- Зіткнення з проблемою, проблемна ситуація.
- Збір та аналіз даних. Актуалізація життєвого досвіду.
- Формування гіпотези та визначення причинно-наслідкових зв'язків.
- Пошук даних про об'єкт та явища.
- Збір інформації, вивчення таблиць графіків, читання рекомендованої літератури.
- Формування висновків, аналіз процесу дослідження.
Уроки диспути, семінари, пошук істини, діалог, дослідження та інші.
- стимулювання інтересу учнів до певних проблем, які передбачають володіння певною сумою знань і розв'язання однієї або цілої низки проблем, показати практичне застосування надбаних знань від теорії до практики.
Уроки : складання схем, презентацій, лепбуків, тощо.
- Колективно групового навчання : мікрофон, мозковий штурм, навчаючи - учусь, аналіз ситуації та інші.
- кооперативного навчання: робота в парах, робота в малих групах, акваріум, ротаційні трійки та інші.
- ситуативного моделювання: розігрування ситуацій за ролями, імітація гри, спрощене судове слухання, громадські слухання.
- опрацювання дискусійних питань: метод ПРЕС, займи позицію, оцінювальна дискусія, тощо.
- це форма навчання з використанням комп'ютерних і телекомунікаційних технологій, які забезпечують інтерактивну взаємодію педагогів, вихованців, учнів та батьків на різних етапах навчання, а також передбачає самостійну роботу з матеріалами інформаційної мережі.
Дистанційне навчання –це технологія, що базується на принципах відкритого навчання. Характерні риси: гнучкість, модульність, економічність, технологічність, соціальна рівність, інтернаціональність, нова роль вчителя, позитивний вплив на учня, якість.
Види дистанційного навчання: чат-заняття, вебзаняття, конференції, семінари, ділові ігри, лабораторні роботи, практикуми та інші форми роботи, що проводяться за допомогою можливостей Інтернету. Інноваційні інструменти: Facebook, Viber, Zoom,
Googl Classroom, Google Meets, Tik-tok, You Tube, Telegram та інші.