Використання в практиці роботи програми Word Art при викладанні біології в 9 класі
Робота вчителя хмії та біології
КЗ «Дмитрівський ЗЗСО І-ІІІст.»
Козачук Марії Данилівни.
с. Дельжилер
2021р.
Сучасний навчальний простір характеризується тим, що його головним змістом є моральний інтелект і розвиток майбутніх громадян у розрізі гуманістичних пріоритетів та цінностей людини , осмисленні того, що людина – творець духовних і матеріальних благ, носій цивілізації, її духовного і матеріального поступу.
Моя діяльність, як вчителя , дозволяє мені впевнено стверджувати, що саме інтерактивне навчання дає змогу учням стати вільними, розкутими, оптимістично налаштованими, толерантними та готовими стати до подолання реалій сьогодення.
Одна з головних вимог до застосування інтерактивних методів – це власних досвід педагога .
Я вважаю, що застосування інтерактивних методів на уроках подачі нового матеріалу та їх закріплення суттєво покращує розуміння учнями навчального матеріалу, дозволяє їм проявити свої творчі здібності та комунікативні здібності роботи в колективі. Саме такі методи дозволяють мені не навантажувати учнів лекційним мате-ріалом.
Основні переваги ефективності використання інтерактивних методів навчання:
• Активізація активно-пізнавальної та розумової діяльності учнів;
• Залучення учнів до процесу навчання, освоєння нового матеріалу не в якості пасивних слухачів, а в якості активних учасників;
• Розвиток навичок аналізу і критичного мислення;
• Посилення мотивації до вивчення хімії;
• Створення сприятливої атмосфери на заняттях;
• Розвиток комунікативних компетенцій в учнів;
• Розвиток навичок володіння сучасними технічними засобами і технологіями обробки інформації;
• Формування і розвиток вміння самостійно знаходити інформацію і визначати рівень її достовірності.
Хочу представити вам види вправ інтерактивного навчання, які я розробила та використовую в своїй практиці. Це використання такої форми роботи як «Хмарослів». Наприклад, «Хмарослів» можна використовувати на початку уроку як засіб мотивації навчальної діяльності дітей, в кінці уроку, узагальнюючі тему . Учні краще запам'ятовують нові факти, поняття, терміни. Це дозволяє дітям бачити логічні зв’язки між явищами. В учнів розвивається пам'ять, логічне мислення, покращується розумова діяльність. В результаті використання таких форм роботи урок стає більш індивідуалізованим . Візуальний матеріал є дуже яскравим, образним; неоднозначним і придатним для аналізу.
На ваш розсуд я пропоную деяки види хмарослів.
Біологія – наука про життя
Що вивчають ці науки? Яка наука їх об’єднує?
Внесок вчених у розвиток біології
Вкажіть внесок вчених у розвиток біології
Екосистеми та їх функціонування.
Дайте визначення складовим екосистеми.
Властивості білків.
Дайте визначення термінам. Що їх об’єднує?
БАКТЕРІЇ
9клас Закономірності успадкування ознак
Згадайте основні терміни та поняття з теми «Закономірності успадкування ознак».
Тема «Закономірності успадкування ознак»
Вправа до теми «Білки»
Вправа до теми «Віруси»