ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Про матеріал

Гра – одна з найважливіших сфер у життєдіяльності студента, яка забезпечує необхідні емоційні умови для всебічного, гармонійного розвитку особистості. Для педагога вона стає інструментом виховання, що дає змогу повністю враховувати вікові особливості підлітків, розвивати ініціативу, створювати атмосферу самостійності, творчості та умови для саморозвитку. Особливість навчальної гри як форми навчання полягає в тому, що вона досягає своєї мети непомітно, захопившись грою, студент не помічає, що вчиться, запам'ятовує нове, орієнтується в незвичайних ситуаціях, поповнює запас своїх понять, уявлень, розвиває творчі здібності.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

МОГИЛІВ-ПОДІЛЬСЬКИЙ ТЕХНОЛОГО-ЕКОНОМІЧНИЙ КОЛЕДЖ ВІННИЦЬКОГО НАУ

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Кордонська Альона Василівна, голова циклової комісії,викладач української мови та літератури, вища категорія, викладач-методист

Номер слайду 4

ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ЗАНЯТТЯХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ В КОЛЕДЖІ

Номер слайду 5

ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДОВіддай людині крихітку себе. За це душа наповнюється світлом. Л. Костенко

Номер слайду 6

Гра – одна з найважливіших сфер у життєдіяльності студента, яка забезпечує необхідні емоційні умови для всебічного, гармонійного розвитку особистості.

Номер слайду 7

Для педагога вона стає інструментом виховання, що дає змогу повністю враховувати вікові особливості підлітків, розвивати ініціативу, створювати атмосферу самостійності, творчості та умови для саморозвитку.

Номер слайду 8

Особливість навчальної гри як форми навчання полягає в тому, що вона досягає своєї мети непомітно, захопившись грою, студент не помічає, що вчиться, запам’ятовує нове, орієнтується в незвичайних ситуаціях, поповнює запас своїх понять, уявлень, розвиває творчі здібності.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Застосування гри на заняттях словесності в аудиторний та позааудиторний час є одним із найефективніших підходів до процесу навчання, тому що ігрові технології полегшують засвоєння інформації, активізують уважність студентів, навчають «вмінню навчатися» самостійно.

Номер слайду 11

У коледжі ігрова діяльність використовується в таких випадках:як самостійні елементи в технології для засвоєння поняття, теми та навіть розділу навчальної дисципліни;як елемент інноваційної технології;як заняття або його частини;як технологія позааудиторної роботи.

Номер слайду 12

У процесі проведення занять з елементами гри реалізуються ідеї співдружності змагання, самоуправління, виховання через колектив відповідальності кожного за результати своєї праці, а основне – формується мотивація навчальної діяльності й інтерес студентів до навчання.

Номер слайду 13

«Земля в долі людини»(за соціально-психологічною повістю Ольги Кобилянської «Земля»)лекція-дослідження

Номер слайду 14

Роман Івана Багряного «Тигролови» – втілення думки про те, що в будь-яких обставинах кожний найперше має бути Людиною»лекція-діалог

Номер слайду 15

Панас Мирний «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Еволюція Нечипора Варениченка: від правдошукацтва до розбійництва»семінар

Номер слайду 16

Драма-феєрія Лесі Українки «Лісова пісня» – мистецький шедевр драматургії»лекція-презентація

Номер слайду 17

«Традиції народного побуту й моралі, цінності національної етики в повісті Івана Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я»інтегрована лекція

Номер слайду 18

Під час проведення занять з елементами гри доцільно дотримуватися таких вимог: адекватність форм проведення занять їх змісту (ігровою є тільки форма заняття);навчальний зміст має бути посильним для кожного студента (містити елементи диференціацій навчання); навчальний зміст має відповідати дидактичній меті заняття; наявність аудіовізуальних засобів навчання; правила гри – прості й чітко сформульовані; підсумок заняття – чіткий і справедливий.

Номер слайду 19

Готуючись до проведення таких занять, викладач має продумати: який матеріал краще використати для заняття; які вміння і навички формувати; які виховні завдання слід реалізувати і як; як, за мінімально короткий час, підготувати студентів до заняття, ознайомити їх з правилами гри; організацію ігрової діяльності відповідно до дидактичної мети; зміну правил гри і видів діяльності відповідно до ситуації; дидактичний матеріал за способом виготовлення і використання; підбиття підсумків.

Номер слайду 20

У коледжі застосовуємо різноманітні модифікації ділових ігор.

Номер слайду 21

 Ігрові технології належать до активних технологій навчання, які забезпечують активну творчу діяльність студента, створюють умови для підвищення мотивації та емоційності, розвивають у студентів критичне мислення і дозволяють процес навчання максимально наблизити до реальної практичної діяльності керівників та спеціалістів.

Номер слайду 22

Отже, раціональне поєднання мудрості викладача й індивідуальної творчості студентів сприяє забезпеченню якісного розв’язання навчальних потреб, упровадження інноваційних технологій, апробацію нових методик, а в результаті – сприятиме підвищенню професійної майстерності викладача і навчальних досягнень студентів.

Номер слайду 23

Рецепт вічної молодості Систематично випивай: бальзам мудрості, коктейль творчості, каву бадьорості, відвар пунктуальності, настій терпеливості, екстракт людяності. Вживай вітаміни: А – для активності, В – для бадьорості, С – для ефективності, Д - для діяльності, Р – для порядності. А ще не забувай щорічно робити профілактичні щеплення від байдужості, сірості, духовного рабства. Будь вічним донором – віддавай своє серце дітям і пам`ятай: його вистачить на всіх! Виконуй все це ретельно і будеш вічно молодим! Усміхайся завжди, розвивай свою пам`ять, щоб запобігти переживанням і стомленості, намагайся працювати з ентузіазмом, коли доля дає лимон – перетвори його на лимонад, і тоді всі мінуси перетворяться на плюси. Тож хочеться побажати нам всім, щоб Віра стала човником, Любов до дітей – вітрилом, Надія – якорем, і тоді можна сміливо долати освітні хвилі!

Номер слайду 24

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!БАЖАЮ УСПІХІВ!ЩАСТИ! style.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.on

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. ilenko maria
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
4 лютого 2018
Переглядів
1454
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку