Використання сучасних технологій на уроках мистецтва

Про матеріал
Використання сучасних технологій на уроках мистецтва - одна з актуальних тем під час дистанційної роботи і не тільки. В презентації розповідається, які є види та інструменти. Наведено приклади.
Перегляд файлу

image


image


image


-              Зіткнення з проблемою, проблемна  ситуація.

-              imageЗбір  та  аналіз  даних. Актуалізація життєвого  досвіду.

-              Формування  гіпотези та визначення  причинно-наслідкових зв'язків. 

-              Пошук  даних  про об'єкт та явища.

-              Збір  інформації, вивчення  таблиць графіків, читання  рекомендованої літератури.

-              Формування  висновків, аналіз процесу  дослідження.

 Уроки диспути, семінари, пошук  істини, діалог, дослідження та інші.

 

-              imageстимулювання  інтересу  учнів  до  певних   проблем, які  передбачають  володіння  певною  сумою  знань  і  розв'язання  однієї  або  цілої  низки  проблем, показати  практичне  застосування  надбаних  знань  від  теорії  до практики.

  Уроки : складання  схем, презентацій, лепбуків, тощо.

-              Колективно  групового  навчання : мікрофон, мозковий  штурм, навчаючи - учусь, аналіз ситуації та інші.

-              кооперативного  навчання: робота в парах, робота  в  малих  групах, акваріум, ротаційні  трійки та інші.

-              ситуативного  моделювання: розігрування  ситуацій  за  ролями, імітація  гри, спрощене  судове  слухання, громадські  слухання.

-              imageопрацювання  дискусійних  питань: метод  ПРЕС,  займи  позицію, оцінювальна  дискусія, тощо.

image

image

image

image


image


Дистанційне  навчання 

image- це  форма  навчання  з використанням  комп'ютерних  і  телекомунікаційних  технологій, які  забезпечують  інтерактивну  взаємодію  педагогів, вихованців, учнів  та  батьків  на  різних  етапах  навчання,  а  також  передбачає  самостійну  роботу з матеріалами  інформаційної  мережі.

imageДистанційне навчання це технологія, що базується на  принципах відкритого  навчання. Характерні риси: гнучкість, модульність, економічність, технологічність, соціальна  рівність, інтернаціональність, нова роль вчителя, позитивний вплив на  учня, якість.

Види дистанційного  навчання: чат-заняття, вебзаняття, конференції, семінари, ділові ігри, лабораторні роботи, практикуми та інші  форми  роботи, що  проводяться за  допомогою можливостей Інтернету. Інноваційні  інструменти: Facebook, Viber, Zoom,

Googl Classroom, Google Meets, Tik-tok, You Tube, Telegram та інші.


image


image


image

pdf
Додано
7 листопада 2021
Переглядів
998
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку