"Використання  технології веб-квесту, як засобу мотивації учнів на уроках англійської мови"

Про матеріал
Презентація на тему "Використання  технології веб-квесту, як засобу мотивації учнів на уроках англійської мови" з посиланням на розроблений квест на тему "How much do you know about Ukraine?".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання  технологіївеб-квесту, як засобу мотивації учнів на уроках англійської мови. Підготувала:учитель англійської мови Ліцею № 10 м. Ковеля Волинської областіІрина Андріюк

Номер слайду 2

Quest у перекладі з англійської мови - тривалий цілеспрямований пошук, який може бути пов’язаний з пригодами або грою. У середині 90-х років минулого століття веб-квест метод був розроблений американцем Берні Доджем і австралійцем Томом Марчем. Незабаромвін став відомий і був удосконалений у Швейцарії. На даний момент цей метод широко використовується всіма країнами під час навчання, зокрема, при навчанні іноземних мов. В сучасній педагогіці веб-квест розглядається як проблемне завдання з елементами рольово їгри. Це - свого роду міні-проект, значна частина матеріалу для якого береться з Інтернету. Учителі використовують цю технологію як один із способів успішної мотивації учнів під час уроків. Особливо широкого вжитку даний вид роботи набув під час впровадження дистанційного навчання.

Номер слайду 3

Освітні квести - це нова й перспективна технологія в педагогіці, яку слід застосувати на всіх етапах засвоєння мовного та країнознавчого матеріалу: при закріпленні матеріалу і перевірці знань з пройденої теми; на етапі формування навичок лексичної, граматичної, фонетичної компетенції;при навчанні видам мовної діяльності: монологічного і діалогічного мовлення, навчання читання та письма. Структура квесту: • Вступ (Introduction). • Завдання (Task). • Процес (Process). • Оцінювання (Assessment).

Номер слайду 4

Вступ (Introduction) - використовується для ознайомлення із загальною темою веб-квесту; включає надання вступної інформації і часто вводить ключову лексику та поняття, щоб зрозуміти як виконувати запропоновані завдання. Завдання (Task) - чітко пояснюється завдання веб-квесту. Запропоновані завдання повинні бути добре вмотивованими, цікавими та побудованими на реальних подіях. Процес (Process) – поетапний опис ходу роботи. Передбачає роз’яснення про виконання завдання (порядок виконання та сортування інформації). Оцінювання (Assessment) - проводиться оцінювання та самооцінювання, підводиться підсумок і заохочується рефлексія та подальше дослідження проблеми.

Номер слайду 5

Розробником веб-квесту Берні Додж, визначив наступні види завдань для веб-квестів: Переказ — демонстрація розуміння теми на основі подання матеріалів з різних джерел в новому форматі: створення презентації, оповідання. Планування та проектування — розробка плану або проєкту на основі заданих умов. Самопізнання — аспекти дослідження особистості. Компіляція — трансформація формату інформації, отриманої з різних джерел: створення книги кулінарних рецептів, віртуальної виставки, капсули часу, капсули культури. Творче завдання — творча робота у певному жанрі - створення п'єси, вірші, пісні, відеоролика. Аналітична задача — пошук і систематизація інформації. Детектив, головоломка, таємнича історія — висновки на основі суперечливих фактів. Досягнення консенсусу — вироблення рішення по гострій проблемі. Оцінка — обґрунтування певної точки зору. Журналістське розслідування — об'єктивний виклад інформації (розподіл думок і фактів). Переконання — схиляння на свій бік опонентів або нейтрально налаштованих осіб. Наукові дослідження — вивчення різних явищ, відкриттів, фактів на основі унікальних он-лайн джерел. Види завдань для веб-квестів

Номер слайду 6

При використанні веб-квестів у навчанні підвищується мотивація учнів до вивчення дисципліни і до використання комп'ютерних технологій у навчальній діяльності. Веб-квест - це не простий пошук інформації в мережі, адже учні, працюючи над завданням, збирають, узагальнюють інформацію, роблять висновки, вчаться використовувати інформаційний простір мережі Інтернет для розширення сфери своєї творчої діяльності. Методика використання веб-квестів у навчальному процесі розвиває пізнавальну активність та навички самостійного одержання знань учнями; активізує навчальний процес, сприяє підвищенню індивідуалізації навчання та його якості. Веб-квести найкраще підходять для роботи в мінігрупах, однак існують і веб-квести, призначені для роботи окремих учнів. Важливою умовою успішної роботи в проєктній технології квест-уроку є наявність комп'ютерного обладнання з підключенням Інтернет-послуги. Іншою умовою є наявність ПК в учнів, що дозволяє в домашніх умовах продовжувати працювати з навчальними матеріалами. Приклад веб-квесту на тему:“How much do you know about Ukraine?”https://sites.google.com/kovel10.ukr.education/irynaandriiukquest/main

Номер слайду 7

Використані джерела:1. Dodge B. Some Thoughts About Web Quest [Електронний ресурс] / B. Dodge. - 1995-1996. - Режим доступу : http:// webquest.sdsu.edu/aboutwebquests.html.2. Гуревич Р. С. Веб-квестунавчанні: путівник: навчальнометодичнийпосібник / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія, О. В. Шестопалюк. - Вінниця: РВВВ ДПУ імені Михайла Коцюбинського, 2012. - 128 с.3. Кадемія М. Ю. Інформаційно-комунікаційні технології навчання : словник-глосарій / М. Ю. Кадемія, М. М. Козяр, Т. Є. Рак. - Львів : Вид-во «СПОЛОМ», 2011. - 214 с.

pptx
Додано
2 січня
Переглядів
17
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку