Використання в практиці роботи програми Word Art при викладанні біології в 9 класі

Про матеріал
Хочу представити вам види вправ інтерактивного навчання, які я розробила та використовую в своїй практиці. Це використання такої форми роботи як «Хмарослів». Наприклад, «Хмарослів» можна використовувати на початку уроку як засіб мотивації навчальної діяльності дітей, в кінці уроку, узагальнюючі тему. Учні краще запам'ятовують нові факти, поняття, терміни. Це дозволяє дітям бачити логічні зв’язки між явищами. В учнів розвивається пам'ять, логічне мислення, покращується розумова діяльність. В результаті використання таких форм роботи урок стає більш індивідуалізованим . Візуальний матеріал є дуже яскравим, образним; неоднозначним і придатним для аналізу.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Використання в практиці роботи  програми Word Art при викладанні біології в 9 класі

 

Робота вчителя хмії та біології

КЗ «Дмитрівський ЗЗСО І-ІІІст.»

Козачук Марії Данилівни.

 

 

 

 

 

 

 

 

с. Дельжилер

2021р.

    Сучасний навчальний простір характеризується тим, що його головним   змістом є моральний інтелект і розвиток майбутніх громадян   у розрізі гуманістичних  пріоритетів та  цінностей людини , осмисленні  того, що людина –  творець духовних і матеріальних благ, носій цивілізації, її духовного і матеріального  поступу.

  Моя діяльність, як вчителя , дозволяє  мені  впевнено стверджувати, що саме інтерактивне навчання дає змогу учням  стати   вільними, розкутими, оптимістично налаштованими, толерантними та  готовими стати  до подолання  реалій  сьогодення.

     Одна з  головних  вимог до застосування інтерактивних методів – це  власних досвід  педагога .

 Я вважаю, що застосування інтерактивних методів на уроках подачі нового матеріалу та їх закріплення суттєво покращує розуміння  учнями навчального матеріалу, дозволяє їм проявити свої творчі здібності та комунікативні здібності роботи в колективі. Саме такі методи дозволяють мені не навантажувати учнів лекційним мате-ріалом.

Основні переваги ефективності   використання інтерактивних методів навчання:

• Активізація активно-пізнавальної та розумової діяльності учнів;

• Залучення учнів до процесу навчання, освоєння нового матеріалу не в якості пасивних слухачів, а в якості активних учасників;

• Розвиток навичок аналізу і критичного мислення;

• Посилення мотивації до вивчення хімії;

• Створення сприятливої атмосфери на заняттях;

• Розвиток комунікативних компетенцій в учнів;

• Розвиток навичок володіння сучасними технічними засобами і технологіями обробки інформації;

• Формування і розвиток вміння самостійно знаходити інформацію і визначати рівень її достовірності.

 Хочу представити вам види вправ інтерактивного навчання, які я розробила та використовую в своїй практиці. Це використання такої форми роботи як «Хмарослів».  Наприклад, «Хмарослів» можна використовувати на початку уроку як засіб мотивації навчальної діяльності дітей, в кінці уроку,  узагальнюючі тему . Учні краще запам'ятовують нові факти, поняття, терміни. Це дозволяє дітям бачити логічні зв’язки між явищами. В учнів розвивається пам'ять, логічне мислення, покращується розумова діяльність. В результаті  використання таких форм роботи  урок стає більш індивідуалізованим . Візуальний матеріал є дуже яскравим, образним; неоднозначним і придатним для аналізу.

На ваш розсуд я пропоную деяки види хмарослів.

Біологія – наука про життя

C:\Users\Admin\Downloads\Word Art (7).png

Що вивчають ці науки?    Яка наука їх об’єднує?

Внесок вчених у розвиток біології

C:\Users\Admin\Downloads\Word Art (4).jpeg

Вкажіть внесок вчених у розвиток біології

                

    Екосистеми та їх функціонування.

G:\ЩЕДРІСТЬ ВИСТАВКА, 2021\ХМАРОСЛІВ\Word Art (2).jpeg

 Дайте визначення складовим екосистеми.

 

Властивості білків.

G:\ЩЕДРІСТЬ ВИСТАВКА, 2021\ХМАРОСЛІВ\Word Art 2.jpeg

Дайте визначення термінам. Що їх об’єднує?     

 БАКТЕРІЇ

БАКТЕРІЇ, 9

9клас  Закономірності успадкування ознак

C:\Users\Admin\Downloads\Word Art (12).png

Згадайте основні терміни та поняття з теми «Закономірності успадкування ознак».

 

Тема «Закономірності успадкування ознак»

          Вправа до теми «Білки» Нет описания фото.        Вправа до теми «Віруси»

 

 

doc
До підручника
Біологія 9 клас (Соболь В. І.)
Додано
5 листопада 2021
Переглядів
682
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку