Урок "Індійська народна казка "Фарбований шакал" Викриття в образах тварин негативних людських якостей"

Про матеріал
Розробка уроку на заявлену тему, мета якого - ознайомити учнів з індійською народною казкою, розкриваючи в образах тварин людськи якості; розвивати мовлення, мислення, навички читання, творчій потенціал та вміння працювати з текстом, з ілюстраціями; сприяти формуванню активної життєвої позиції та любові до фольклору.
Перегляд файлу

 

                                            КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ

                                 «НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНЕ ОБ’ЄДНАННЯ № 28

                                         «ГІМНАЗІЯ- ШКОЛА 1 СТУПЕНЯ-

                        ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК)-

                                           ЦЕНТР ПОЗАШКІЛЬНОЇ РОБОТИ »

                                           ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

                                                                                           

 

 

 

                                 

                                                                                          ДЕГТЯРЕНКО ЛЮДМИЛА ІЛЛАРІОНІВНА

                                                                                          ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

                                                                                          ВЧИТЕЛЬ ВИЩОЇ КАТЕГОРІЇ                

                                                                                          УЧИТЕЛЬ-МЕТОДИСТ

 

 

 

 

                   

                                           РОЗРОБКА УРОКУ НА ТЕМУ:

«Індійська народна казка «Фарбований шакал».  Викриття в образах тварин

                  негативних людських якостей».  НУШ 5 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                2022

                                                                             ДНІПРО

                                                            

 

                                                                       

ТЕМА: Індійська народна казка «Фарбований шакал» Викриття в образах тварин

                  негативних людських якостей

МЕТА: ознайомити учнів з індійською народною казкою, розкриваючи в образах тварин

                людськи якості; розвивати мовлення, мислення, навички читання, творчій

                потенціал та вміння працювати з текстом;

                сприяти формуванню активної життєвої позиції та любов до фольклору.

Обладнання: ноутбук, слайди, телевізор, ілюстрації художника, малюнки учнів,  карта

                        «Стародавня Індія і Велика епоха», художній текст.

Тип уроку: ознайомлення з новим матеріалом

Методи навчання: словесний, наочний, дослідницький

 

                                               ПЛАН І ХІД УРОКУ

Оргмомент

Актуалізація опорних знань

Опитування домашнього завдання.

  1. Опитувальний ланцюжок: уявіть себе Маляном, який володіє чарівним пензликом. Що або кого вам хотілося б намалювати і зробити живим?
  2. Конкурс малюнків із домашнього завдання (журі 3 учня 7 кл).
  3. Гра  «КОЖНА ДУМКА ВАЖЛИВА»

1.Який вид мистецтва прославляє народ у казці?

2.Як Малян своїм мистецтвом допомагав людям?

3 Чому мистецтво Маляна вимагає повагу?

Висновок: справжнє  мистецтво повинно приносити людям добро, радість. Воно може бути зброєю в боротьбі з несправедливістю.

Оскільки господиня нашого уроку ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА, вона пропонує нам сьогодні казку іншого народу. Це казка індійського народу «Фарбований шакал»

Нова тема (робота у зошити)

1. Індійська народна казка «Фарбований шакал» Викриття в образах тварин

 негативних людських якостей

2. Робота з епіграфом до теми (читання, зв’язок з темою)

                                                                                                Головні персонажі в них розмовляють і

                                                                                                діють , як люди.

                                                                                                                                             О. Ніколенко

3.Словникова робота: шакал-тварина; валувати- невгамовно гавкати; Шива – бог-руйнівник; Раджа- князівський титул у Індії.

4 Тип казки – казка про тварин

5 Робота з картою «Стародавня Індія і Велика епоха» (індивідуальне завдання- виступ учня). 1 слайд.

 

6. Перегляд мультфільму «Фарбований шакал»

Завдання: поділіться враженнями про мультфільм

7. Читання тексту ланцюжком сторінки підручника 23-24

8. Робота з текстом

Завдання: переказ епізоду тексту до ілюстрації

 

 

* Гра «Плескаємо в долоні» , якщо такий герой присутній у казки (шакали, вовки,  кози,тигри,  леви, пантери, коти, собаки, Боги Шива та Брахман)

* Якими рисами наділено у казці шакала Чандараву?

* Чи є люди зі схожими рисами характеру?

* Як Чандараву був покараний? Чому?

 

Висновок: народ засуджує обман, хитрість, висміює  боягузтво, пихатість людей, схожих на

                    шакала.

 

Підсумок уроку

  1. Яка тема уроку?
  2. Чого навчає казка?

Коментування оцінок

Коментування домашнього завдання: чит. стор. 23-24; 1 група -  скласти план;

                                                                            2 група- творча робота: « Якби ви були художниками,

                                                                            у   які саме костюми ви одягли б героїв цієї казки? 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 березня 2023
Переглядів
299
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку