fish/meat/cucumber/etc.?
Do you like…?
Do you often eat…?
Was it interesting/difficult for you?