Використання STEM технологій на уроці англійської мови

Про матеріал
Урок - закріплення та систематизація знань з теми ALL About Food з англійської мови у 7 класі з використанням STEM технологій.
Перегляд файлу

План-конспект уроку з англійської мови у 7 класі

(З використанням STEM технологій)

 

ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ:

  • Предметна компетентність – формування навичок ДМ та ММ; вміння розповідати рецепт улюбленої страви, використовуючи АЛО АЛМ; узагальнення й систематизація знань про злічувальні та незлічувальні іменники; повторення Present Perfect, неправильні дієслова.
  • Спілкування державної мовою – чітко і грамотно формулювати думку; перекладати іншомовні тексти згідно норм і правил українського правопису.
  • Компетентності в галузі предметних наук та технологій – усвідомлення важливості вивчення англійської мови для пізнання навколишнього світу.
  • Соціальна та громадянська компетентності – уміння працювати в команді, виражати та відстоювати свою думку.
  • Культурна компетентність – усвідомлення важливості правильного харчування, впливу різних продуктів на організм.

Обладнання: білий папір, клей, ножиці, додатки (зображення каструлі, овочів, фруктів), запитання на дошці, текст підручника на ст. 77 розрізаний).

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань і вмінь.

Форма організації уроку: фронтальна, групова, колективна.

Хід уроку

Тема:  All About Food

Тема уроку: Моя улюблена страва

  1. Введення в іншомовну атмосферу:

Good morning, Children. I’m glad to see you!

What have you had for breakfast? (Відповіді учнів)

  1. Узагальнення і систематизація знань:

Pre-activity:

  1. Поділ учнів на команди (учні отримали зображення з іменниками і діляться на 2 команди (1 – учні, які отримали зображення злічувальних іменників; 2 – учні, які отримали зображення незлічувальних іменників (додаток 1).

 

 

What is the difference between these nouns? (Відповіді учнів)

What nouns are used with MUCH/MANY? (Відповіді учнів)

  1. Activity:

Учні отримують зображення з овочами, фруктами, зображення каструлі, клей ножиці (додаток 2)

IN SIDE MY HEAD

Dear Students!

- You’ve got pictures with fruits, vegetables, a pot. Your task is to choose one dish and stick things needed for it around the pot.

But be careful: keep everything in a secret! Another team will have to guess the name of your dish!

(Учні виконують завдання. Учитель допомагає учням за потребою).

  • I see, you’re ready! Good of you! Now try to guess the dish cooked by the other team, asking questions Have you got Fish/meat/cucumber/etc.?

Post-activity

Do you like…?

Do you often eat…?

Does your mum often cook …? (використовувати назви страв, які використовували учні).

(Додаток 3)

  1. Робота з текстом підручника (Додаток 4)

Pre-reading activity:

  • Do you like omelet?
  • Do you eat for breakfast/dinner/supper?

Reading activity:

  • Children, here’s the receipt of omelet, but everything is mixed. Your task is to read it clearly and put everything in order.

(Залишаючись в команді, учні читають та розставляють частини тексту в правильному порядку)

  • Are you ready? Let’s check.

(Перевірка завдання, зачитування тексту, за потреби перекладаємо).

Post reading activity:

Виконання впр. 3а ст. 77

  1. Підсумки уроку. Рефлексія.
  • So, today we’ve to know much more about cooking and your preferences in food.
  • Was it interesting/difficult for you? (Відповіді учнів).
  • Your hometask is ex. 3b p. 77 in writing.
  • - Any questions?
  • The lesson is over.

Good bye!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Джерела:

  1. Підручник з англійської мови для 7 класу (автор О. Карп’юк, 2020)
  2. Типова освітня програма для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти
  3. https://naurok.ua/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

Додаток 2

 

 

Додаток 3

Додаток 4

What have you had for breakfast?

What is the difference between these nouns?

What nouns are used with MUCH/MANY?

Have you got Fish/meat/cucumber/etc.?

Do you like…?

Do you often eat…?

Was it interesting/difficult for you?

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
23 жовтня 2022
Переглядів
376
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку